AndroidHealthClinic

Android topic

2.2

2.3 is in ontwikkeling

tablet -->> 3.0
thanks

Honeycumb 3.0 voor tablets
Gingerbread 2.3 voor smartphones

Maar via custom ROMS is alles mogelijk natuurlijk. Voor degene die het niet weten, de versies hebben altijd de naam van een dessertje. Na Honeycumb wordt gesproken van 'Icecream' maar dat zijn slechts ruwe geruchten.

ok. haha dessertnamen, ik dacht al, vanwaar komt froyo :P

Honeycumb 3.0 voor tablets
Gingerbread 2.3 voor smartphones

Maar via custom ROMS is alles mogelijk natuurlijk. Voor degene die het niet weten, de versies hebben altijd de naam van een dessertje. Na Honeycumb wordt gesproken van 'Icecream' maar dat zijn slechts ruwe geruchten.

Kun jij met 2.3 wel gewoon bellen dan ?
Bij mij geeft die een error dat er een process niet gestart kan worden of word afgesloten :mad:

• Topic Starter Topic Starter
thanks

ok. haha dessertnamen, ik dacht al, vanwaar komt froyo :P

Frozen yoghurt. 2.1 heette Eclair.

Kun jij met 2.3 wel gewoon bellen dan ?
Bij mij geeft die een error dat er een process niet gestart kan worden of word afgesloten :mad:

Je hebt precies moeilijkheden met de CM7 he? Ik heb echt GEEN probs, alleen af en toe kleine bugs, maar dat is ook je eigen 'risico'. Bij grote bugs, zou ik het XDA forum checken als ik jou was.

Nieuwste rom van Darky geinstalleerd op mijn Galaxy, draait echt snel. Free apps :D

Frozen yoghurt. 2.1 heette Eclair.

Je hebt precies moeilijkheden met de CM7 he? Ik heb echt GEEN probs, alleen af en toe kleine bugs, maar dat is ook je eigen 'risico'. Bij grote bugs, zou ik het XDA forum checken als ik jou was.

Ja probeer vanaaf nog de 22 versie, hopelijk is het daar op gelost jij had versie 18? Anders gooi ik die daarna op als die het wel doet, beetje jammer dat je niet meer kunt bellen Daar is een telefoon toch voor... Gps enzo mogen best kleine bugs in zitten niet heel interessant

Ja probeer vanaaf nog de 22 versie, hopelijk is het daar op gelost jij had versie 18? Anders gooi ik die daarna op als die het wel doet, beetje jammer dat je niet meer kunt bellen Daar is een telefoon toch voor... Gps enzo mogen best kleine bugs in zitten niet heel interessant

Ik heb de 17

Zo, ik vind dat mijn eerste bericht met de nieuwe desire toch wel hier mag zijn. Wordt wel nog wennen lol

Nee nog niet. Loop strak wel eens door het topic voor interessante apps. En strak autolader kopen. Dacht 1 te hebben die paste maar niet dus :)

App: Body Fitness 320+ Exercise. Erg Handig!

Eerste negatief punt van de desire. Weinig vast geheugen. Ondanks dat het meeste van mijn apps op de SD card staan loopt die snel vol. Beetje jammer.

Dit weekend voor het eerst kunnen spelen met mijn Galaxy S, geflashed naar Froyo 2.2.1.

Ben erg tevreden so far!

Ja

Heb dat ook op de normale Desire, is echt schijt irritant. En nog k*tter is dat niet elke app op je, je sd kan gooien.

Hmm ik heb een wildfire en heb gemiddeld 140 vrij. Apps2SD is toch ondersteund voor de desire?
Heb wel een autokiller erop zitten, maar die werkt enkel indien geroot. Jullie kunnen zonder die root wel gebruik maken van een auto task killer

Hmm ik heb een wildfire en heb gemiddeld 140 vrij. Apps2SD is toch ondersteund voor de desire?
Heb wel een autokiller erop zitten, maar die werkt enkel indien geroot. Jullie kunnen zonder die root wel gebruik maken van een auto task killer

Jawel ik heb ook App2SD erop staan.

Dan heb ik het over de ROM, daar staan de apps die niet op SD kunnen ongeacht of ze gebruikt worden of niet. Dat gaat heel snel vol raken, stuk of 10 apps en het houd al op.

Jawel ik heb ook App2SD erop staan.

Dan heb ik het over de ROM, daar staan de apps die niet op SD kunnen ongeacht of ze gebruikt worden of niet. Dat gaat heel snel vol raken, stuk of 10 apps en het houd al op.

Ja je hebt apps die enkel op je phone kunnen staan, maar de meeste die je download kan je allemaal naar SD zetten hoor.

Een app is ook MAX 5MB, en dan heb je al een grote.

Heb het ids over rom. Heb gemiddeld een 80 mb vrij. RAM geheugen met taskkiller geen probleem. Altijd 150 a 210 vrij

Terug
Naar boven