MuscleMeat

Android topic

Het werkt toch met een 7 dagen trial?

Tot nu toe nog niets over tegengekomen ....of ik heb er over heen gelezen.

Zal zo eens na lezen of er iets over een licentie wordt gezegd.

Edit: ik kan niets vinden over een licentie kopen..?
Sent from my Desire HD using Tapatalk

inderdaad :p
waarom was deze aanbieding er niet 2 weken gelede! Had toen een gsm voor 180€ gekocht, deze is 3x zo goed!:fuu:

Jongens, nieuwe versie Applanet!

Bijlagen

• app.zip
    app.zip
    1.014,6 KB · Weergaven: 44
  • Topic Starter Topic Starter
Ja heb ook zo'n tests gezien, maar eigenlijk zijn die fout gezien de iphone een kwalitatiever scherm heeft en dus langer doet om te laden etc etc

Ook beter dan de Desire HD, Galaxy?

Zoveel verschil zit daar niet tussen, zeker niet genoeg om zo'n groot verschil goed te spreken. Is slechts maar 1 sec, maar een percentage van 53% is aardig groot.

ben hoe langer hoe minder tevreden over de desire hd, syncen doet vaak raar, en nu zijn plots ook al mijn sms berichten gewist

Het syncen verliep bij mij ook niet al te vlot.. het duurde even vooraleer mijn laptop de gsm vond. Maar voor de rest geen problemen eigenlijk. Raar van die smsem..

Directlease Tankservice is ook een bruikbare app als je prijsbewust bent met brandstof. :)

Wat is jullie mening over LG optimusx2?

Ik sta op het punt om een android gsm aan te schaffen maar zit nog te twijfelen, ik zoek een a. gsm met een 2 jaar abbo van onder 30euro/maand. Samsung galaxy x,htc,google? Wil wel een groot scherm minimaal 4''. Is de samsung galaxy een goede telefoon?

Ik kom namelijk van samsung af(omnia i8000) maar deze was erg traag, touch werkte voor geen meter, WM is het ook niet echt, kortom zoek een snelle phone. Of kan ik beter wachten tot de volgende lading android telefoons?

Alvast bedankt

Zou niet voor de optimus x2 gaan, vind de handligging niet geweldig en niet veel bijzonders. De omnia is inderdaad niet alles wat je zou moeten willen.

Zou persoonlijk gaan voor een desire (z), galaxy ace is ook leuk, htc incredible en de galaxy s 2 is ook het wachten waard. Weet niet of het zonder bijbetaling gaat lukken met een abbo onder de 30 euro, worden namelijk steeds minder vergoedingen gegeven door providers.

Maar als je nog een keer in de buurt van hellevoetsluis bent en even langs de telecombinatie gaat help ik je graag verder :)

Vandaag de CyanogenMod 7 er op gegooit alleen nu ben ik vergeten om GAPPS te installeren...nu staat er beschreven dat het simpel via de ROM manager moet gaan echter wanneer ik in recovery reboot blijft hij op het HTC scherm staan en doet niets meer...

Iemand een oplossing?

Nu alles handmatig geinstalleerd maar ik krijg market niet meer aan de gang :( Wanneer ik hem open , sluit hij gelijk weer ook na de cache te wissen.

Nu alles handmatig geinstalleerd maar ik krijg market niet meer aan de gang :( Wanneer ik hem open , sluit hij gelijk weer ook na de cache te wissen.

Ja daar had ik die market updater voor gebruikt dacht ik. Of het werkte via die GAPPS.. 1 van beiden.

Terug
Naar boven