MuscleMeat

Android topic

Ik heb m bekeken vandaag ( de ericsson) en er stond da je kon updaten. Ik ben echt verliefd geworden op die gsm.:heart:http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTVncanFAWTxteGhXB6hxXmrWOtveATTZmIViGxO3BlbvxkD8w_qw&t=1 Maar wat bedoel je met een slechte UI? Ik ben echt een noob hierin :P
Die gsms' die je opnoemt heb ik ook bekeken en die zijn niet echt mijn smaak qua design eerlijk gezegd.

edit: je bedoelt waarschijnlijk user interface. Mja, je kan wel gelijk hebben, maar ik ben vrij snel tevreden :P

ik heb een X1 en een x10 gehad , mijn meissie een x10mini en een x10 , allemaal slechte ervaringen. Dit is zowel softwarematig als hardwarematig. Voor ons echt geen SE meer, de Xperia serie is echt het meest slechte wat SE ooit op de markt heeft gebracht. SE is gewoon nog niet klaar voor de competitie op gebied van Android.

Die webshop is trouwens echt aan te raden! Bestellen voor 22uur en de dag erna heb je hem al( met gratis levering ongeacht de prijs). Heb al een hele hoop dingen gekocht en enorm tevreden. Ze hebben denk ik 33 van die stores, van tondeuses tot games...

De gsm die jij pakt zou ik dus nooit kiezen.Te kleine toetsen en ik zou zot worden van het "sliden". Maar ieder zijn smaak natuurlijk...

Laatst bewerkt:
ik heb een X1 en een x10 gehad , mijn meissie een x10mini en een x10 , allemaal slechte ervaringen. Dit is zowel softwarematig als hardwarematig. Voor ons echt geen SE meer, de Xperia serie is echt het meest slechte wat SE ooit op de markt heeft gebracht. SE is gewoon nog niet klaar voor de competitie op gebied van Android.

Jep,daarom ga ik die niet meer kopen, te veel nadelen in reviews gelezen. Ben blij dat ik niet te snel overgegaan ben tot aankoop.:eek:

Die webshop is trouwens echt aan te raden! Bestellen voor 22uur en de dag erna heb je hem al( met gratis levering ongeacht de prijs). Heb al een hele hoop dingen gekocht en enorm tevreden. Ze hebben denk ik 33 van die stores, van tondeuses tot games...

De gsm die jij pakt zou ik dus nooit kiezen.Te kleine toetsen en ik zou zot worden van het "sliden". Maar ieder zijn smaak natuurlijk...
ah, nice om te weten van die webshop.
Iederen zijn smaak inderdaad, persoonlijk vind ik het toetsenbord erbij echt handig.

Laatst bewerkt:
is nog niet uit,komt eind februari, en htc dualcores kome pas eind van het jaar.

hoop echter dat het sneller is, anders wildfire maar jaartje houden..:mad:

Heb dus net even geflasht, het is wel snel idd
Maar heb probleem, heb geen draadloos internet meer...:o
Hoe krijg ik die aan de praat ?

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
hoop echter dat het sneller is, anders wildfire maar jaartje houden..:mad:

Heb dus net even geflasht, het is wel snel idd
Maar heb probleem, heb geen draadloos internet meer...:o
Hoe krijg ik die aan de praat ?

Manueel apn instellen. Cm is prachtig, een hele nieuwe wildfire

Apn web en pass etc. Alles e

Mooi niet dus heb hem werkend gekregen op deze instellingen
Gaat om Hi exstra snel internet:

Naam: hi fast
apn: fastinternet
MCC:204
MNC:08
Apn type: default

Rest leeg

Nu eens kijken wat CM7 aan inhoud heeft, iemand nog tips?

Mooi niet dus heb hem werkend gekregen op deze instellingen
Gaat om Hi exstra snel internet:

Naam: hi fast
apn: fastinternet
MCC:204
MNC:08
Apn type: default

Rest leeg

Nu eens kijken wat CM7 aan inhoud heeft, iemand nog tips?

Ja zei ik toch :p tips: flash jacobs kernel. Gebruik setcpu en autokiller.

En zet jit aan

Zit toch nog steeds te twijfelen tussen Desire HD en gewone Desire.
Wat zijn nou toch echt de verschillen tussen de Desire en de HD? Zijn er bepaalde dingen die de gewone desire niet kan, of waar die slecht in is die wel kunnen met de HD, of andersom? Iemand die ervaring heeft met beide die hier wat over kan zeggen. Hulp wordt gewaardeerd :p

Zit toch nog steeds te twijfelen tussen Desire HD en gewone Desire.
Wat zijn nou toch echt de verschillen tussen de Desire en de HD? Zijn er bepaalde dingen die de gewone desire niet kan, of waar die slecht in is die wel kunnen met de HD, of andersom? Iemand die ervaring heeft met beide die hier wat over kan zeggen. Hulp wordt gewaardeerd :p

Eigenlijk is het heel simpel, Desire HD is gewoon nieuwe versie, en dus wss de beste keuze (mocht geld geen rol spelen)
Voor de rest is het specs vergelijken, en kijken of je het waard vind

Laatst bewerkt:
Alle, t is beslist. huiswaarts aan het rijden met desire aan boord.
Vraag: kan ik deze direct gebruiken of best eerst laten opladen.
Wat zijn zo de meest praktische applicaties die ik nodig heb qua energiebesparing?

Wat zijn zo de meest praktische applicaties die ik nodig heb qua energiebesparing?
De meeste gsm's zijn al een beetje opgeladen zodat je hem meteen kan gebruiken. Maar er wordt aangeraden om hem eerst 12 uur te laden ofzo. Waarom weet ik niet precies.

Ik krijg mijn android binnen enkele dagen, kan niet wachten :lick:

Opladen ja, geloof 3 uur maar staat in het boekje. Zie eerst maar dat je'm update en ga dan je gang. Je zal wrs vandaag al 20 apps downloaden fzo dus, ga gewoon je gang :p

lol. Doe ik zeker. Vannacht niet veel slapen wss :)

Wat is eigenlijk de nieuwste versie van android opd it moment?

Wat is eigenlijk de nieuwste versie van android opd it moment?

Honeycumb 3.0 voor tablets
Gingerbread 2.3 voor smartphones

Maar via custom ROMS is alles mogelijk natuurlijk. Voor degene die het niet weten, de versies hebben altijd de naam van een dessertje. Na Honeycumb wordt gesproken van 'Icecream' maar dat zijn slechts ruwe geruchten.

Terug
Naar boven