Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja staat in mijn ander topic. Hier artikel http://www.zdnet.be/news/124635/sony-kondigt-spelplatform-voor-android-aan/
Hoezo kan je niet gamen op je android?Pff echt k*t dat ik niet kan gamen met die WildfireBen al vette spellen tegengekomen. Maar het is nooit de bedoeling geweest om er mee te gamen in den beginne.
In de toekomst kan je toch playstationgames met 3D graphics enal gamen op je android dussss![]()

Net m'n Desire binnen, moet nu eerst opladen....
Eerst nog alles aan het instellen etc. Verbinding, contacten etc.
Weet iemand of het mogelijk is om je hotmail/facebook contacten of w/e met je contacten in je phone te syncen, zodat de verjaardagen/email adressen in je phone komen? Geen zin om dat allemaal handmatig te doen.
Verder ziet het er allemaal top uit! Nu hopen dat dat kreng even snel oplaadt![]()

ah, en alle games of gewoon de 3d games enzo.
Doodle jump iheb ik ook, is ****ing verslavend samen met angry birdsSimpele games werken wel op de wildfire, maar vanaf dat er degelijke graphics aan te pas komen, kan de wildfire het met zijn lage pixels niet aan. Het overclocken doet hier weinig aan.
Het leukste spel dat ik heb gevonden op de wildfire, was doodle jump tevens het meest verkochte game op Iphone, dacht ik.

Ik zou meteen Tanks downloaden, staat in de market. En zo snel mogelijk zoeken naar Need for speed en al die games
Ik heb de samsung galaxy s, welke ik kocht met android 2.1 , vorige week android 2.2 froyo erop gezet en moet zeggen dat 2.2 veel soepeler loopt als 2.1 met onder andere een RAM geheugen vergroting (softwarematig), soepeler handelbare menu's, sneller apps installeren.
Ik heb android ook op me hobby PC gepleurd, ene loopt goed alleen je moet veel apart installeren.
Ik speel veel multiplayer spellen zoals: World War, iMobsters.

ja dit weekend, heb hem nu bijna een week maar nog niet echt de tijd gehad om er veel mee te spelen