- Waardering
- 195
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 16%
Creditcard?
Wildfire staat standaar op 512mhz clocksnelheid.
Hier is SetCPU.
ja schijnbaar heb ik die niet nodig

thnx

trekt het je accu niet leeg trouwens ?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Creditcard?
Wildfire staat standaar op 512mhz clocksnelheid.
Hier is SetCPU.

ja schijnbaar heb ik die niet nodig
thnx
trekt het je accu niet leeg trouwens ?
Goh in theorie wel hé, maar in de praktijk merk je weinig. Heb het al van in den beginne zo staan, was een van de redenen dat ik 'm roote.
De snelheid was merkbaar, het verschil in batterijleven was niet merkbaar. Dit kan liggen aan het feit dat ik Setcpu samen met programmas als autokiller heb geinstalleerd waardoor ik eigenlijk niet kan vergelijken..![]()
ik kijk mis later nog wel ff naar de setcpu moet er dan ook een andere kernel voor vinden maar iig bedankt ervoor 
nou prima tog zolang die mooi snel is vind ik het ook wel primaik kijk mis later nog wel ff naar de setcpu moet er dan ook een andere kernel voor vinden maar iig bedankt ervoor
![]()

Heb nu CM7 build 33, doet het goed telefoon werkt, en hij vind internet ook uit zichzelf.. Lijkt wel iets langzamer dan de builds ervoor, maar wel stabieler en het werkt, nog geen bugs tegen gekomen!Check de kernel van HCDR jacob die is voor elke rom en voor setcpu. Maar ga voor alle zekerheid toch even wat lezen hé![]()
Ik heb ook op mijn Sgs 2.2.1 erop gezet, nu nog ff Darky's rom erop gooien.

Heb hem binnen![]()
![]()
Straks even kijken welke apps ik al ga downloaden.
dit weekend eens wat spelen met mijn desire hdgrafisch ziet et er wel top uit