XXL Nutrition

Android topic

• Topic Starter Topic Starter
Niet heel erg bijzonder vind ik.

Is net zeer bijzonder.
Iphone stond altijd voor doordat het 1 enkel software had, en elke app op elk apparaat werkte. Bij android waren er altijd 5 verschillende softwares. 1.6, 2.0, 2.1, 2.2, 2.3

Nu met de eenmaking van tablet en smartphone gaat android een stop vooruit!

Is net zeer bijzonder.
Iphone stond altijd voor doordat het 1 enkel software had, en elke app op elk apparaat werkte. Bij android waren er altijd 5 verschillende softwares. 1.6, 2.0, 2.1, 2.2, 2.3

Nu met de eenmaking van tablet en smartphone gaat android een stop vooruit!

Zo verschillend was 2.1, 2.2 en 2.3 niet hoor. Dus de meeste apps vereist gewoon dat je 2.1 of hoger hebt. Tis niet zo dat elke app 5 verschillende versies heeft.

En de oude telefoons krijgen zowieso geen officiele ics upgrade. Alleen phones van 2011. Dusja, de fragmentatie is er nog steeds, maar dat gaat in de toekomst wel beter worden nu Android steeds populairder wordt. Grote fabrikanten hebben ook de afspraak met google gemaakt om 18 maanden lang software support te geven voor de telefoons die vanaf nu uitkomen.

• Topic Starter Topic Starter
Zo verschillend was 2.1, 2.2 en 2.3 niet hoor. Dus de meeste apps vereist gewoon dat je 2.1 of hoger hebt. Tis niet zo dat elke app 5 verschillende versies heeft.

En de oude telefoons krijgen zowieso geen officiele ics upgrade. Alleen phones van 2011. Dusja, de fragmentatie is er nog steeds, maar dat gaat in de toekomst wel beter worden nu Android steeds populairder wordt. Grote fabrikanten hebben ook de afspraak met google gemaakt om 18 maanden lang software support te geven voor de telefoons die vanaf nu uitkomen.

Ja klopt, vnl de dualcores zijn nu al bevestigd tot ICS. Desire en lager zullen 'm niet krijgen (niet officieel). Wel jammer gezien de desire nu een ongekende lage prijs heeft.
Wat die 4.0 als voordeel heeft is dat de apps voor tablets ook voor smartphones zullen zijn gezien dezelfde software. Ben er eigenlijk geen techneut in maar las het zo.

Met welke app spelen jullie video's af?

Ik gebruik nu gewoon de standaard video app, maar die heeft nogal moeite met grotere bestanden (crashen/ geluid dat niet synchroon loopt).

Zijn overigens divx bestandjes van max 700mb, geen hd content ofzo.

Ik gebruik ook gewoon de standaard app, nooit ergens last van gehad. Welke telefoon heb je?

Iemand al de galaxy note aageschaft? Ben erg benieuwd of het toestel naast het grote scherm nog extra voordelen bied wn of de stylus echt een toegevoegde waarde levert of gewoon een extra onderdeel wat je kan kwijtraken.

die note is te groot man.

Iemand al de galaxy note aageschaft? Ben erg benieuwd of het toestel naast het grote scherm nog extra voordelen bied wn of de stylus echt een toegevoegde waarde levert of gewoon een extra onderdeel wat je kan kwijtraken.

Helemaal mijn ding. Kga volgend jaar bij mijn abbo verlenging de note 2 halen alsie uitkomt.

Check maar de reviews, de stylus is zeker wel vet.

Leek mij ook wel wat. Zat eigenlijk een beetje te twijfelen, of de note of de nieuwe nexus. Maar op die betaalfunctie na mist de note niks en zit er nog een snellere processor op ook. Helaas loopt hij dan nog wel op 2.3 en zal de nexus als eerste zijn met 4.0.

ik heb samsung galaxy s2 maar groter moet ie toch ech nie zijn,vind em nu al niet super fijn zitte in mn broekzak.

ik heb samsung galaxy s2 maar groter moet ie toch ech nie zijn,vind em nu al niet super fijn zitte in mn broekzak.

true.. de formaat van zn kleine bro S1 was perfect.

heb vandaag trouwens MIUI als rom op me galaxy 2 gezet, ziet er goed uit.
kwalitatief wel goeie themes ook;

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ziet er vet uit, vooral het lockscreen :D'

btw: ik heb geen ervaring met het aanpassen van de ROM maar dan vervalt de garantie he :(?

ziet er vet uit, vooral het lockscreen :D'

btw: ik heb geen ervaring met het aanpassen van de ROM maar dan vervalt de garantie he :(?

Als je het aanpast vervalt ie idd op de service.
Echter kan je de originele rom/kernel weer terug flashen.
Je moet dat dan wel doen met een zogenaamde Jig,
Een klein usb stekker waarmee je de flash counter kan resetten.
De flash counter houd namelijk bij hoevaak er geflashed is buiten offficiele updates om. ding kost 4 euro ofzo, stelt niks voor

Heb ook een Sg2. Zit ook na te denken om er een om rom op te zetten.

Batterij gaat nooit langer als 13 uur mee ofzo. Erger mij zelf ook bij applicaties dat alle pagina's gaten bevatten en dus niet alles net achter elkaar staat.

Maar batterij duur is nog wel het meeste klote. Vraag mij zelf af of de telefoon wel goed is. Soms lees je dat mensen 2 dagen met hun baterij doen

Heb ook een Sg2. Zit ook na te denken om er een om rom op te zetten.

Batterij gaat nooit langer als 13 uur mee ofzo. Erger mij zelf ook bij applicaties dat alle pagina's gaten bevatten en dus niet alles net achter elkaar staat.

Maar batterij duur is nog wel het meeste klote. Vraag mij zelf af of de telefoon wel goed is. Soms lees je dat mensen 2 dagen met hun baterij doen

dat ligt eraan wat je ermee doet.. als je um alleen aan hebt of dat je op internet zit + muziek + gamed + belt is nogal een verschil he

Alleen muziek luisteren whats appe en beetje surfe. Maar dan nog vind ik 12 uur veelste kort

Terug
Naar boven