AndroidHealthClinic

Android topic

tel?

htc dhd0.

Op XDA is er een heel topic over.
Waarom zou je eigenlijk zoveel moeite doen voor je animatietje.... :p

Personaliseren , waar heel Android om draait! Anders had ik net zo goed een appel kunnen kopen

Dit nu als splash:

21liukm.png

Laatst bewerkt:
Testjeeee !!!

Sent from my San Francisco using Tapatalk

Vraagje, heb nu Android 2.2 op mijn HTC Desire.

Sinds vanavond doet het Wifi niet meer.

Verbind met geen enkel netwerk thuis, telkens als ik het netwerk wil verbinden dan zet hij het wachtwoord op automatisch. Dat keer op keer, terwijl ik het wachtwoord telkens opnieuw invul en dan werkt het niet.

Update al gedaan, veranderd ook niks jammer genoeg.

Vraagje, heb nu Android 2.2 op mijn HTC Desire.

Sinds vanavond doet het Wifi niet meer.

Verbind met geen enkel netwerk thuis, telkens als ik het netwerk wil verbinden dan zet hij het wachtwoord op automatisch. Dat keer op keer, terwijl ik het wachtwoord telkens opnieuw invul en dan werkt het niet.

Update al gedaan, veranderd ook niks jammer genoeg.

lekker voor je, kryg je ervan als je niet normaal doet tegen mij....

Stilletjes hier...allemaal overgestapt op Apple?

Nope, ik wacht voorlopig op de ZTE skate en dan kan ik beginnen meepraten :p

• Topic Starter Topic Starter
Stilletjes hier...allemaal overgestapt op Apple?

nog liever een 3310 :p

Nee heb al een tijdje geen roms meer geflashed of zaken uitgeprobeerd voor de wildfire. Ben een beetje aan het sparen voor de HTC SENSATION BAMMMM.

U jelly ? :D

nog liever een 3310 :p

Nee heb al een tijdje geen roms meer geflashed of zaken uitgeprobeerd voor de wildfire. Ben een beetje aan het sparen voor de HTC SENSATION BAMMMM.

U jelly ? :D

Haha, ben nu al zo'n beetje alle ROMs afgeweest voor de HTC DHD , nu al een paar dagen aan het draaien met LeeDroid (NoSense) en deze verkies ik toch boven CM7 (clean version).

Denk dat ik op dit moment niet veel meer uit mijn DHD kan halen met de verkrijgbare software....batterij gaat al aardige tijd meer mee in vergelijking met de standaard ROM.

Ben nu alleen nog opzoek naar een app of mogelijkheid die auto toggle kan uitvoeren tussen2G/3G of periodiek (vooraf ingesteld) telkens de 3G verbinding uitschakeld en inschakeld.

Moet het nu nog voor elkaar krijgen om een X10 te rooten en te flashen. Tot dusver hopeloos ondanks alle tutorials.

Laatst bewerkt:
Ben nu alleen nog opzoek naar een app of mogelijkheid die auto toggle kan uitvoeren tussen2G/3G of periodiek (vooraf ingesteld) telkens de 3G verbinding uitschakeld en inschakeld..

Heb je dat niet standaard op je CM7? of in elke rom?
Widget 'energiebeheer' op je blad zetten. daar staat een knop 2G/3G en bij instellingen kan je ook instellen dat hij automatische naar 3G gaat etc

Heb je dat niet standaard op je CM7? of in elke rom?
Widget 'energiebeheer' op je blad zetten. daar staat een knop 2G/3G en bij instellingen kan je ook instellen dat hij automatische naar 3G gaat etc

CM7 (standaard versie) heeft dit inderdaad standaard. Voor CM7 is ook een app te krijgen die dit automatisch of vooraf ingesteld kan doen echter voor LeeDroid kan ik er geen vinden die dit kan of doet...

Mijn doel is om de 2G/3G te gebruiken maar bijvoorbeeld wanneer screen off is dat na 2 min 2G/3G te hebben gebruikt de verbinding uitschakeld voor 4 a 5 min.

Hoe kan het dat tapatalk vaak niet alle of zelfs helemaal geen afbeeldingen weergeeft?

En is er iemand die mij kan helpen een SE X10 te rooten en te flashen? Krijg het met geen mogelijkheid voor elkaar...alle xda tutorials al doorlopen maar geen succes...

Sent from my HTC Desire HD (Leedroid) using Tapatalk Pro.

he boys waar kan je die apps downen dan? is tog met money of wat?

Hoe kan het dat tapatalk vaak niet alle of zelfs helemaal geen afbeeldingen weergeeft?

En is er iemand die mij kan helpen een SE X10 te rooten en te flashen? Krijg het met geen mogelijkheid voor elkaar...alle xda tutorials al doorlopen maar geen succes...

Sent from my HTC Desire HD (Leedroid) using Tapatalk Pro.

Vergeet niet dat die tapatalk pro cracked is.. Ik heb ook force closes soms.

he boys waar kan je die apps downen dan? is tog met money of wat?

Soms gratis, soms betalend. Op android market
Tenzij je een blackmarket hebt, dan alles gratis

Terug
Naar boven