MuscleMeat

Android topic

Heb geen Wifi nodig, heb zelf geen laptop ofzo

Heb nu Watchdog erop gezet en heb in 2 uur tijd al 1 mb staan, is dat normaal of? ik doe er nu niks mee...

Dat is 360mb aan data per maand enkel om programma's te synchroniseren en verbinding te maken. Zoals ik al zei, enkel de nodige programma's laten synchroniseren en gewoon om de 2u doen.

Zie pm voor wifi, je moet zo'n router aansluiten en een WPA2 code erin zetten. Meer is het niet.

Dat is 360mb aan data per maand enkel om programma's te synchroniseren en verbinding te maken. Zoals ik al zei, enkel de nodige programma's laten synchroniseren en gewoon om de 2u doen.

Zie pm voor wifi, je moet zo'n router aansluiten en een WPA2 code erin zetten. Meer is het niet.

Heb het meeste synchroniseren uit gezet, enkel me mail en het weer synchroniseert nu per uur.

Heb je al een pm terug gestuurd :)

weet jij toevallig waar ik een goedkope router kan kopen om wifi te hebben thuis? ik hoorde van een maat dat die dingen toch wel 40euro kosten namelijk.

Heb het meeste synchroniseren uit gezet, enkel me mail en het weer synchroniseert nu per uur.

Heb je al een pm terug gestuurd :)
Ik heb je ongeveer de bijbel teruggestuurd aan tekst :D

weet jij toevallig waar ik een goedkope router kan kopen om wifi te hebben thuis? ik hoorde van een maat dat die dingen toch wel 40euro kosten namelijk.
Denk internet, waar ik werk heb ik ze wel eens voor 29 euro gezien. Ook wel eens voor 15 euro kan ik mij herinneren dat waren wel de goedkoopste van de goedkoopste serie die dingen. Wel nog van een prima merk namelijk Sitecom.

Ik heb je ongeveer de bijbel teruggestuurd aan tekst :D

Denk internet, waar ik werk heb ik ze wel eens voor 29 euro gezien. Ook wel eens voor 15 euro kan ik mij herinneren dat waren wel de goedkoopste van de goedkoopste serie die dingen. Wel nog van een prima merk namelijk Sitecom.

zal binnekort ff kijken, thanks.

vandaag mijn viewpad 7 ontvangen. fijn tabletje zover ik er mee heb kunnen spelen :)

Tymen je hebt een turken tablet

Waarvoor niet de Asus Transformer tablet gekocht inderdaad. Die viewpad kost 300 euro?

Waarvoor niet de Asus Transformer tablet gekocht inderdaad. Die viewpad kost 300 euro?

160 volgens mij toen bij ibood.

ik heb de tab opzich niet nodig. heb al een HTC DHD. maar gewoon leuk voor de heb. enigste directe minpuntje is de resolutie maar oke.

160 volgens mij toen bij ibood.

ik heb de tab opzich niet nodig. heb al een HTC DHD. maar gewoon leuk voor de heb. enigste directe minpuntje is de resolutie maar oke.

Nee oke, dan is het wel een heel groot prijsverschil. Toch is het zonde dat je geen Asus koopt, zo'n ding is beest.

acer iconia is ook nice nice :)

Kheb net snes9x EX gedowned voor me S2.
Ik kan nu supernintendo games spelen op me S2 :D

Heb de HTC Desire, stock software.
Maar nu wanneer ik thuis ben zit ik op WiFi :)

Root je telefoon en kick alle htc software troep er af of gooi er een custom rom op. Scheelt je ook gelijk veel battery drain

Sent from my Desire HD using Tapatalk

Terug
Naar boven