Fitness Seller

Android topic

Android nerds, even een vraagje. Heb net een nieuwe iPhone 4 maar kan ik die de hele nacht in de oplader laten zitten of beter gelijk er uit halen wanneer de accu 100% is?
:haha:

Kan je gewoon laten zitten. Sterker nog , wanneer de indicator 100% aan geeft wil het niet eens zeggen dat die 100% vol is.

Haha

Weet iemands hoe het komt dat mijn telefoon geheugen van me HTC Desire bijna vol zit?
Aan totale apps die op het telefoon geheugen staan geïnstalleerd is ongeveer 70mb(deze kunnen niet naar SD verplaatst worden), verder heb ik alle cache en geheugen van elke app gewist. En ik heb nu nog maar 3,18mb over van mijn telefoongeheugen van totaal 147,62MB.

Weet iemands hoe het komt dat mijn telefoon geheugen van me HTC Desire bijna vol zit?
Aan totale apps die op het telefoon geheugen staan geïnstalleerd is ongeveer 70mb(deze kunnen niet naar SD verplaatst worden), verder heb ik alle cache en geheugen van elke app gewist. En ik heb nu nog maar 3,18mb over van mijn telefoongeheugen van totaal 147,62MB.

Htc desire heeft weinig intern geheugen ofzo, ik heb er ook problemen mee. Een update naar android gingerbread kan helpen maar zou ik toch niet doen. Ik heb deze week me htc teruggekregen met een nieuw mainboard, gelukkig laatste dag van me garantie. Hij viel steeds vaker uit en dat ist gevolg van een kapotte mainboard wat bij heel erg veel desires t geval is. Die update versnelde misschien bij mij t probleem, want binnen een week kon hij nog maar 2 uur per dag aan. In ieder geval was dit ff als waarschuwing dat als je dezelfde klachten heb dat je um gelijk op moet sturen. Voor meer ruimte, misschien custom ROM?

• Topic Starter Topic Starter
Vreemd ik kan al mijn applicaties naar SD verschuiven.....

Probleempje met mijn desire s:

Zodra ik een app (lijkt niet uit te maken welke) wil updaten, crasht de hele telefoon. Eerst zit hij vast, daarna valt hij uit. Je kunt hem dan ook niet meer opstarten, tot je de batterij er uit hebt gehaald.

Iemand een idee???? Hij heeft het hiervoor altijd prima gedaan.

Volgens mij moet er minimaal froyo op jouw toestel zitten en kunnen daar de (meeste)apps gewoon naar je sd verplaatst worden. Even apps2sd downloaden en dan overgooien.

Succes ermee!

Nu ook een Android-gebruiker op mijn Nook Color. In principe is die Nook Color een tablet met een aangepaste Android-versie maar vrij simpel te modden naar een Cyanogen build of andere mod.

Heb zelf nu CyanogenMod 7 met een nightly build, wel duidelijk dat Android echt een besturingssysteem is om zwaar te tweaken. Mocht ik de boel slopen dan heb ik in ieder geval mijn ROM als backup staan maar tot nu toe al aardig wat scripts en tweaks kunnen toepassen zonder problemen. Hooguit wat apps die niet volledig compatibel lijken met bepaalde instellingen maar dan is er meestal wel een alternatieve app die wel werkt.

Volgens mij moet er minimaal froyo op jouw toestel zitten en kunnen daar de (meeste)apps gewoon naar je sd verplaatst worden. Even apps2sd downloaden en dan overgooien.

Succes ermee!

Ik heb app2sd op mijn Desire staan maar nog lang niet alle apps kunnen op de SD worden gezet. Ik heb nu Jefit eraf gegooid, dat scheelt toch zo'n 20mb ruimte.

Klopt dat niet alle apps naar sd kunnen maar dat ligt aan de apps en niet aan je toestel (alles boven 2.2 kan apps op sd kwijt)

Nu ook een Android-gebruiker op mijn Nook Color. In principe is die Nook Color een tablet met een aangepaste Android-versie maar vrij simpel te modden naar een Cyanogen build of andere mod.

Heb zelf nu CyanogenMod 7 met een nightly build, wel duidelijk dat Android echt een besturingssysteem is om zwaar te tweaken. Mocht ik de boel slopen dan heb ik in ieder geval mijn ROM als backup staan maar tot nu toe al aardig wat scripts en tweaks kunnen toepassen zonder problemen. Hooguit wat apps die niet volledig compatibel lijken met bepaalde instellingen maar dan is er meestal wel een alternatieve app die wel werkt.

ja mooi he. Heb een hannspad en daar stond standaard android 2.2 op. Meteen backup gemaakt en GtabComb geinstaleerd (android 3, honeycomb) Draait prima imo. Veel beter als 2.2

Ze zijn nu al een heel end met 3.2. Draait al wel maar nog niet 100% stabiel. Als ie over een paar weken stabiel is knal ik die erin.

Ik heb nu ook een android telefoon. echt een k*t ding.
Gellukig komt binnenkort een nieuwe iphone uit.
Heb het helemaal gehad met android.

haha idioot

Terug
Naar boven