TeamSjonnie
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 184
Wat veranderd er dan allemaal in vergelijking met het huidige systeem?
Grootste verandering is hardware acceleration.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat veranderd er dan allemaal in vergelijking met het huidige systeem?
Is net zeer bijzonder.
Iphone stond altijd voor doordat het 1 enkel software had, en elke app op elk apparaat werkte. Bij android waren er altijd 5 verschillende softwares. 1.6, 2.0, 2.1, 2.2, 2.3
Nu met de eenmaking van tablet en smartphone gaat android een stop vooruit!
Zo verschillend was 2.1, 2.2 en 2.3 niet hoor. Dus de meeste apps vereist gewoon dat je 2.1 of hoger hebt. Tis niet zo dat elke app 5 verschillende versies heeft.
En de oude telefoons krijgen zowieso geen officiele ics upgrade. Alleen phones van 2011. Dusja, de fragmentatie is er nog steeds, maar dat gaat in de toekomst wel beter worden nu Android steeds populairder wordt. Grote fabrikanten hebben ook de afspraak met google gemaakt om 18 maanden lang software support te geven voor de telefoons die vanaf nu uitkomen.
Iemand al de galaxy note aageschaft? Ben erg benieuwd of het toestel naast het grote scherm nog extra voordelen bied wn of de stylus echt een toegevoegde waarde levert of gewoon een extra onderdeel wat je kan kwijtraken.
Ik loop nu met de eerste galaxy tab als telefoon in mijn broekzak dus dan moet die note makkelijk gaan!
ik heb samsung galaxy s2 maar groter moet ie toch ech nie zijn,vind em nu al niet super fijn zitte in mn broekzak.
ziet er vet uit, vooral het lockscreen'
btw: ik heb geen ervaring met het aanpassen van de ROM maar dan vervalt de garantie he?
Heb ook een Sg2. Zit ook na te denken om er een om rom op te zetten.
Batterij gaat nooit langer als 13 uur mee ofzo. Erger mij zelf ook bij applicaties dat alle pagina's gaten bevatten en dus niet alles net achter elkaar staat.
Maar batterij duur is nog wel het meeste klote. Vraag mij zelf af of de telefoon wel goed is. Soms lees je dat mensen 2 dagen met hun baterij doen