Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb de Samsung Galaxy S2 nu ook. Heb nog een aantal vragen.
Kan je ergens zien hoeveel data je hebt verbruikt met internetten, heb 'maar' 1 GB vandaar. Killy had daar geloof ik ook een app voor ofzo.
Nog apps die jullie me kunnen aanraden?
Heb vodafone, welke kan ik dan het beste gebruiken denk je?
Zijn er hier nog meer mensen met de HTC Desire en telefoongeheugenproblemen?
Ik blijf apps verwijderen. Heb er nu echt bijna niets meer op staan maar het geheugen wordt echt iedere dag ietsjes minder :S.
Cache is leeg overigens. Wat, o wat, zou het kunnen zijn?
En wat ik ook doe: Thuis je wifi gebruiken ipv je 3G!Heb de Samsung Galaxy S2 nu ook. Heb nog een aantal vragen.
Kan je ergens zien hoeveel data je hebt verbruikt met internetten, heb 'maar' 1 GB vandaar. Killy had daar geloof ik ook een app voor ofzo.
Nog apps die jullie me kunnen aanraden?
Hehe, had dat probleem ook steeds, ik gebruik nu gewoon winamp.
Ik heb zo weinig verstand van die dingen. Heb nu 1 of andere app en daar staat bij Wifi: 121 mb. Ik neem aan dat dat onbeperkt is omdat het niet over 3G gaat? En hoe de **** kan ik 121 mb hebben 'bekeken' heb dat ding pas 1 dag en nauwelijks geinternet, alleen veel gewhatsappt.

M13, misschien ben je geintresseerd in mijn persoonlijke begeleiding.
Voor 20 euro maak ik een op jou afgestemde internetschema en een telefoon week verdeling.
Alle vragen worden beantwoord.
Ik garandeer je dat je de toestel van je leven zult maken![]()
mmmmMmm ok. Vriend van me gaat 24 juli pas op vakantie voor drie weken en moet daardoor nog vijf weken wachten. Beetje f'ed up. Morgen maar ff proberen dan.
voor 2 euro per dag haal ik 2 broodjes doner en een ayran bra
voor 2 euro per dag haal ik 2 broodjes doner en een ayran bra