Fitness Seller

Android topic

Maakt niet zoveel uit, zijn er genoeg die goed werken, gewoon even googlen.

Heb de Samsung Galaxy S2 nu ook. Heb nog een aantal vragen.

Kan je ergens zien hoeveel data je hebt verbruikt met internetten, heb 'maar' 1 GB vandaar. Killy had daar geloof ik ook een app voor ofzo.

Nog apps die jullie me kunnen aanraden?

Traffic monitor

Zijn er hier nog meer mensen met de HTC Desire en telefoongeheugenproblemen?

Ik blijf apps verwijderen. Heb er nu echt bijna niets meer op staan maar het geheugen wordt echt iedere dag ietsjes minder :S.

Cache is leeg overigens. Wat, o wat, zou het kunnen zijn?

Heb dat probleem gehad met mijn Desire HD , alles geformatteerd en opnieuw geflashed , ready is kees alles werkt als nieuw.
Heb de Samsung Galaxy S2 nu ook. Heb nog een aantal vragen.

Kan je ergens zien hoeveel data je hebt verbruikt met internetten, heb 'maar' 1 GB vandaar. Killy had daar geloof ik ook een app voor ofzo.

Nog apps die jullie me kunnen aanraden?
En wat ik ook doe: Thuis je wifi gebruiken ipv je 3G!

Een vraag vooral voor Killy en anderen die in een telefoonwinkel werken:
Kun je nog steeds je abonnement later in laten gaan? Toekomst-activatie noemden ze het eerder. Dat ik deze week de telefoon krijg en het abonnement pas over een maand in gaat bijv.

Maand word lastig, aangezien er elke maand aanbiedingen veranderen.
Het is wel mogelijk maar ligt erg aan de winkel of zij bereid zijn dit te doen.
Zitten namelijk nogal wat risico's aanverbonden voor de winkel.

Mmm ok. Vriend van me gaat 24 juli pas op vakantie voor drie weken en moet daardoor nog vijf weken wachten. Beetje f'ed up. Morgen maar ff proberen dan.

Ik heb zo weinig verstand van die dingen. Heb nu 1 of andere app en daar staat bij Wifi: 121 mb. Ik neem aan dat dat onbeperkt is omdat het niet over 3G gaat? En hoe de **** kan ik 121 mb hebben 'bekeken' heb dat ding pas 1 dag en nauwelijks geinternet, alleen veel gewhatsappt.

Ik heb zo weinig verstand van die dingen. Heb nu 1 of andere app en daar staat bij Wifi: 121 mb. Ik neem aan dat dat onbeperkt is omdat het niet over 3G gaat? En hoe de **** kan ik 121 mb hebben 'bekeken' heb dat ding pas 1 dag en nauwelijks geinternet, alleen veel gewhatsappt.

Bump :o

M13, misschien ben je geintresseerd in mijn persoonlijke begeleiding.

Voor 20 euro maak ik een op jou afgestemde internetschema en een telefoon week verdeling.
Alle vragen worden beantwoord.

Ik garandeer je dat je de toestel van je leven zult maken :)

M13, misschien ben je geintresseerd in mijn persoonlijke begeleiding.

Voor 20 euro maak ik een op jou afgestemde internetschema en een telefoon week verdeling.
Alle vragen worden beantwoord.

Ik garandeer je dat je de toestel van je leven zult maken :)

Haha als je antwoord geeft op mijn voorgaande vraag zal ik dat zeker overwegen.

Ik ga in september op vakantie, heb dus nog even tijd.
Maar heeft er iemand een idee wat ideaal (doch goedkoop) zou kunnen zijn als je alsnog wilt internetten in je vakantie land? prepaid internet tegoed?

Zal het zeker nog willen uitzoeken, maar als iemand al wat meer ervaring heeft.. wordt dat erg op prijs gesteld.

zit net te denken of je opgespaarde beltegoed ook als internettegoed kan dienen? iemand?
/me googled.

Zie laatste tijd veel reclames op tv voorbij komen met "Voor 2 euro per dag internetten in uw vakantieland".

voor 2 euro per dag haal ik 2 broodjes doner en een ayran bra

• Topic Starter Topic Starter
Hier in Thailand heeft nog geen kat gehoord vd sensation.. jammer :-P

Heb even nader "onderzoek" gepleegd en met mijn abbo (T-mobile Relax Online 25 '10, 1 jr) kan ik in feite geen ****.

De opgespaarde beltegoed wat ik heb kan niet omgezet worden in bijvoorbeeld internet tegoed oid. Beltegoed is echter alleen voor bellen en/of smsen. Ga ik in het buitenland bellen/smsen dan wordt dit als overige kosten gezien en gaat dit dus niet van mijn bundel af, lol.

Verder kost internet zoals ik het gelezen heb in zone 3 (waar ik heen ga)
€10,00 (TIEN EURIES) Per MB, wat ronduit ****ing belachelijk is. Dit is zonder een Travel & Surf bundel. Koop je wel een Travel & Surf bundel dan kan je voor zone 3 twee bundels kopen.
  • Dagpas Klein (24 uur geldig) = 2 MB voor €9,95 (á 4,98 per mb)
  • Weekpas (7 dagen geldig) = 10 MB voor €29,95 (a € 2,99 per mb)

Als het nou om GB's zou gaan, oke dan zeg ik geen probleem. Maar we praten hier over ****ing MB's! Wat is dit, ik wist niet dat we nog in 1996 leven.

Dat wordt dus dataroaming uitzetten en wifi spots gebruiken. Misschien nog maar wat apps downloaden die d.m.v. universele wifi-keys je door beveiligde wifi's doorlaat.

voor 2 euro per dag haal ik 2 broodjes doner en een ayran bra

Wat haal je voor € 30,- daar?

Laatst bewerkt:
Dus voor €10,- mag je vijf internet pagina's bezoeken, nice.

Stelletje afzetters, maar ja, what else is new.

Terug
Naar boven