AndroidHealthClinic

Android topic

universele wifi keys?

Heb zelf nu de Samsung Galaxy S2. Top telefoontje!

Al die mensen die denken dat ze er verstand van hebben :p

Alsof je er een vagina van merkt of iets snel is, meeste mensen draaien zulke lichten processen op hun telefoon dat ze het verschil nog niet merken tussen een galaxy s2 <-> ace

Hmm, ja met browsen ook een best groot verschil toch? :P

hm snap die lg optimus 2x speed nu, is eigenlijk echt goed apparaatje. Supersnel , ook op internet.

nope merk het op iedere SGS2

anyway HTC Sensation = Winning

lol. zoiets als, je hebt 2 mocros gezien met een bontkraag, "yo, trust me, all mocros wear bontkragen." ???

Weet niet wat je bedoelt met sensation = winning. Het verkoopt slechter en wordt door reviewers gezien als een inferieure8 telefoon, maar blijft uiteraard een goede android telefoon, één na beste android (imo).

Wil de telefoon niet verder bashen ofzow, maar heb een aantal sensations in mijn handen gehad, die sense 3.0 is echte laggy shit, echt onacceptabel imo.

Updateje en sensation beats gs 2 easy.

Gs2 heeft meer bugs dus vraag me altijd af wat mensen zeiken

Lol, die review websites zoals tweakers moeten het bij pc's houden, want af en toe praten ze echt bullshit, zijn van die spec's freaks en snappen niet dat dat op een smart phone niet het belangrijkste is.

Het is een feit dat sense stuk gebruiks vriendelijker is dan samsung troep software.
En de gs2 heeft geen auto focus, dat is wel het meest belachelijke dat ik ooit gehoord heb.
Maak met een galaxy mini nog mooiere foto's :p

Weet iemand hoe het komt dat wanneer ik op mijn desire s aan het smsen ben, er plotseling in beeld komt "verwijder selectie". Dus dan kan ik smsjes aankruisen die verwijderd moeten worden, echt t**fus irritant! Gebeurt geloof ik vaak wanneer ik op backspace druk.

Not sure if trolling or just retarded. :dunno:

laten we uitgaan dat je een r*tard bent, dus ik ga er wel even op in. :p

Al die mensen die denken dat ze er verstand van hebben :p
Kijk hieronder wat voorn onzin je post mattie. lol.

Alsof je er een vagina van merkt of iets snel is, meeste mensen draaien zulke lichten processen op hun telefoon dat ze het verschil nog niet merken tussen een galaxy s2 <-> ace
Not sure if r*tard, snelheidsverschil is zo belachelijk groot. Websites laden bijna even snel als mijn laptop, googlemaps, streetview en GPS programma's werken als een trein.

Lol, die review websites zoals tweakers moeten het bij pc's houden, want af en toe praten ze echt bullshit, zijn van die spec's freaks en snappen niet dat dat op een smart phone niet het belangrijkste is.

:roflol: Stel dat je bewering over tweakers waar is (wat uiteraard niet het geval is), er zijn tal van gerenommeerde gadget websites (zoals engadget) die voornamelijk focussen op smartphones, die geven allemaal de voorkeur aan de sgs2.

Snap uberhaupt niet waarom je hier post, je hebt echt geen flauw idee waarover je het hebt. Gezien je posthistorie is dat ook niet echt verbazingwekkend.

Ik verwacht nu een loze reply om het laatste woord te hebben, je gaat waarschijnlijk nergens inhoudelijk op in. :hamer:

Mijn werk is om de hele dag met smartphones te spelen, heb dus net iets meer alle telefoons kunnen testen als de rest hier denk ik.

Dus tenzij je ook daadwerkelijk de telefoons allebij goed getest hebt met licht/zware programma's mag je mij gaan vertellen hoe het zit.

Dus als je even de telefoon van een maatje in je hand gehad hebt zegt weinig.
Ligt er natuurlijk aan wat er allemaal opstaat.
Het is een feit dat in de eerste maand een shitload aan apps gedownload worden

Laatst bewerkt:
Mijn werk is om de hele dag met smartphones te spelen, heb dus net iets meer alle telefoons kunnen testen als de rest hier denk ik.

Dus tenzij je ook daadwerkelijk de telefoons allebij goed getest hebt met licht/zware programma's mag je mij gaan vertellen hoe het zit.

Dus als je even de telefoon van een maatje in je hand gehad hebt zegt weinig.
Ligt er natuurlijk aan wat er allemaal opstaat.
Het is een feit dat in de eerste maand een shitload aan apps gedownload worden
.....

Dus omdat je in een telecom winkel werkt rechtvaardigt dat je totaal ontwetend loopt te lullen in deze topic. :)

Vriend van me werkt bij belcompany, en ben zo vaak langsgeweest bij al dat soort winkels, het zijn verre van experts.

Het feit dat je ooit durft te bewering dat een duo core geen meerwaarde heeft betekent gewoon dat je een noob bent die k*tadviezen geeft tijdens je werk, sorry, no other way around it.

Terug
Naar boven