Fitness Seller

Android topic

• Topic Starter Topic Starter
De snelheid was merkbaar, het verschil in batterijleven was niet merkbaar. Dit kan liggen aan het feit dat ik Setcpu samen met programmas als autokiller heb geinstalleerd waardoor ik eigenlijk niet kan vergelijken.. :p

De snelheid was merkbaar, het verschil in batterijleven was niet merkbaar. Dit kan liggen aan het feit dat ik Setcpu samen met programmas als autokiller heb geinstalleerd waardoor ik eigenlijk niet kan vergelijken.. :p

nou prima tog zolang die mooi snel is vind ik het ook wel prima:) ik kijk mis later nog wel ff naar de setcpu moet er dan ook een andere kernel voor vinden maar iig bedankt ervoor ;)

nou prima tog zolang die mooi snel is vind ik het ook wel prima:) ik kijk mis later nog wel ff naar de setcpu moet er dan ook een andere kernel voor vinden maar iig bedankt ervoor ;)

Check de kernel van HCDR jacob die is voor elke rom en voor setcpu. Maar ga voor alle zekerheid toch even wat lezen hé ;)

Check de kernel van HCDR jacob die is voor elke rom en voor setcpu. Maar ga voor alle zekerheid toch even wat lezen hé ;)
Heb nu CM7 build 33, doet het goed telefoon werkt, en hij vind internet ook uit zichzelf.. Lijkt wel iets langzamer dan de builds ervoor, maar wel stabieler en het werkt, nog geen bugs tegen gekomen!

Ik heb ook op mijn Sgs 2.2.1 erop gezet, nu nog ff Darky's rom erop gooien.

ook abbo op dit topic nu, straks een desire hd halen, k*tiphone is in duizend stukken en de 4 is overal uitverkocht

Heb hem binnen :lick:
nvw2vo.jpg

Straks even kijken welke apps ik al ga downloaden.

Ik haal met quadrant benchmark 2245 punten. :)

dit weekend eens wat spelen met mijn desire hd :D grafisch ziet et er wel top uit

Mijn eerste app die ik heb gedownload is air traffic control lite. Dit is een rip off van flight control van apple en dat vond ik een leuk spel :)

Terug
Naar boven