XXL Nutrition

Android topic

• Topic Starter Topic Starter
Werkt zelfde als de officiele Market.

Net even office gedownload twv van 15 euro, al aardig wat spellen gedownload. Echt een ideale app!

Enige nadeel vind ik, dat als je hem download en klikt dat installatie scherm weg. Dan klik je op installeren bij appplanet, maar dan download hij hem vervolgens opnieuw.

+ Paar apps doen het niet
Ashpalt HD
Assassin's creed

Damn die blackmarket is goed. :D volop aan het downen nu

damn die blackmarket is goed. :d volop aan het downen nu

+1!

---------- Toegevoegd om 18:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:11 ----------

Hehe, nice! :D

Alleen die k*t geheugen zit telkens vol, echt grootste nadeel. Voor de rest is alles top!

welke telefoon gebruik je dan ? en er zijn wel apps voo het verplaatsen naar je sd, ik weet alleen niet hoe ze werken , app 2 sd pro bijvoorbeeld kanje downen via dat applanet

Laatst bewerkt:
+1!

---------- Toegevoegd om 18:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:11 ----------

welke telefoon gebruik je dan ? en er zijn wel apps voor ik weet alleen niet hoe ze werken , app 2 sd pro bijvoorbeeld kanje downen via dat applanet

Heb Desire

Heb die app al inderdaad, maar niet alle apps willen op SD geheugen. Dit alleen als je ze root, maar daar ben ik te lui voor :D

Ik kan jullie eigenlijk zeer zeker launcherpro aanraden. Met deze kan je echt mooie layouts maken en is veel beter dan je gewone launcher.

Heb Desire

Heb die app al inderdaad, maar niet alle apps willen op SD geheugen. Dit alleen als je ze root, maar daar ben ik te lui voor :D

vaag ik heb mijn mb ook geroot maar kan nog steeds niet alles op mn sd zetten??? het scheelt trouwens wel dat ik 1.86 gb geheugen heb,

maar voor de rest ik zou hem wel rooten als ik jou was kanje er veel meer mee en die lagfixes zijn ook zeker aan te raden ;)

---------- Toegevoegd om 19:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:12 ----------

Ik kan jullie eigenlijk zeer zeker launcherpro aanraden. Met deze kan je echt mooie layouts maken en is veel beter dan je
gewone launcher.

ik heb hem er al een tijd opstaan maar nooit naar gekeken, ik zal er eens mee bezig gaan kijken of ik het wat vind :)

goed topic btw

Laatst bewerkt:
Heb ik ook. Hij is geroote maar geen custom ROM. De apps zoals gmail en enkele andere die al vooraf geïnstalleerd waren kan ik niet verzetten. Gaat dit wel bij een custom ROM? Ben er over aan het denken een custom ROM te installeren maar weet nog niet goed welke en hoe, moet ik nog opzoeken.

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Ik heb nu 2 dagen mijn Htc desire HD echt een top mobiel :D

Heb ik ook. Hij is geroote maar geen custom ROM. De apps zoals gmail en enkele andere die al vooraf geïnstalleerd waren kan ik niet verzetten. Gaat dit wel bij een custom ROM? Ben er over aan het denken een custom ROM te installeren maar weet nog niet goed welke en hoe, moet ik nog opzoeken.

Gmail enzovoort heb ik niet meer. Ik denk dat deze er nooit bijzijn bij custom roms. Je kan ze nog wel downloaden via de market dacht ik. Qua keuze rom moet je niet ver zoeken, de meesten zijn het erover eens dat cyanogenmod de beste is. Mijn batterijleven is gigantisch toegenomen sinds CM7 (build 57)

Geen gmail? Wat heb je dan als account voor de market? Ga dat van cm7 eens opzoeken en zien hoe het werkt en om te installeren enzo.

Die HTC sense troep, klopt dat dat die rotzooi voor geen meter werkt? Constant geen verbinding mogelijk met de server , kan via internet niet verbinden met mijn telefoon...vaak zelfs niet eens inloggen op pc of telefoon.

Die HTC sense troep, klopt dat dat die rotzooi voor geen meter werkt? Constant geen verbinding mogelijk met de server , kan via internet niet verbinden met mijn telefoon...vaak zelfs niet eens inloggen op pc of telefoon.

geen last mee integendeel, alles stelt zichzelf in als een fluitje van een cent

geen last mee integendeel, alles stelt zichzelf in als een fluitje van een cent

Hier dus echt niet en na wat werken met Google blijken er velen met het zelfde probleem te zijn. HTC hub & HTC likes zijn voor mij vrijwel onbruikbaar omdat hij 9 van de 10 keer niet kan verbinden met de server.

Ik denk vandaag maar eens een andere droid versie ga installeren. :)

Geen gmail? Wat heb je dan als account voor de market? Ga dat van cm7 eens opzoeken en zien hoe het werkt en om te installeren enzo.

Je hebt nog altijd wel een account nodig om je in te loggen op de market hoor. Verder is er ook een functie in CM7 dat je icoontjes in je menu kan verbergen. Zo kan je nutteloze dingen, die je toch niet kan verwijderen, eruit filteren. De nieuwe Sense 2.0 of 2.1 heeft hier wel op in gespeeld. Je heb nu in je menu ook pagina's zoals favorieten en pas gedownload. Hier zoek ik al lang achter, maar nog steeds niets gevonden op alles mooi te ordenen..

Chill dat blackmarket, maar weet iemand iets om wat app namen te veranderen, of in een apart mapje te zetten. Niet zo chill als mijn zusje een spelletje wilt spelen en er staat ''coïtus tube pro'' tussen.

Chill dat blackmarket, maar weet iemand iets om wat app namen te veranderen, of in een apart mapje te zetten. Niet zo chill als mijn zusje een spelletje wilt spelen en er staat ''coïtus tube pro'' tussen.

Zoals ik al zei, ik zoek ook zo'n oplossingen. Ik kan wel applicaties verbergen in het menu, dat is een optie die in cyanogenmod zat geloof ik. Is nu al een tijdje geleden dat ik dat gedaan heb.

Vandaag is mijn otterbox geleverd. Super stevige case voor smartphones. Echt een aanrader.

Nice, die ga ik zo downloaden:D

Is mobilevikings betrouwbaar? Heb er nl nog niet zoveel over gehoord! :s

Ja hoor. Ben er nu al even klant. Nog grrn klachten. Betalen online en krediet direct beschikbaar. Ontvangst is goed. Netwerk van base. Beurt is ook lid van mv. Beurt?

Terug
Naar boven