AndroidHealthClinic

Android topic

ff off topic, maar zit google alleen in tech en advertising? of zit google ook in andere takken van de wetenschap?? just asking

• Topic Starter Topic Starter
google wordt volgens mij echt badass maar ben blij dat ik bij de evil side hoor :D

ik heb een tablet & gsm op android ik ben safe :p

Iemand een url om een cracked versie van supermarket management (G5 game)?

ben nu aan het spelen met unified remote, echt een aanrader! gebruik hem voornamelijk als afstandsbediening voor mijn windows media center.

Weet niet of het al voorbij is gekomen maar gebruik sinds korte tijd Viber (bellen over internet).
Werkt zeer goed als je allebei met Wifi verbonden bent.

Weet niet of het al voorbij is gekomen maar gebruik sinds korte tijd Viber (bellen over internet).
Werkt zeer goed als je allebei met Wifi verbonden bent.
Wel flex dat dat nu ook voor Android is :)

Werkt over 3g ook goed, mits je niet aan het autorijden/treinen bent.

ben nu aan het spelen met unified remote, echt een aanrader! gebruik hem voornamelijk als afstandsbediening voor mijn windows media center.

handige/leuke app :)

leuk voor als ik mn pc weer eens buiten zet bij feestjes. hoef ik mn TB en muis niet mee te slepen :P

Readitlater is ook heel handig. Het werkt samen met een addon op firefox/chrome. Met 1 druk op de knop kun je een pagina opslaan om het later nog eens te lezen.
Meestal sla ik wat interessante artikelen die ik later even wil lezen. Goed voor in de file, wachtkamer etc.

Erg handig, altijd leesvoer bij je.

Iemand een goede browser voor desire HD? Deze loopt elke x vast als ik mails probeer te lezen via internet explorer

Android nerds, even een vraagje. Heb net een nieuwe iPhone 4 maar kan ik die de hele nacht in de oplader laten zitten of beter gelijk er uit halen wanneer de accu 100% is?

Terug
Naar boven