- Waardering
- 688
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

had jij geen bb ?
en wat k*twhatsapp ondankbare hond![]()
Hoop ik hehe1Gb internet is genoeg. Er zijn genoeg plekken waar je wifi(wat ook sneller is dan 3g) kan gebruiken en dus niks van je databundel gebruikt.Killy, ik wil een galaxy s II, en zit te kijken wat nu het meest voordelig is.
Heb een lopend abbonement bij vodaphone wat ik sinds vandaag kan verlengen, dus heb helaas de nieuwe tarieven.
Andere providers hebben nog wel onbeperkt internet, behalve KPN en Vodafone. Dus een sim only met onbp internet en dan het toestel los kopen.
Naja, jij zult het wel beter weten.Hoop ik hehe
@ obee, er zijn geen providers met onbeperkt internet.
Wel providers met een fair use policy die beweren onbeperkt te zijn.
De nieuwe tarieven van bv vodafone smart bundels zijn wel duurder, maar wel een stuk voordeliger in voorwaardes.
Bv: buitenland bellen sms (sms is onbeperkt) gaat vanuit de bundel
60 dagen per jaar in het buitenland gewoon uit bundel internetten.
Bij bv 275 heb je 1400mb internet 400 mb extra is wel aardig wat.
En nog wat kleine dingetjes.

Maar net waar je interesses liggen
Moet zeggen dat ik dat nog (gelukkig) nauwelijks ben tegen gekomen , in tegenstelling tot alle grote verhalen die ik gehoord heb.https://market.android.com/details?id=org.torproject.android
Orbot ofwel TOR voor Android. Anoniem surfen met automatisch gebruik van proxy.
Ik gebruik het eigenlijk alleen maar voor op fora wanneer er wat te rellen is met een fake account...to avoid the banhammerBen nog maar net nieuw ivm TOR maar voor wat gebruik jij 'm? Waarom zou jij anoniem willen surfen?