Fitness Seller

Android topic

Veel goedkoper kom je niet dan bij vodafone, plus het feit dat je een veel beter netwerk + sneller internet hebben.
t-mobile is technisch gezien de slechtste provider van nederland.

Trouwens zo grappig, tmobile heeft geen onbeperkt internet.
Tmobile houd zich aan de fair use policy.
Dit houd in dat je 5x het gemiddelde gebruik van nederland mag verbruiken, dit is ongeveer 600-700mb (tegenover 1024 van het 'beperkte' internet)

Bij tmobile zeggen ze onbeperkt omdat je niet extra gaat betalen als je er overgaat, ze vertragen alleen je internet zoveel dat je half uur op een whatsapp bericht moet wachten.

1000mb is echt veel, zolang je niet teveel download en streamed kom je er never nooit over.
Mensen maken zich er veels te veel zorgen over, werk zelf in een telefoon zaak en zit hele dag te internet ect maar ben nooit hoger gekomen dan 800mb.

Veel goedkoper kom je niet dan bij vodafone, plus het feit dat je een veel beter netwerk + sneller internet hebben.
t-mobile is technisch gezien de slechtste provider van nederland.
Bij vodafone is het dezelfde snelheid voor de eerste GB. Netwerk is in mijn provincie gewoon goed. Er is wel een tijd geweest dat T-Mobile écht een slecht netwerk had (vooral het 3G netwerk), maar daar hebben ze het één en ander aan gedaan.

Bij vodafone is het dezelfde snelheid voor de eerste GB. Netwerk is in mijn provincie gewoon goed. Er is wel een tijd geweest dat T-Mobile écht een slecht netwerk had (vooral het 3G netwerk), maar daar hebben ze het één en ander aan gedaan.

Hahaha, tmobile zegt het inderdaad, alleen kijk maar eens wat je echt ontvangt bij vodafone en tmobile.
Tmobile heeft gewoon nog steeds een overbelast netwerk, feit :p

Dit houd in dat je 5x het gemiddelde gebruik van nederland mag verbruiken, dit is ongeveer 600-700mb (tegenover 1024 van het 'beperkte' internet)

Bij tmobile zeggen ze onbeperkt omdat je niet extra gaat betalen als je er overgaat, ze vertragen alleen je internet zoveel dat je half uur op een whatsapp bericht moet wachten.

1000mb is echt veel, zolang je niet teveel download en streamed kom je er never nooit over.
Mensen maken zich er veels te veel zorgen over, werk zelf in een telefoon zaak en zit hele dag te internet ect maar ben nooit hoger gekomen dan 800mb.
Zal er eens naar kijken. Nadeel is dat ik voor die telefoon dan gewoon 200,- meer betaal. Wist al wel dat dat hele provider wereldje echt één grote naaiboel is.

Dus jij zegt dat als je alleen whatsappt, skypet en op het internet surft je genoeg hebt aan 1 GB?

Juist dit zocht ik! Thanks!

Zometeen even Samsung Galaxy S2 bestellen, 1e jaar 20,- en 2e jaar 40,- met 1 GB internet.

Killy, heb nog een aantal vragen, misschien dat jij ze kan beantwoorden:

1) Op de vodafone site staat 275 belminuten of smsjes en op een andere site(2call.nl) staat 275 belminuten of 550 smsjes. Is dat anders ofzo of wat denk jij?

2) Er staat dat je een gratis sms verdubbelaar hebt ofzo, lijkt me sterk, weet jij of dat klopt?

3) Kan je ook zien op hoeveel verbruik je zit qua mobiel internet, zo dat je niet ineens een torenhoge rekening hebt?

Hahaha, tmobile zegt het inderdaad, alleen kijk maar eens wat je echt ontvangt bij vodafone en tmobile.
Tmobile heeft gewoon nog steeds een overbelast netwerk, feit :p
Heb nu vodafone prepaid en heb er inderdaad nog nooit last van gehad. Dat T-Mobile een slecht ontvangst heeft heb ik al meerdere keren gelezen, maar elke provider heeft wel iets slechts. Bij vodafone hoor ik namelijk weer veel mensen over de klantenservice (hoewel dat misschien niet aan hun ligt, maar aan het bedrijf dat ze er voor inhuren).

Juist dit zocht ik! Thanks!

Zometeen even Samsung Galaxy S2 bestellen, 1e jaar 20,- en 2e jaar 40,- met 1 GB internet.

Killy, heb nog een aantal vragen, misschien dat jij ze kan beantwoorden:

1) Op de vodafone site staat 275 belminuten of smsjes en op een andere site(2call.nl) staat 275 belminuten of 550 smsjes. Is dat anders ofzo of wat denk jij?

2) Er staat dat je een gratis sms verdubbelaar hebt ofzo, lijkt me sterk, weet jij of dat klopt?

3) Kan je ook zien op hoeveel verbruik je zit qua mobiel internet, zo dat je niet ineens een torenhoge rekening hebt?

Je kan inderdaad gratis je smsjes verdubbelen (net als bij hi).
1 malig smsje van dubbel aan naar 7000 ofzo, dan wordens smsjes halve bel minuut.

Bij vodafone heb kan je het op de website zien maar dat is niet up to date, makkelijkste is een app die je kan instellen dat hij van datum A tot datum B bij houd hoeveel mbs je gebruikt, dus gewoon bij iedere nieuwe maand resetten.

Je kan inderdaad gratis je smsjes verdubbelen (net als bij hi).
1 malig smsje van dubbel aan naar 7000 ofzo, dan wordens smsjes halve bel minuut.

Bij vodafone heb kan je het op de website zien maar dat is niet up to date, makkelijkste is een app die je kan instellen dat hij van datum A tot datum B bij houd hoeveel mbs je gebruikt, dus gewoon bij iedere nieuwe maand resetten.

Oke, weet je toevallig ook het antwoord op vraag 1?

Enne, wat denk jij, HI of Vodafone?

Dus jij zegt dat als je alleen whatsappt, skypet en op het internet surft je genoeg hebt aan 1 GB?
Alleen skypen niet ,maar skype kan ook alleen via wifi.

Skype is streaming dus constant downloaden.
Als jij via surfen en whatsapp over je 1gb komt, betaal ik je rekeningen, het is vrij onmogelijk :p

Oke, weet je toevallig ook het antwoord op vraag 1?

Enne, wat denk jij, HI of Vodafone?

De verdubbelaar is het verschil tussen de sites.
Vodafone vermeld dat niet, 275x2= :D

Keuze tussen hi of vodafone= vodafone
Goedkoper (vooral nu met de 50% korting eerste jaar) en toestel ook vaak goedkoper.

prachtig dat whatsapp,sindsdien nooit meer een sms gestuurd:)

De verdubbelaar is het verschil tussen de sites.
Vodafone vermeld dat niet, 275x2= :D

Keuze tussen hi of vodafone= vodafone
Goedkoper (vooral nu met de 50% korting eerste jaar) en toestel ook vaak goedkoper.

Oke, dus het maakt niet uit of ik hem op www.vodafone.nl of www.2call.nl bestel?

Oja, nu je toch zo lekker bezig bent, kreeg van de week een foldertje in m'n brievenbus. Over bellen/sms/internet op reis. Zo kon je bijvoorbeeld voor 13 cent een sms sturen vanuit het buitenland, ik weet alleen niet of dit standaard zo is of alleen als je pasport aan naar een of ander nummer stuurt.

Verder kon je voor 2,- per dag internetten als je iets van internet aan stuurt naar een of ander nummer. Moet je dat dan elke dag opnieuw doen dat je een dag wilt internetten of is dat dan voor de hele vakantie ofzo? Want bij het laatste geval, als je dan 1x een app met internet aanklikt ben je gelijk weer 2,- kwijt terwijl je er die dag misschien wel helemaal geen gebruik van wou maken.

Zet op vakantie gewoon je internet uit en ga af en toe naar een wifi spot.

Kpn na actieperiode abbonement aangepast, krijg ik opeens nog maar 1GB internet (geen mogelijkheid om bij te kopen) en 100 minuten voor 30 euro.

Belachelijk zeg, ga bij volgende keer verlengen echt wel andere provider zoeken.

Als jij via surfen en whatsapp over je 1gb komt, betaal ik je rekeningen, het is vrij onmogelijk :p
Daar houd ik je aan :D

De prijs bij vodafone valt ook nog mee. Had hem veel hoger verwacht. Vodafone it is.. Krijg je toevallig een bonus als je mensen aanmeld voor vodafone? Haha :D

Zie net dit:
http://www.nu.nl/internet/2547190/providers-wijzigen-abonnementen-netneutraliteit.html

Het is echt gewoon een strijd he.
Mensen ontdekken whatsapp -> winst loopt terug -> SMSOIP verbieden -> netneutraliteit -> prijzen verhogen

Laatst bewerkt:
Je betaald 2 euro voor 25mb volgens mij (dus genoeg om te whatsappen en emails te checken maar niet om lekker te surfen)

Vodafone pasport kan je gewoon aan/uit zetten.
Ik zou trouwens nooit je telefoon via internet bestellen.
Het beste is via een dealer (phonehouse, belcompany of natuurlijk :D:D:D ---->TELECOMBINATIE<-------- :D:D:D).
Dan kan je ergens terecht als je een probleem hebt inplaats van hem voor ieder kleinigheidje voor 4 weken kwijt zijn.

Wel als je de winkel inloopt gewoon bij je toestel blijven, ze willen je altijd naar een ander toestel lullen met mooie praatjes :p.
Maar internet heeft minder gunstige voorwaardes (je kan je bel te goed niet meenemen voor bv een 2 maanden en dat soort ongein) plus de service die je kan verwachten van een winkel.
Provider winkels zijn daar in tegen meestal stuk slechter met service.

Je betaald 2 euro voor 25mb volgens mij (dus genoeg om te whatsappen en emails te checken maar niet om lekker te surfen)

Vodafone pasport kan je gewoon aan/uit zetten.
Ik zou trouwens nooit je telefoon via internet bestellen.
Het beste is via een dealer (phonehouse, belcompany of natuurlijk :D:D:D ---->TELECOMBINATIE<-------- :D:D:D).
Dan kan je ergens terecht als je een probleem hebt inplaats van hem voor ieder kleinigheidje voor 4 weken kwijt zijn.

Wel als je de winkel inloopt gewoon bij je toestel blijven, ze willen je altijd naar een ander toestel lullen met mooie praatjes :p.
Maar internet heeft minder gunstige voorwaardes (je kan je bel te goed niet meenemen voor bv een 2 maanden en dat soort ongein) plus de service die je kan verwachten van een winkel.
Provider winkels zijn daar in tegen meestal stuk slechter met service.

35 MB, moet toch wel genoeg zijn, 35x30= ongeveer 1GB per maand en jij zei dat je daar bij lange na niet aan kwam?

Daar heb je wel een punt, morgen dan maar even ergens langs gaan.

Beltegoed kan je bij vodafone.nl btw ook gewoon 2 maanden meenemen

Maar in de winkel zijn de telefoons vaak wel duurder.

En wat kun jij zeggen over het niet gebruik mogen maken van SMSOIP en VOIP? Weet dat er een wet voor is om het te verbieden, maar het gebeurt nog steeds.

Maar in de winkel zijn de telefoons vaak wel duurder.

En wat kun jij zeggen over het niet gebruik mogen maken van SMSOIP en VOIP? Weet dat er een wet voor is om het te verbieden, maar het gebeurt nog steeds.

Mag niet verboden worden of geblokeerd, weet alleen niet of die wet er al helemaal door is.
Maar moet zoiezo via wifi, want datalimiet is igg al de stop tegen internet bellen, hapt aardig wat mb's.

Terug
Naar boven