AndroidHealthClinic

Android topic

Voor de mensen die ook een hekel hebben aan het opensliden van de telefoon en het opnemen dmv sliden: ik heb eindelijk een goeie app gevonden die "myLock utilities" heet en waardoor je de telefoon gewoon uit standby kan halen dmv een knop en niet meer hoeft te sliden. Ook NoLock geprobeerd maar die werkte een dag goed en daarna niet meer.

K*t sliden is 1 van de grootste gebreken aan de android

Voor de mensen die ook een hekel hebben aan het opensliden van de telefoon en het opnemen dmv sliden: ik heb eindelijk een goeie app gevonden die "myLock utilities" heet en waardoor je de telefoon gewoon uit standby kan halen dmv een knop en niet meer hoeft te sliden. Ook NoLock geprobeerd maar die werkte een dag goed en daarna niet meer.

K*t sliden is 1 van de grootste gebreken aan de android

Elke mobiele OS heeft een lockscreen, bro... En met goede reden.

Weet iemand hoe accuraat een app als phone ussage is? En dan vooral met internetgebruik..

Samsung lockscreen is ****ed up. Als je droge handen hebt krijg je het scherm niet open. Bij veel mensen staat een "slide" scherm toch wel in de irritatie top 10 dus vandaar.

Misschien als je een oude krakding hebt van 2 jaar oud waardoor het niet goed reageert, iets anders kan ik niet bedenken waarom het in de top10 irritaties moet staan.

Anywayz, je probleem is opgelost, goed zo.

Heeft iemand toevallig een linkje van better keyboard 7 ? Karmaa

Ik heb een samsung galaxy s plus aangeschaft met Android 2.3.3.
Is het verstandig om te flashen naar Android 2.3.4? Wegen de verbeteringen op tegen het verlies van alle apps etc?

Kent er iemand van jullie toevallig een gratis app die op tapatalk lijkt, zodat ik makkelijker op dbb kan surfen. Heb namelijk geen creditcard dus kan geen tapatalk kopen.

Ik heb een samsung galaxy s plus aangeschaft met Android 2.3.3.
Is het verstandig om te flashen naar Android 2.3.4? Wegen de verbeteringen op tegen het verlies van alle apps etc?

Bedoel je rooten? Ik ben geen apps verloren en ik heb het idee dat met deze ROM (lite'ning) hij wat zuiniger draait en functioneler. Ik heb nu ook 2.3.4. namelijk.

Kent er iemand van jullie toevallig een gratis app die op tapatalk lijkt, zodat ik makkelijker op dbb kan surfen. Heb namelijk geen creditcard dus kan geen tapatalk kopen.

Tapatalk .apk is gewoon via google te vinden. Op je telefoon zetten, installeren en klaar

Bedankt!

---------- Post toegevoegd Thu 6 Oct 2011 om 18:30 ----------

Zijn er hier eigenlijk ook mensen die films kijken op hun android?

jah, ook veel series.

Echt super. Maar dan alleen in bed he, net voor het slapen.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt!

---------- Post toegevoegd Thu 6 Oct 2011 om 18:30 ----------

Zijn er hier eigenlijk ook mensen die films kijken op hun android?

Youtube -> series.

Op de bus ofzo.

Ben btw aan het uitkijken naar die nieuwe nexus prime!
Fototje en wat specs zijn al gelekt, volgende week dinsdag volgt de aankondiging tesamen met Ice cream sandwich whoooot

Youtube -> series.

Op de bus ofzo.

Ben btw aan het uitkijken naar die nieuwe nexus prime!
Fototje en wat specs zijn al gelekt, volgende week dinsdag volgt de aankondiging tesamen met Ice cream sandwich whoooot

Ja man, ik kan niet w8en op ice cream sandwich. Ik verwacht er veel van.

jah, ook veel series.

Echt super. Maar dan alleen in bed he, net voor het slapen.

Als ik films op de computer kijk dan download ik die via isohunt. Kan ik die gedownloade films makkelijk op m'n android zetten of zijn er wel wat speciale dingetjes voor nodig?

• Topic Starter Topic Starter
Terug
Naar boven