XXL Nutrition

Android topic

• Topic Starter Topic Starter
Is mobilevikings betrouwbaar? Heb er nl nog niet zoveel over gehoord! :s

Zeer betrouwbaar, komt meer en meer in de media. Ledental zit nu op 30000 en in het begin van 2010 5000. Als je in een boerengat woont, kan je misschien best iets anders zoeken, maar in de meeste gebieden heb je 3G.

Ik heb jim en heb voorlopig nog genoeg met de 500 mb bundels. Als ik later meer nodig zou hebben, ga ik ook mv doen. Heb gehoord dat ze 2 gb hebben?

Ik heb jim en heb voorlopig nog genoeg met de 500 mb bundels. Als ik later meer nodig zou hebben, ga ik ook mv doen. Heb gehoord dat ze 2 gb hebben?

Hoeveel betaal je?

MV : 15 euro, je krijgt hiervoor gratis erbij:
- 1000 smsen
- 1000 smsen naar mv
- 2gig

en je 15 euro gebruik je voor te bellen ofzo.

Nu jij ;)

Hoeveel betaal je?

MV : 15 euro, je krijgt hiervoor gratis erbij:
- 1000 smsen
- 1000 smsen naar mv
- 2gig

en je 15 euro gebruik je voor te bellen ofzo.

Nu jij ;)

Ik herlaad elke maand voor 10 euro, daarbij krijg ik 1000 smsen en 30 minuten naar base/jim (bijna iedereen die ik ken heeft base of jim) Dan activeer ik een 500 mb bundel voor 5 euro waarna er dus 5 euro saldo rest.
Hm jouw post klinkt mooier eigenlijk:P

Sent from my GT-I5510 using Tapatalk

Nog een voordeel is dat tethering bij MV toegestaan is en bij JIM niet. (las ik eens op een poster van JIM)

Tethering heb ik nog niet geprobeerd, maar ik heb wel gsm als wifi hotspot gebruikt om op mijn laptop te internetten.

Tethering heb ik nog niet geprobeerd, maar ik heb wel gsm als wifi hotspot gebruikt om op mijn laptop te internetten.

Ja dat bedoel ik eigenlijk... normaal mag het niet met JIM, maar het wordt dus niet geblokkeerd gezien je het al hebt gebruikt. Dan vervalt het voordeel :p

Ja dat bedoel ik eigenlijk... normaal mag het niet met JIM, maar het wordt dus niet geblokkeerd gezien je het al hebt gebruikt. Dan vervalt het voordeel :p

Mv ownt nog altijd maar ben gwn te lui om te veranderen :P

Kent iemand een app met coïtusvids :o coïtus tube pro geeft geen zoekresultaten :(

Is het trouwens zinvol om mijn HTC te underclocken om zo batterij te besparen en zo ja welk programma is hiervoor een aanrader?

Is het trouwens zinvol om mijn HTC te underclocken om zo batterij te besparen en zo ja welk programma is hiervoor een aanrader?

Ik gebruik setcpu voor overclock en sinds kort ook under. Je kan nl profielen instellen zodat je een Max MHz kiest voor een bepaalde stand. Heb m underclocked als het scherm afstaat. Geen idee of t significant is ...

telegraaf!

Mp3 music download is ook wel ok voor gratis music

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Ik gebruik setcpu voor overclock en sinds kort ook under. Je kan nl profielen instellen zodat je een Max MHz kiest voor een bepaalde stand. Heb m underclocked als het scherm afstaat. Geen idee of t significant is ...

Ik neem alleen te gebruiken bij geroote systemen?

Terug
Naar boven