XXL Nutrition

Android topic

Ik heb nooit beweerd dat een dual core geen meerwaarde heeft.
Zeg alleen dat 75% van de gebruikers nooit zulke zwaren apps draaien dat ze die ook daadwerkelijk nodig hebben.
Af en toe een websitetje bekijken en whatsapp is nou niet echt een hardware killer

Ik heb nooit beweerd dat een dual core geen meerwaarde heeft.
Zeg alleen dat 75% van de gebruikers nooit zulke zwaren apps draaien dat ze die ook daadwerkelijk nodig hebben.
Af en toe een websitetje bekijken en whatsapp is nou niet echt een hardware killer

Nodig is een groot woord, ik heb het ook niet nodig, maar wil niet dat alles 3-4 langer duurt wanneer ik maps/navigation/surf. Zo denken velen, vooral die een iphone (hw acceleration) gewend zijn.

Anywayz, welke HTC monster update bedoel je die de sgs2 weg gaat vagen. Enige leuke update die op komst is, is voor het unlocken van de bootloader, iets wat nooit gelockt had moeten zijn.

En hoe kun je nou niet op de hoogte zijn van de vele online reviews als je deze discussie binnenstormt met een know it all attitude.

Don't bother replying trouwens, kom nu achter dat ik te veel tijd hieraan verspil, je hebt echt nog niks zinnigs kunnen zeggen. :(

Rofl, dus omdat jij reviews gelezen hebt ben jij mister know it all?

Nou top man, ik lees zoveel over mister O's ik ben bijna een prof bber

ik wil jullie bitchfight niet verstoren...

maar kan ik mijn DHD updaten naar Android 2.3 of moet ik hem daarvoor eerst flashen en de hele zooi...

Kan gewoon liefje

Ik ga denk ik toch ook voor de SG2, doe er toch een custom rom op. En ben toch wel fan van specs hehe

Pffff, net dat internet beetje geïntegreerd is gooien ze de prijzen drastisch omhoog.

De providers doen wel heel zielig nu dat er zo weinig gebeld word, maar volgens mij hadden ze dit al lang van te voren bedacht

Tsja wat ze nu doen is data zo duur maken dat het niet meer loont te viberen of videobellen, je moet er namelijk verplicht grote bel/sms bundels bijnemen die je toch niet opmaakt dan.... Scenario: Halverwege de maand ben je door je data heen en je houdt vele minuten/sms over
Echt een strop voor verdere innovativiteit op dit gebied. Die data kost hun geen **** anders gaven ze het eerder niet zo goedkoop weg.

Dit gaan ze ook wel zien in de cijfers ja.

Maar die netneutraliteit; krijgen ze nu dan niet een fikse boete?

Gewoon lage bundel en mb's bij kopen

Moet nu gvd mijn best doen om vodafone te verkopen, gaan nu als warme gratis koekjes over te toonbank

Tsja wat ze nu doen is data zo duur maken dat het niet meer loont te viberen of videobellen, je moet er namelijk verplicht grote bel/sms bundels bijnemen die je toch niet opmaakt dan.... Scenario: Halverwege de maand ben je door je data heen en je houdt vele minuten/sms over
Echt een strop voor verdere innovativiteit op dit gebied. Die data kost hun geen **** anders gaven ze het eerder niet zo goedkoop weg.

Vodafone verbiedt het gebruik van whatsapp, of je moet bereid zijn om 15euro per maand bij te betalen.

Edit:
Update vrijdag 7:55: Vodafone heeft bovenstaande berichtgeving in een persbericht grotendeels bevestigd. De provider benadrukt dat WhatsApp 'zoals voorheen' toegestaan blijft bij alle abonnementen met een databundel. Daarnaast zijn de uploadsnelheden toegevoegd aan het artikel.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven