Fitness Seller

Android topic

Ik snap de md5sum check rotzooi niet helemaal...iemand die het mij kan uitleggen?

Verder alle problemen opgelost dankzij: [Link niet meer beschikbaar]

Hij zei mij al dat het niet veel had gescheeld of mijn DHD was bricked :eek:

• Topic Starter Topic Starter
http://www.zdnet.be/news/126425/mobistar-verkoopt-chinese-androidsmartphone/

Deze is nice, de ZTE blade is echt een cheapass toestel, maar is zeker te overwegen. Scherm en processor zijn redelijk voor de prijs, enkel is er zwaar gecut op de camera (die bij elke low budget smartphone toch miniem is..) 150 euro

Size 480 x 800 pixels, 3.5 inches
600 MHz ARM 11 processor, Adreno 200 GPU, Qualcomm MSM7227 chipset

Rooten, CM7 en is beter dan wildfire in mijn ogen!! Jammer dat het met een abonnement moet :(

http://www.zdnet.be/news/126425/mobistar-verkoopt-chinese-androidsmartphone/

Deze is nice, de ZTE blade is echt een cheapass toestel, maar is zeker te overwegen. Scherm en processor zijn redelijk voor de prijs, enkel is er zwaar gecut op de camera (die bij elke low budget smartphone toch miniem is..) 150 euro

Size 480 x 800 pixels, 3.5 inches
600 MHz ARM 11 processor, Adreno 200 GPU, Qualcomm MSM7227 chipset

Rooten, CM7 en is beter dan wildfire in mijn ogen!! Jammer dat het met een abonnement moet :(

Binnenkort in mei zou de skate uitkomen. Ik denk dat ik daar op ga wachten alhoewel ik de blade ook wel zie zitten. Moet het met een abbo? En wat voor eentje dan?

Binnenkort in mei zou de skate uitkomen. Ik denk dat ik daar op ga wachten alhoewel ik de blade ook wel zie zitten. Moet het met een abbo? En wat voor eentje dan?

Zozo die skate ziet er wel deftig uit, als die dan een lage prijs gaat hebben, is hij wel interessant. Krijgt ook 2.3 mee. Maar zolang kan ik niet wachten, en ik wil met het geld van mijn wildfire de blade kopen. Ik heb geen zin om geld uit te geven aan een nieuwe phone, dat zal ik wel eind dit jaar doen ofzo. Van wildfire naar blade zie ik gewoon als een kosteloze upgrade.

Nee zonder abbonement.
http://www.mobistar.be/nl/aanbod/mobiel/toestellen/gsm/san-francisco

Zozo die skate ziet er wel deftig uit, als die dan een lage prijs gaat hebben, is hij wel interessant. Krijgt ook 2.3 mee. Maar zolang kan ik niet wachten, en ik wil met het geld van mijn wildfire de blade kopen. Ik heb geen zin om geld uit te geven aan een nieuwe phone, dat zal ik wel eind dit jaar doen ofzo. Van wildfire naar blade zie ik gewoon als een kosteloze upgrade.

Nee zonder abbonement.
http://www.mobistar.be/nl/aanbod/mobiel/toestellen/gsm/san-francisco

Hij zou rond de 200 kosten dacht ik. Ik ga ook niet wachten denk ik. De GSM die ik nu heb is gewoon versleten en werkt niet 100 procent meer... Maar langs de andere kant ga ik wel nog een maandje wachten omdat ik dan terug wat meer geld heb om te spenderen. Als hij er begin mei niet is dan koop ik de blade.

Hij zou rond de 200 kosten dacht ik. Ik ga ook niet wachten denk ik. De GSM die ik nu heb is gewoon versleten en werkt niet 100 procent meer... Maar langs de andere kant ga ik wel nog een maandje wachten omdat ik dan terug wat meer geld heb om te spenderen. Als hij er begin mei niet is dan koop ik de blade.

Bwa, in jou geval zou ik dan ook voor de skate gaan. Ziet er gewoon deftig uit. en als hij slechts 200 kost :o

Bwa, in jou geval zou ik dan ook voor de skate gaan. Ziet er gewoon deftig uit. en als hij slechts 200 kost :o

Inderdaad, kan je niet veel mee mis doen. Enige slechte wat ik ben tegengekomen over de Blade is dat de batterij nogal suckt. hoop dat dit dan beter is bij de Skate.

Iemand ervaring met een X10 rooten?

Sup medecheapasses. Heb een paar dagen geleden de ZTE Blade gehaald bij Tiger-Experience. Blijkt gewoon keihard een Mobistar affiliate te zjin.
Als je twijfelt om hem te halen, niet doen man. Het is die 150,- euro dubbel en dwars waard. Al zou je hem enkel als 2de gsm willen gebruiken.

Check specifieke topics:
ZTE Blade discussie topic - Tweakers.net
ZTE Blade nu ook in België - 9lives.be
Alles wat je nodig hebt voor de ZTE - Modaco.com

Belgische shops die hem hebben:
Mobistar
Tiger-Experience - Mobistar affiliates
Van den Borre - Dichtst bij NL

Voor garantie zou het niks uitmaken, er zit 24 maanden Europese garantie op, die je overigens verliest bij het rooten.
Weet niet of je kan un-rooten om toch garantie te gebruiken wanneer nodig :)

Beste prijs/prestatie SD kaart:
Low Price Memory 16GB Micro-SD Card Class 10
Reviews: HotUKDeals | Modaco

Covers:
ZTE Blade phone Case Cover + 2 Screen Protectors
Sofiz ZTE Blade Resin Jelly Case

Beste ROM imo:
Swedish Spring RLS4 Respin - Android 2.2

ROM installeren:
[GUIDE] How to Install a Custom ROM

Applicaties:
[Link niet meer beschikbaar] - Zwartemarkt, alle apps gratis waarvan meesten allang verouderd. Biedt ook apps aan die van officiële market zijn afgehaald.
[Link niet meer beschikbaar] - File browser waarmee je .apk bestanden mee kan installeren. Eerst via android market downloaden, dan license installeren.
[Link niet meer beschikbaar] - Automatisch starten van applicaties aan of uitzetten.
Blade Wifi Fix - Fixt automatisch WiFi verbinding na slaapmode
Buienradar - Weer checken
Calendar Pad Pro - Kalender die goed werkt
chompSMS - Gratis sms'en via TextFreek, moeten anderen het ook wel hebben geïnstalleerd... App klinkt al dom, weet niet hoe nuttig het is als je WhatsApp hebt.
Compass - Richting voor bidden checken
[Link niet meer beschikbaar] - Schijnt beste browser te zijn(?). Dl bij officiële market dan license installeren.
Evernote - Notities maken en synchroniseren met je PC.
FBReader - eBook reader
Gentle Alarm - Lekker wakker worden, werkt nog goed ook. Kon hem nergens vinden behalve op Applanet.
Got To Do - To do lijstje die je kan synchroniseren met Toodledo. Alleen te vinden op Applanet.
JEFIT Pro - BB app om stats bij te houden etc.
Lookout - Gratis AV, schijnt beste te zijn
PicSay Pro - Fotos van vrienden verrijken met textballonnen.
[Link niet meer beschikbaar] - Music player
QuickPic - 100x sneller dan standaard gallerij.
SD Speed Boost - Telefoon eenvoudig sneller maken door, download via Applanet. Gebruik SD Tools om te checken of het echt werkt.
Scydo - Werkt als WhatsApp, alleen dan om gratis te bellen via WiFi.
Shazam Encore - Muziek herkenner. Werkt alleen niet als je zelf zingt :roflol:
Tapatalk - DBB op je gsm
Titanium Backup - Totale backups maken van je gsm.
Vignette - Camera professioneel maken :)
Watchdog - Checkt of apps/games je gsm cpu niet aan het slopen zijn. Download via Applanet.
WhatsApp - Best shit ever, iedereen heeft het. Chatten, fotos/videos sturen etc alles mogelijk.
Where's my Droid - GSM makkelijk terug vinden. Kan volgens mij met Lookout ook.
Widgetsoid - GSM layout aanpassen
Wifi Analyzer - Checkt of je WIFI antenne/verbinding wel goed werkt.
YouTube

Heb ook MicDroid (autotune) en Chrome to Phone maar zijn in mijn ogen niet echt nuttig.

Games:
BitBlocks - Tetris. Applanet.
GameBoid - Ouwe GBA meuk op je gsm spelen
[Link niet meer beschikbaar] - Sonic, Streets of Rage etc :)
[Link niet meer beschikbaar]
NFS Shift
Sky Force - Goeie shit, via Applanet.

****ing anderhalf uur in totaal kwijt aan deze post :roflol:
Iemand nog goeie apps/games die het checken waard zijn :)?

Potverdomme! Koop me een android, heb hem 2 dagen en krijg een bericht dat ik al over 20€ mobile internet zit, terwijl ik dacht dat ik op men wifi bezig was.
Heb al alles geprobeert dat ik op internet kon vinden, hopelijk werkt het nu.. want APNDroid werkte dus NIET in het begin!
Iemand nog hot tips om die mobile inet shit te blokeren?

Sup medecheapasses. Heb een paar dagen geleden de ZTE Blade gehaald bij Tiger-Experience. Blijkt gewoon keihard een Mobistar affiliate te zjin.
Als je twijfelt om hem te halen, niet doen man. Het is die 150,- euro dubbel en dwars waard. Al zou je hem enkel als 2de gsm willen gebruiken.

Check specifieke topics:
ZTE Blade discussie topic - Tweakers.net
ZTE Blade nu ook in België - 9lives.be

Belgische shops die hem hebben:
Mobistar
[Link niet meer beschikbaar] - Mobistar affiliates
Van den Borre - Dichtst bij NL

Voor garantie zou het niks uitmaken, er zit 24 maanden Europese garantie op, die je overigens verliest bij het rooten.
Weet niet of je kan un-rooten om toch garantie te gebruiken wanneer nodig :)

Beste ROM imo:

ROM installeren:

Applicaties:
[Link niet meer beschikbaar] - Zwartemarkt, alle apps gratis waarvan meesten allang verouderd. Biedt ook apps aan die van officiële market zijn afgehaald.
[Link niet meer beschikbaar] - File browser waarmee je .apk bestanden mee kan installeren. Eerst via android market downloaden, dan license installeren.
[Link niet meer beschikbaar] - Automatisch starten van applicaties aan of uitzetten.
Buienradar - Weer checken
Calendar Pad Pro - Kalender die goed werkt
chompSMS - Gratis sms'en via TextFreek, moeten anderen het ook wel hebben geïnstalleerd... App klinkt al dom, weet niet hoe nuttig het is als je WhatsApp hebt.
Compass - Richting voor bidden checken
[Link niet meer beschikbaar] - Schijnt beste browser te zijn(?). Dl bij officiële market dan license installeren.
Evernote - Notities maken en synchroniseren met je PC.
FBReader - eBook reader
Gentle Alarm - Lekker wakker worden, werkt nog goed ook. Kon hem nergens vinden behalve op Applanet.
Got To Do - To do lijstje die je kan synchroniseren met Toodledo. Alleen te vinden op Applanet.
JEFIT Pro - BB app om stats bij te houden etc.
Lookout - Gratis AV, schijnt beste te zijn
PicSay Pro - Fotos van vrienden verrijken met textballonnen.
[Link niet meer beschikbaar] - Music player
QuickPic - 100x sneller dan standaard gallerij.
SD Speed Boost - Telefoon eenvoudig sneller maken door, download via Applanet. Gebruik SD Tools om te checken of het echt werkt.
Shazam Encore - Muziek herkenner. Werkt alleen niet als je zelf zingt :roflol:
Tapatalk - DBB op je gsm
Titanium Backup - Totale backups maken van je gsm.
Vignette - Camera professioneel maken :)
Watchdog - Checkt of apps/games je gsm cpu niet aan het slopen zijn. Download via Applanet.
WhatsApp - Best shit ever, iedereen heeft het. Chatten, fotos/videos sturen etc alles mogelijk.
Where's my Droid - GSM makkelijk terug vinden. Kan volgens mij met Lookout ook.
Widgetsoid - GSM layout aanpassen
Wifi Analyzer - Checkt of je WIFI antenne/verbinding wel goed werkt.
YouTube

Heb ook MicDroid (autotune) en Chrome to Phone maar zijn in mijn ogen niet echt nuttig.

Games:
BitBlocks - Tetris. Applanet.
GameBoid - Ouwe GBA meuk op je gsm spelen
NFS Shift
Sky Force - Goeie shit, via Applanet.

****ing anderhalf uur in totaal kwijt aan deze post :roflol:
Iemand nog goeie apps/games die het checken waard zijn :)?

Sowieso goeie post. Qua rom ga ik er wel CM7 opzetten. De enige reden waarom ik naar de ZTE blade ga is voor het groter scherm.. Maar als ik geen degelijke prijs voor de wildfire krijg, hou ik die wel. Hij is nog perfect in staat dusss

Potverdomme! Koop me een android, heb hem 2 dagen en krijg een bericht dat ik al over 20€ mobile internet zit, terwijl ik dacht dat ik op men wifi bezig was.
Heb al alles geprobeert dat ik op internet kon vinden, hopelijk werkt het nu.. want APNDroid werkte dus NIET in het begin!
Iemand nog hot tips om die mobile inet shit te blokeren?

Vage shit, als je bij instellingen --> draadloos en netwerken --> gegevensverbinding uitvinkt zou die geen internet moet pakken en alleen wifi.

Zo is het bij de afgelopen maand goed gegaan iig. :)

Vage shit, als je bij instellingen --> draadloos en netwerken --> gegevensverbinding uitvinkt zou die geen internet moet pakken en alleen wifi.

Zo is het bij de afgelopen maand goed gegaan iig. :)

Idd. Je kan ook 1 van je homescreens de widget 'energiebeheer' zetten. Zo kan je met 1 knop je wifi/3G/GPS etc aan en uitzetten. Zo doe ik het , al staat mijn 3G 24/24 aan eigenlijk..

Op mijn HTC Desire staat 3G ook 24/7 aan, mail om de 30 minuten ofzo vernieuwd en andere dingen die via internet aan blijven. Moet hem wel elke avond weer aan de oplader zetten :p mja, dat boeit mij niet, hij laad op wanneer ik slaap dus :)

Al een tijd doet mijn dhd een beetje laggy. Swipen en typen niet helemaal vloeiend etc. Blijkt het dus een bekend probleem te zijn met een proces "init". Gelukkig wel makkelijk gefixt. De hd werkt weer sneller dan ooit.

Ik wil mijn boot animation veranderen maar ik krijg het niet voor elkaar om bootanimation.zip te vervangen.

De DHD is voorzien van CM7 RC4
is geroot met Visionary
Alle root benodigdheden werken wel bij andere programma's

Iemand een oplossing?

Wat voor eentje heb je?

Op XDA is er een heel topic over.
Waarom zou je eigenlijk zoveel moeite doen voor je animatietje.... :p

Terug
Naar boven