Fitness Seller

Android topic

Als ik films op de computer kijk dan download ik die via isohunt. Kan ik die gedownloade films makkelijk op m'n android zetten of zijn er wel wat speciale dingetjes voor nodig?

USB debugging op je telefoon aanvinken (settings > Applications > Development > USB debugging) zodat je voortaan via USB files kunt uitwisselen. Niks speciaals.

USB debugging op je telefoon aanvinken (settings > Applications > Development > USB debugging) zodat je voortaan via USB files kunt uitwisselen. Niks speciaals.

Zojuist gedaan, als ik dan bij deze computer kijk heb ik een verwisselbare schijf F en een verwisselbare schijf G staan. Beiden geven dit aan als ik er dubbel op klik: Plaats een schijf of ander geschikt medium in Station F:

Ben overigens een totale leek.

Zojuist gedaan, als ik dan bij deze computer kijk heb ik een verwisselbare schijf F en een verwisselbare schijf G staan. Beiden geven dit aan als ik er dubbel op klik: Plaats een schijf of ander geschikt medium in Station F:

Ben overigens een totale leek.

Heb je al in de notifcation menu (op je tel) aangegeven dat je via usb wilt connecten nadat je de telefoon met de computer via usb hebt verbonden?

welke app gebruiken jullie om screens te maken? kan niks fatsoenlijks vinden in de marketplace

maar nu heb ik nog steeds geen screengrabber.... ik heb pics van een hete Noorse dame die ik wil sharen op dbb, fo real. maar kan je pics niet saven dus wil ik ze grabben...

hoe staan die pics van die noorse dame dan op je gsm?

ik heb btw wel iets anders moois ontdekt.

download ES file explorer in de market. hiermee kun je door al je bestanden browser, maar je kunt er nog meer mee. je kunt er namelijk ook mee op je LAN, FTP etc.

dus als je op je pc wat mappen en bestanden (Windows sharing of op je FTP Server) deelt met bijv. muziek, foto's of zelfs film kun je deze streamen naar je android apparaat.

erg handig als je op de bank nog eens wat foto's wilt kijken met je vriendin... of je hond.

heb ooit eerder al een poging ondernomen, maar faalde behoorlijk. het blijkt ook dat de dhd vrij moeilijk is te rooten. vergeleken met mijn hd2....

DHD is de meest makkelijke telefoon om te rooten. Visionary draaien en de fun begint. Als je hem gaat rooten wees verstandig en gooi en gelijk een custom rom tegen aan. Binnen 30 min draait hij dan beter dan ooit.

DHD is de meest makkelijke telefoon om te rooten. Visionary draaien en de fun begint. Als je hem gaat rooten wees verstandig en gooi en gelijk een custom rom tegen aan. Binnen 30 min draait hij dan beter dan ooit.

?? Zo makkelijk was het kort geleden anders niet. Met de nieuwe systeem update moet je eerst een firmware terug. Of heb je een link waar het allemaal staat uitgelegd?

Wat voor leuke telefoons komen er binnen paar maanden nog uit? behalve Nexus Prime

Terug
Naar boven