Fitness Seller

Android topic

Root je telefoon en kick alle htc software troep er af of gooi er een custom rom op. Scheelt je ook gelijk veel battery drain

Nah, ga liever niet aan de software klote...

Wat is op dit moment eigenlijk de beste prijs/kwaliteit tablet, zit een beetje te kijken om er misschien één aan te schaffen :) en nee geen ipad, die is een beetje te duur :p

De transformer is 400. Maar ipadje voor 500 is zeker niet te duur hoor. De galaxy tab 10.1 wordt gezien als de beste android tablet.

Beste apps die ik ken:

Talking Tom: kat op je scherm die je kan slaan, aaien, knockout slaan :D en die alles napraat wat je zegt.

The Moron test: leuk om mensen te laten spelen en binnen 2 minuten schieten ze in de stress

Patience Revisited: Standaard patience altijd leuk

Winamp: om je tel als mp3 speler te gebruiken

Ipc talking tom heb ik die met die alien,, toch net wat leuker =D

Potverdomme, mijn htc sensation gaat niet meer aan. Iemand een idee?

Wat is trouwens de beste manier om je android op te laden? Als hij leeg is of.gewoon zo vaak mogelijk, geloof dat big-t.een keer zei dat het laatste beter was

welke ROM is aan te raden voor mijn DHD?

Wat is trouwens de beste manier om je android op te laden? Als hij leeg is of.gewoon zo vaak mogelijk, geloof dat big-t.een keer zei dat het laatste beter was
Zo vaak mogelijk. Het is juist slecht voor Lithium Ion batterijen om hem onder de 40% te laten komen. De levensduur is zeg maar 500 keer opladen, maar als je hem voor maar 30% oplaadt, geldt dat ook maar als 3/10 keer opladen.

Zo vaak mogelijk. Het is juist slecht voor Lithium Ion batterijen om hem onder de 40% te laten komen. De levensduur is zeg maar 500 keer opladen, maar als je hem voor maar 30% oplaadt, geldt dat ook maar als 3/10 keer opladen.

Had gelezen dat je het beter niet onder de 20% kunt laten komen, daar houd ik me ook aan.

Iemand trouwens nog wat handige tips om wat langer met m'n samsung galaxy s2 batterij te kunnen doen?

Android oftewel : google phone........

Wat is GPS eigenlijk?

Ben je aan het trollen??

Google is anders. Of moeten we ook uitleggen wat Google is?

Terug
Naar boven