Fitness Seller

Android topic

Mag niet verboden worden of geblokeerd, weet alleen niet of die wet er al helemaal door is.
Maar moet zoiezo via wifi, want datalimiet is igg al de stop tegen internet bellen, hapt aardig wat mb's.
Zie net dit:
http://www.nu.nl/internet/2547190/providers-wijzigen-abonnementen-netneutraliteit.html

Het is echt een strijd die de providers hopelijk gaan verliezen. Ze hebben al genoeg aan iedereen verdient.

Ok, skype kunnen ze zo dan nog verbieden, maar whatsapp dan?

Ik kreeg te horen dat Vodafone deze software niet ondersteund en dat ik voor deze berrichten 1 minuut betaal?
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?f=92&t=95264

En nu dit weer, iedereen zegt wat anders:
Echter wordt jou hele contacten lijst ingeladen bij whats app. Dus ook jou contacten die helemaal geen whats app gebruiken. Stuur je naar die personen een bericht via whats app dan heb je inderdaad wel sms kosten ( logisch want zij gebruiken het niet ).
http://forum.vodafone.nl/t5/iPhone/gebruik-Whatsap-niet-gratis/td-p/2809

Laatst bewerkt:
Hey applanet doet het niet meer op mijn mobiel, hij zegt netwerkproblemen..
volgens mij zijn de servers offline, iig dat zei google..

Weet iemand andere sites waar je kan downloaden? Ik wil officepro downloaden, kan ik logboek beter bijhouden!

Thx!

Piratenbaai punt org

Je bent dus opzoek naar een andere app om applanet te vervangen?

hoeft niet persee app te zijn , mag op een website zijn.

Bedankt als je t weet!

---------- Post added ma 4 jul 2011 at 20:03 ----------

laat maar 4shared.com was het.

karma aan mezelf!

Zijn er hier nog meer mensen met de HTC Desire en telefoongeheugenproblemen?

Ik blijf apps verwijderen. Heb er nu echt bijna niets meer op staan maar het geheugen wordt echt iedere dag ietsjes minder :S.

Cache is leeg overigens. Wat, o wat, zou het kunnen zijn?

Ik blijf apps verwijderen. Heb er nu echt bijna niets meer op staan maar het geheugen wordt echt iedere dag ietsjes minder :S.

Ik moet ook regelmatig dingen verwijderen anders gaat mijn telefoongeheugen op m'n Desire ook veel te snel vol.
Gegevens van apps die onthouden worden kan je ook verwijderen, misschien helpt dat?

Ik heb dat ook, dat is ook het enige nadeel van de Desire voor de rest top telefoon. Maar telkens die waarschuwing dat geheugen bijna leeg is dus geen updates kan installeren is helemaal bagger.

Mss je internet geschiedenis verwijderen?

Geschiedenis en cache en dergelijke is allemaal leeg. Ik zou echt niet weten welke gegevens van welke apps ik dan nog moet verwijderen. Mijn gespreksgeschiedenis van whatsapp bijv. kan natuurlijk nooit zoveel mb in beslag nemen.

Maar het rare ik al weken geen apps heb geïnstalleerd, alleen maar verwijderd. En toch neemt het vrije geheugen af...

acer iconia A500 is mine

Ik wil een ander geheugenkaartje in me HTC Desire doen, maar hoe zit dit met alles apps enzo die daar op staan? moet ik dan al me apps weer opnieuw downloaden ofzo?

Iemand een goede .apk van PowerAmp full version?
Heb er al een aantal gehad maar elke keer na een paar keer te hebben gebruikt krijg ik de error dat hij illegaal is :p

Einde van de maand heb ik me HTC Sensation, goeie keus toch? Of zijn er nog HTC's het wachten waard? :)

In ieder geval eindelijk ook android, hiervoor altijd nokia gehad, maar n97 heeft me wel heel erg teleurgesteld. :P

Heb de Samsung Galaxy S2 nu ook. Heb nog een aantal vragen.

Kan je ergens zien hoeveel data je hebt verbruikt met internetten, heb 'maar' 1 GB vandaar. Killy had daar geloof ik ook een app voor ofzo.

Nog apps die jullie me kunnen aanraden?

Laatst bewerkt:
3g watchdog gebruik ik. Werkt perfect!

Zijn er genoeg die werken.
Heb zelf telfort, die heeft als enige een realtime weergave van je gebruik.
Dus heb een app die de info van de site afhaald.

Andere providers is het beter om een app te gebruiken waar jezelf kan instellen van wanneer tot wanneer je wilt bijhouden.

Zijn er genoeg die werken.
Heb zelf telfort, die heeft als enige een realtime weergave van je gebruik.
Dus heb een app die de info van de site afhaald.

Andere providers is het beter om een app te gebruiken waar jezelf kan instellen van wanneer tot wanneer je wilt bijhouden.

Heb vodafone, welke kan ik dan het beste gebruiken denk je?

Terug
Naar boven