XXL Nutrition

Android topic

• Topic Starter Topic Starter
80mb zijn echt wel VEEL apps man. En 90% zet je toch op je SD.

80mb zijn echt wel VEEL apps man. En 90% zet je toch op je SD.

Het punt is dat je niet 90% van je apps op je SD kan zetten. En daarnaast heb je genoeg apps die 10mb of groter zijn.

+ Ik heb nu 26,176 mb aan apps op telefoon geheugen staan. Paar standaard apps: Youtube, gmail, whatsapp, tv gids, weather channel, shazam en buienrader nemen 90% daarvan in.

Wat ik over heb aan geheugen is 18,06 mb

Van de totale 147,62 mb. Dat -18,06 en - 26,176 kom ik uit op een ruimte van 103,384 mb voor OS en 44,42 mb voor Apps.

Dat is geen 80mb, en ook niet 90% kan op SD. Enige minpunt vind ik gewoon ROM, zelfs als ik een update moet installeren moet ik er nog apps voor weggooien omdat hij perse op telefoon geheugen moet staan. Galaxy is in dit opzicht echt gewoon 100x beter.

Mee eens. Ben heel content van de desire maar Zo een foon moet gewoon meer ROM hebben

Ik heb zelf 106MB in gebruik van interne opslag en niet alles daarvan gaat naar Apps volgens mij. Mijn grootste app is Google maps met 9,85 MB. Maar waarschijnlijk zullen jullie apps groter zijn wegens 3D etc.

Maar omdat ik geroot ben kan ik ook alles naar SD zetten, wist niet dat dit standaard zo moeilijk was.

Heb gewoon Android 2,2. Maar het wil niet lukken jammer genoeg.

Oud collega had me wel mooie mail gestuurd over rooten, maar vind het teveel moeite en zonde dat ik weer alle apps opnieuw moet downloaden.

Oud collega had me wel mooie mail gestuurd over rooten, maar vind het teveel moeite en zonde dat ik weer alle apps opnieuw moet downloaden.

Voor je apps gebruik je titaniumbackup (uit OP), maar idd het is eventjes je tijd erin steken.

Wanneer komt 2.3? Al een "release date" voor de Desire vastgelegd?

Wanneer komt 2.3? Al een "release date" voor de Desire vastgelegd?

Die releases zijn nooit te vertrouwen, die updates komen altijd te laat.

Onlangs is dit wel op de twitter van google gekomen:
'“The Gingerbread OTA for Nexus One will happen in the coming weeks. Just hang tight!”'

Gezien de nexussen altijd eerst zijn, komt de Desire ook wel binnenkort.

Achja ik heb 2.3 al twee weken ofzo :p

als je een custom rom download dan kan je meestal wipe of no wipe selecteren,

dus dan hou je alle apps, maar voor je zoiets doet moet je wel je efs map

kopieeren naar je pc anders kanje je e-mei nummer kwijtraken
.
ik ben er gisteren toevallig mee bezig geweest heb nu een custom rom een

speed kernel en lagfixes erop benchscore van 1800 lkkr vlot en hoe als het er

nu uitziet houd de batterij het ook redelijk :) zo werkte het iig op mijn galaxy s

Iemand enig idee hoe je in google calendar of op de telefoon zelf meerdere afspraken tegelijkertijd kan verwijderen?

als je een custom rom download dan kan je meestal wipe of no wipe selecteren,

dus dan hou je alle apps, maar voor je zoiets doet moet je wel je efs map

kopieeren naar je pc anders kanje je e-mei nummer kwijtraken
.
ik ben er gisteren toevallig mee bezig geweest heb nu een custom rom een

speed kernel en lagfixes erop benchscore van 1800 lkkr vlot en hoe als het er

nu uitziet houd de batterij het ook redelijk :) zo werkte het iig op mijn galaxy s

Benhscore van 1800? welk programma? Ik doe het met linpack

quadrant standard ik heb m linpack ook wel gedaan maar toen had ik mn lagfixes nog uitstaan kwam ik tot net onder 14 mflops

wist je dat de hoogste score 100+ is :p
Overclocked CPU van 2MHz, en waarschijnlijk wel meer snufjes.

Ik kom zelf niet ver hoor, met mijn wildfiretje. Tegen de 5 aan.

haha ja ik had het al gezien idd! 106 en een htc vision , ze hebben de cpu ook

wel flink getweakt iig.ik kan mijne ook nog we sneller zetten heb de lagfix uitstaan, maar ik vind het zo prima het is instand openen als ik ergens op druk.

mn benchmark is nu 1200 en de

mflops 14 nog wat:) alsk hem sneller zet merk ik tog niets van

maare wat heb jij er allemaal aan veranderdt dan ? de top 10 van wildfire bestaat trouwens alleen maar uit 5 mflop, dus je hebt het dan nog knap gedaan!

de beste sgs is 85 mflop dus kan ik nog ff:rolleyes:

Heb setCPU (on demand), JIT en autokiller voor mijn performance. Heb de setcpu op 691 staan, daar is hij stabiel. Om linpacks scores te halen zet je ze op MAX (768 fzo), maar dat doe ik niet meer op mijn nieuwe rom (geeft crashes)

Heb setCPU (on demand), JIT en autokiller voor mijn performance. Heb de setcpu op 691 staan, daar is hij stabiel. Om linpacks scores te halen zet je ze op MAX (768 fzo), maar dat doe ik niet meer op mijn nieuwe rom (geeft crashes)

dan overclok je hem tog ook of niet ? weet niet wat de standaard is van wildfire.

Daar heb ik allemaal nog niet aangezeten, trouwens heb ook geen creditcard:rolleyes:

dan overclok je hem tog ook of niet ? weet niet wat de standaard is van wildfire.

Daar heb ik allemaal nog niet aangezeten, trouwens heb ook geen creditcard:rolleyes:

Creditcard? :p

Wildfire staat standaar op 512mhz clocksnelheid.
Hier is SetCPU.

Meestal worden zo'n toestellen met 1 Ghz (desire, sgs) op 1,2 overclocked, maar ga eerst maar op zoek voordat je 'm instelt.

Bijlagen

Terug
Naar boven