AndroidHealthClinic

Android topic

• Topic Starter Topic Starter
Hoe dat werkt niet? Blijf drukken op je ON/OFF knop en reboot in recovery?
Als dat niet werkt, zou ik even je probleem op het XDA forum posten bij die thread.

Hoe dat werkt niet? Blijf drukken op je ON/OFF knop en reboot in recovery?
Als dat niet werkt, zou ik even je probleem op het XDA forum posten bij die thread.

Na de ROM aanpassing blijft hij hangen op het HTC scherm tijdens de boot wanneer ik recoveryboot uitvoer.

Waarschijnlijk ben je nu je apps enzo kwijt, of heb je titaniumbackup gebruikt? Ik zou eventjes hulp zoeken om een forum, maar waarschijnlijk gaan ze je aanraden te resetten en terug je ROM te flashen. heb het ook eens moeten doen :p nu altijd een titaniumbackup alvorens te flashen.

Wel vreemd eigenlijk, je kwam van CM6 en gaat naar CM7? dan moet je gewoonweg erover flashen.

ik had gewoon 2.2 erop staan...naja vanavond maar eens kijken of ik er nog zin in heb alles weer op nieuw te doen.

ik had gewoon 2.2 erop staan...naja vanavond maar eens kijken of ik er nog zin in heb alles weer op nieuw te doen.

Ah op die manier, dat zal waarschijnlijk het probleem zijn. Die roms zijn ontwikkeld voor 2.1 eclair, omdat er toen nog geen Froyo uit was en het onbekend was welke toestellen die gingen krijgen. Als je van 2.2 de CM6 (=froyo) of CM7 (=2.3) flasth, krijg je problemen.

Om deze roms te kunnen flashen, moet je eerst downgraden naar 2.1, maar daar heb ik absoluut geen kennis van, dus weet niet of het moeilijk is. Ik zou zeggen kijk eens rond of er nog geen roms voor 2.2 zijn, en flash deze over je CM.

Edit:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=899892

Laatst bewerkt:
Ah op die manier, dat zal waarschijnlijk het probleem zijn. Die roms zijn ontwikkeld voor 2.1 eclair, omdat er toen nog geen Froyo uit was en het onbekend was welke toestellen die gingen krijgen. Als je van 2.2 de CM6 (=froyo) of CM7 (=2.3) flasth, krijg je problemen.

Om deze roms te kunnen flashen, moet je eerst downgraden naar 2.1, maar daar heb ik absoluut geen kennis van, dus weet niet of het moeilijk is. Ik zou zeggen kijk eens rond of er nog geen roms voor 2.2 zijn, en flash deze over je CM.

Edit:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=899892

****ed up, nu nog terug flashen maar daar nog niet iets duidelijks of zinnigs op gevonden :(

Edit: Het rooten van 2.2 wordt daar besproken als probleem, wat tegenwoordig niet meer van toepassing is sinds VISIONary het wel mogelijk maakt.

Laatst bewerkt:
****ed up, nu nog terug flashen maar daar nog niet iets duidelijks of zinnigs op gevonden :(

Ik denk eigenlijk dat er nog geen 2.2 rom is, en het downgraden staat ook nog niet volledig op punt denk ik. Er wordt op het XDA forum gezegdd dat je best kan wachten tot 2.2 geroot kán worden. Teruggaan naar 2.1 en dan rooten kan ook, maar geen ervaring hiermee.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=921752&highlight=downgrade

Maar ik vraag me af hoe je unrevoked hebt kunnen gebruiken met je 2.2 ...

Ik denk eigenlijk dat er nog geen 2.2 rom is, en het downgraden staat ook nog niet volledig op punt denk ik. Er wordt op het XDA forum gezegdd dat je best kan wachten tot 2.2 geroot kán worden. Teruggaan naar 2.1 en dan rooten kan ook, maar geen ervaring hiermee.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=921752&highlight=downgrade

Maar ik vraag me af hoe je unrevoked hebt kunnen gebruiken met je 2.2 ...

Wel raar, de BC waar ik klant ben had de filiaal manager wel deze mod geinstalleerd , succesvol zelfs. Vanmiddag mogen aanschouwen...
Nu even uitvogelen hoe ik terug stap naar 2.2 zonder back up files want die ben ik vergeten te maken :(

Laatst bewerkt:
Wat is nu de uitkomst? Je bent van 2.2 stock rom naar CM7 gegaan?

Wat is nu de uitkomst? Je bent van 2.2 stock rom naar CM7 gegaan?

Ja, was op zich geen probleem maar achteraf kon ik geen GAPPS meer installeren...en market kreeg ik niet meer werkende.

Nu wil ik een andere ROM installeren maar recovery boot werkt niet meer :( , krijg nu een telefoon te zien met een driehoekje en een uitroepteken. :mad:???

Driehoekje met uitroepteken krijg ik als ik geen bereik heb. Voor zover mijn bijdrage :cool:

Ja, was op zich geen probleem maar achteraf kon ik geen GAPPS meer installeren...en market kreeg ik niet meer werkende.

Nu wil ik een andere ROM installeren maar recovery boot werkt niet meer :( , krijg nu een telefoon te zien met een driehoekje en een uitroepteken. :mad:???

Heb ik ook eens gehad, kwam voor als ik fout rootte of iets fout flashte. In ieder geval neits goed:p

driehoekje betekent dat je geen recovery hebt, effe rom manager downloaden en recovery laten flashen

driehoekje betekent dat je geen recovery hebt, effe rom manager downloaden en recovery laten flashen

Ik heb de DHD opnieuw geroot, s-off ,CWM opnieuw toegepast maar tot op heden blijft het fout gaan bij het rebooten in recovery. De telefoon blijft hangen in het HTC opstart scherm (het 1e HTC scherm zonder de zwarte tekst).

:mad:

Kreeg gister te horen, dat als je apps download waarvoor je niet betaald.

(Appplanet in Android ze geval, Jailbreaken op IOS)

Dat sowieso je garantie vervalt, klopt dit?

Bij rootte wist ik dat hierbij je garantie vervalt, vond beetje raar dat het bij app planet ook al zo is.

Net bij de BC geweest , daar gaven ze aan dat ik nog steeds van ROM kan wisselen maar dan niet via CWM maar fastboot/sdk, echter snap ik niet hoe sdk te verbinden met mijn DHD :(

Laatst bewerkt:
Iemand die mij kan helpen om mijn DHD te verbinden met SDK? Mij is verteld dat ik mijn radio terug moet flashen naar de versie van 4 januari 2011 en wanneer dat niets oplost de ROM installeren via fastboot?

Edit: Done :cool:

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven