AndroidHealthClinic

Android topic

galaxy s <3

music downloader , naam zegt het eigenlijk al.
kan je muziek mee downloaden:D.

• Topic Starter Topic Starter
Damn gisteren kreeg ik mijn HTC niet meer werkende.
Uiteindelijk na een dag opladen wel via via.. had even schrik :p

Damn gisteren kreeg ik mijn HTC niet meer werkende.
Uiteindelijk na een dag opladen wel via via.. had even schrik :p
Had ik ook tijdens het rooten , flipte mijn desire hd ineens en bleef zich maar resetten :o

Na wat gespeel en info inwinnen op Google is alles goedgekomen.

Had ik ook tijdens het rooten , flipte mijn desire hd ineens en bleef zich maar resetten :o

Na wat gespeel en info inwinnen op Google is alles goedgekomen.

De mijne kwam niet door het rooten. Het was plots.. En ik kreeg 'm terug werkende door de SD kaart in en uit te halen, thats it. Zeer raar.

Maatje van me heeft al, android 2.3.1 op z'n galaxy..
Vandeweek ook maar eens naar kijken.

Laatst bewerkt:
Tegen juni krijgt iedereen 2.4 ;)
En 2.3 zal gauw genoeg beginnen met de uitrol, gezien de nieuwste modellen de software al hebben.

2.3 geeft wat extra layout aan je phone, en de 2.4 is niet merkbaar maar zal ervoor zorgen dat 'dualprocessorapps' ook op single processoren draaien.

[Link niet meer beschikbaar]

Dmv Barcode scanner, de QR Code scannen. Daarmee krijg je link waarmee die automatisch download.

En tada nieuwe Applanet :D

Werkt hier, hij is nu aan het downloaden

Applanet.net
Access Paid Apps for FREE!
Applanet's massive database contains more than 9,000 Android applications. You have access the to latest version of both free and paid applications found in the Android Market and even some you can't and won't have to pay anything! Applanet is your one-stop alternative app market.

Ziet er goed uit, wat vind je'r zoal?

Ziet er goed uit, wat vind je'r zoal?

Werkt zelfde als de officiele Market.

Net even office gedownload twv van 15 euro, al aardig wat spellen gedownload. Echt een ideale app!

Enige nadeel vind ik, dat als je hem download en klikt dat installatie scherm weg. Dan klik je op installeren bij appplanet, maar dan download hij hem vervolgens opnieuw.

+ Paar apps doen het niet
Ashpalt HD
Assassin's creed

Laatst bewerkt:
Tegen juni krijgt iedereen 2.4 ;)
En 2.3 zal gauw genoeg beginnen met de uitrol, gezien de nieuwste modellen de software al hebben.

2.3 geeft wat extra layout aan je phone, en de 2.4 is niet merkbaar maar zal ervoor zorgen dat 'dualprocessorapps' ook op single processoren draaien.

Heb jij de 2.3 al ofniet?
Ik zet em er vrijdag op.

Bizar. Heb tapatalk pro op mijn desire maar de loin voor dit forum werkt niet

Tapatalk werkt. Wel gewoon worden. Snap het nut nog niet echt.:)

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Tapatalk werkt. Wel gewoon worden. Snap het nut nog niet echt.:)

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Het nut? Alles staat veel structureler, en voor mensen met een kleiner scherm is dit zeker voordelig. Ik kan geen uitspraken maken over het voordeel bij een 4,3 inch scherm natuurlijk..

Terug
Naar boven