MuscleMeat

Android topic

?? Zo makkelijk was het kort geleden anders niet. Met de nieuwe systeem update moet je eerst een firmware terug. Of heb je een link waar het allemaal staat uitgelegd?

mogelijk dat je moet downgraden, is ook niet zoveel als dat het lijkt:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=905003 - downgraden

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=841076 - rooten etc

Open een command prompt scherm ( = "cmd" @ xda ), voer de opgegeven en overeenstemmende teksten c.q. commando's in...en alles gaat vanzelf...

De gasten van Android Revolution hebben een IRC kanaal waar ze je bijna 24/7 kunnen en willen helpen

Laatst bewerkt:
Vandaag nog een DHD gedowngrade, geroot en voorzien van custom ROM + UOT theme: 20 minuutjes werk. :)

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben van plan binnenkort een smartphone aan te schaffen om ook eindelijk mee te whatsappen, heeft er iemand een goede tip voor een betaalbare (lees: goedkope) telefoon?

Samsung Star? :roflol:

Volgens mij is een galaxy ace nog wel redelijk oke.

Is toch niks over bekend? Alleen in USA en Korea...

Klopt.. importeren?

Verder ook de sensation XL, wat de nieuwe trots van HTC wordt. Misschien wil je die wel :p

Ik ben van plan binnenkort een smartphone aan te schaffen om ook eindelijk mee te whatsappen, heeft er iemand een goede tip voor een betaalbare (lees: goedkope) telefoon?

Check de ZTE reeks. Mobistar verkoopt 1 type denk ik. Via ebay of internet kan je de andere kopen.

Sensation XL de nieuwe trots van HTC? No not really, dat is gewoon een single core telefoon, no thanks.

Htc Rezound daarentegen ziet er wel erg nice uit :)

Ja man, dual core, gaan je whatsappjes en angry birds lekker snel.... :rolleyes:
heeft daar niks mee te maken, voor hetzelfde geld heb je een sneller toestel, dus zie geen reden om een single core aan te schaffen. Plus 2 cores zijn ook zuiniger :rolleyes:

Voor €100-€120 heb je een redelijke smartphone tegenwoordig.

Mn zusje heeft laatst een HTC Desire (dus geen HD) aangeschaft voor €120 en daar kun je alles mee.

Als het je echt puur en alleen gaat om whatsappen zijn er nog wel goedkopere alternatieven

Mn zusje heeft laatst een HTC Desire (dus geen HD) aangeschaft voor €120 en daar kun je alles mee.

Als het je echt puur en alleen gaat om whatsappen zijn er nog wel goedkopere alternatieven

Kijk dat zijn de prijzen waar ik blij van word, thanks!

Koop gewoon een samsung galaxy s2. Beste wat er is.

Die nieuwe archos G9 serie (80 (4x3) en 101 (16x9) ) zie er ook wel aardig uit in de categorie betaalbare tablets.

app voor volgers van het voetbal: livescores. zalige app waar je de tussenstanden van alle wedstrijden over de hele wereld kunt zien + opstellingen, wissels,... en de stats. Dus balbezit,schoten,... Je kan er zelfs chatten tijdens een bepaalde wedstrijd.

120??? hoezo?

---------- Post toegevoegd Sat 29 Oct 2011 om 16:50 ----------

Sensation XL de nieuwe trots van HTC? No not really, dat is gewoon een single core telefoon, no thanks.

Htc Rezound daarentegen ziet er wel erg nice uit :)

1,5 GHz Qualcomm MSM 8255-processor

niet genoeg ofwat,

btw je hebt gelijk over die rezound. Kende 'm nog niet. Weinig reclame over gemaakt? of was de heisa rond de nexus te groot :p

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven