Fitness Seller

Android topic

Zo moeilijk is het niet een pdf op een ipad te zetten hoor. Je moet alleen via iTunes werken. Vind ik persoonlijk juist handig, in iTunes beheer je alles makkelijk tegelijkertijd van muziek/video tot foto's, contacten en eBooks.

Ik krijg er uitslag van. Ben al een paar keer mijn podcast abonnementen kwijt geraakt. Plus je moet altijd dezelfde install van itunes gebruiken. Met een werk- en een prive-pc wordt dat al snel onhandig. (plus dat verhaal van een collega wiens pc gestolen was en hoe hij zijn bestanden terug moest krijgen van zijn ipad was ook best ... onderhoudend zal ik maar zeggen).

Muziek en video regel ik liever zelf.. gewoon op een usb-stick en gaan. (trouwens, muziek heb ik wel op mijn telefoon, daar heb ik geen tablet voor nodig)

Wie gebruikt Blackberry messenger?
Als ik het zo bekijk heeft het geen meerwaarde tegenover Whatsapp...

Wie gebruikt Blackberry messenger?
Als ik het zo bekijk heeft het geen meerwaarde tegenover Whatsapp...
Ik ken mensen met een Blackberry en met Whatsapp, maar ze zeggen toch dat Blackberry messenger fijner is. Vraag me niet waarom.

Ik ken mensen met een Blackberry en met Whatsapp, maar ze zeggen toch dat Blackberry messenger fijner is. Vraag me niet waarom.

BB messenger is wel sneller en betrouwbaarder dan whatsapp, maar dat weegt niet op tegen de mogelijkheden van een android of apple toestel.

Gentlemen!
Als ik filmpjes van bijv. MDTV wil kijken, moet ik iets downloaden om het te ondersteunen? Want nu laat hij het filmpje niet zien op me BB,

Het feit dat de blackberry servers alles gecomprimeerd versturen en op die manier het snelst verzenden/ontvangen.
Er is niets sneller dan pingen.

En waar baseer je dat nou weer op? Als je wilt aantonen dat een bericht sneller via ping verstuurt wordt, kom dan met een test aan, en kom niet met wat loze slecht onderbouwde berichten.

Daarnaast whatsapp ik al sinds het programma bestaat en mijn berichten komen direct aan, het programma is nog nooit gecrashed en mijn berichten zijn altijd aangekomen. Deze ervaringen heb ik ook vernomen van de mensen waarmee ik whatsapp.

Zucht, ga je eff inlezen vriend.
Blackberry heeft niet voor niks een aparte server nodig bij providers..........

blackberry = android ? sinds wanneer ?

zwijg dan over blackberry in het android topic :D

Ik reageerde alleen op een argument van een cracksnerry gebruiker

Weet iemand nog leuke/handige apps? :D

Terug
Naar boven