Fitness Seller

Android topic

Is het eigenlijk slecht voor je batterij om je telefoon de hele nacht in de oplader te laten zitten? Als ik ga slapen sluit ik hem aan en als ik wakker word haal ik hem eruit.

Denk niet dat het een probleem is. Zodra hij vol is wordt de adapter koud, en neem ik aan dat hij niet meer bij laadt (hoogstens wat druppelladen).

Weet niet of het al eens is voorgekomen hier, maar "jefit" is een handige app voor je bodybuilding progressie. :)

Voor mensen die last hebben dat hun batterij snel leeg is: Al eens gehoord van het truukje om je batterij in de vriezer te leggen?

Hebben meer mensen hier last van reclame op hun mobiel? Heb sinds 2 weken een abonnement bij Vodafone, maar kreeg vanmiddag alweer reclame. Over 1 of andere green card voor Amerika.

Schijnt dat je batterij dan reset. Gaat 'ie een stuk langer mee.

M'n pa heeft het gisteren met zijn mobiel gedaan en het schijnt nu een stuk minder snel leeg te gaan.

Gewoon batterij in een zakje in de vriezer leggen voor een uur (al heeft hij het er de hele nacht in laten liggen en 's morgens nog ff in de koelkast). Eruit halen en volledig opladen en klaar. :)

Schijnt dat je batterij dan reset. Gaat 'ie een stuk langer mee.

M'n pa heeft het gisteren met zijn mobiel gedaan en het schijnt nu een stuk minder snel leeg te gaan.

Gewoon batterij in een zakje in de vriezer leggen voor een uur (al heeft hij het er de hele nacht in laten liggen en 's morgens nog ff in de koelkast). Eruit halen en volledig opladen en klaar. :)

probeer eens een bewijs hiervoor op google te vinden ... (anders dan de claim dat je opgeladen batterijen langer kunt bewaren bij koudere temperaturen).

probeer eens een bewijs hiervoor op google te vinden ... (anders dan de claim dat je opgeladen batterijen langer kunt bewaren bij koudere temperaturen).
Heb ik geen bewijs voor. Is denk ik 1 van de 'grootmoeders truukjes'. Zal alsnog ff zoeken.
Batterij 24 uur in de vriezer, daarna laten ontdooien, en opnieuw opladen, de tip heb ik gekregen van een elektricien, nog niet uitgeprobeerd maar er lopen gelijk al mensen te gillen dat het niet kan.
Een nachtje in de vriezer doen van een NiCad accu is een oude truc om zijn "oplaadgeheugen" te elimineren. ;)
Zo ver ik weet werkt dit niet met NiMh en Lion accu's, omdat die geen "oplaadgeheugen" hebben. [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Het is wel zo - baat het niet dan schaadt het niet - als je het volgende in acht neemt: [Afbeelding niet meer beschikbaar]
Gebruik het toestel totdat de acuu leeg is. Haal hem uit het toestel en verpak hem in een plastic zakje zodat er geen direct vocht bij de contactpunten kan komen. Doe hem minstens 12 uur in de diepvries. Haal hem uit de vriezer en laat hem op kamertemperatuur komen. Laad hem op volgens de gebruiksaanwijzing.

Als het niet geholpen heeft, dan zal hij wel overleden zijn. [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Succes [Afbeelding niet meer beschikbaar]
Dikke zever, alreeds veel geprobeert.. NOPPES
Feitje wel dat je LiPo accu z'n interne weerstand een beetje dropt door in de freezer te liggen, waardoor ie ff wat meer stroom kan leveren (bij lipo stijgt de interne R door aging, veroorzakende dat hij reeds cutofft terwijl er nog degelijk charge inzit) enfin, door 'm zo koud in je laptop te steken, zal ie ietske langer draaien (geen uren, mss enkele minuten)
Dit komt van mensen die dingen door elkaar slaan. Bij Ni-MH (en als ik me niet vergis bij Ni-CD ook) helpt het daadwerkelijk om de batterij een nacht in de vriezer te stoppen (waterstofbellen aan de electroden worden dan wat kleiner).
Bij Lithium-batterijen heb ik nog nergens gehoord dat dit enige invloed zou hebben, anders dan het miniem verminderen van de veroudering (hoe warmer lithiumbatterijen hebben, hoe sneller ze verouderen).
Werkt dus maar met 1 soort batterij als ik het zo lees.

En met een laptop batterij:
  1. Place the wrapped battery in the freezer compartment of your refrigerator
  2. Let it stay in that cryogenic state for three to seven days
http://www.heritage-tech.net/746/reviving-a-dead-notebook-battery/

• Topic Starter Topic Starter
Heb het al eens gepost, maar een leuke app is 'logmein' om je computer/laptop op afstand te besturen met je smartphone. Beiden moeten aangesloten zijn op internet offc. Heb er nog geen nut in gezien, dus gebruik het niet, maar heb het wel al getest en is wel cool eigenlijk.

---------- Post toegevoegd Thu 11 Aug 2011 om 16:38 ----------

Voor mensen die last hebben dat hun batterij snel leeg is: Al eens gehoord van het truukje om je batterij in de vriezer te leggen?

Hebben meer mensen hier last van reclame op hun mobiel? Heb sinds 2 weken een abonnement bij Vodafone, maar kreeg vanmiddag alweer reclame. Over 1 of andere green card voor Amerika.

Reclame per sms of wat bedoel je nu

Heb het al eens gepost, maar een leuke app is 'logmein' om je computer/laptop op afstand te besturen met je smartphone. Beiden moeten aangesloten zijn op internet offc. Heb er nog geen nut in gezien, dus gebruik het niet, maar heb het wel al getest en is wel cool eigenlijk.

vanop afstand downloads starten op je pc ofzo

---------- Post toegevoegd Thu 11 Aug 2011 om 16:38 ----------

Teamviewer is net zoiets ja, werkt wel grappig. :)

Zoiets. Heb deze telefoon ook pas net dus weet niet of het normaal is. Ik kreeg bovenin een logo van een rode ster of iets dergelijks. Dus ik kijk bij de meldingen en zie ik iets staan in de trant van 'Green card for the USA'. Dus ik druk erop en ik krijg een inschrijfformulier te zien. Heb me nooit ergens voor aangemeld. Vodafone gebeld en die wisten ook niet waar het vandaan kwam, i.i.g. niet van hun.

vanop afstand downloads starten op je pc ofzo

Het programma geeft me enkel ideeen om enkele mopjes uit te halen :p

---------- Post toegevoegd Thu 11 Aug 2011 om 16:53 ----------

Btw, de ZTE skate is binnenkort (eind dit jaar) te koop bij mobistar. De meest low budget gsms voor android komen toch wel van ZTE. De san francisco vond ik al OK, en nu de skate voor maar 170 euro!

specs:

TFT capacitive touchscreen, 16M colors
Size 480 x 800 pixels, 4.3 inches

OS Android OS, v2.3 (Gingerbread)
CPU 800MHz processor

zte-skate-1.jpg

Weet iemand de link voor de gratis tapatalk versie ?

Iemand nog een download tip voor EasyMoney Pro versie 1.4.8 of hoger, is er wel een cracked versie van deze app?

Moet je ff andere firmware flashen, heb ik ook moeten doen, ben je alles kwijt van Vodaphone. Heb zelf een galaxy s2, anders heb ik ook nog de goede firmware ;)

Moet je ff andere firmware flashen, heb ik ook moeten doen, ben je alles kwijt van Vodaphone. Heb zelf een galaxy s2, anders heb ik ook nog de goede firmware ;)
Iets anders was het probleem: Airpush. Gewoon AirPush Detector erop en weg is 'ie.

Check de geruchten over nexus prime maar eens, alsook de nieuwe android ice creamy sandwich! Nexus prime ziet er wel ok uit, en als de geruchten kloppen toch! Scherm wordt gigantisch man.. schreenshots van de nieuwe android staan op internet btw, enkel wel zeer primitief.

Heeft iemand misschien een SynoLoad apk? Kan hem nergens vinden.

Terug
Naar boven