- Waardering
- 5.132
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
is het nog waard om een samsung galaxy s plus te kopen?
Ik heb er sinds 3 weken 1 maar ik ben er erg tevrede mee

. Stumpers hahaha.
Gratis tapatalk?4.0 komt voor sg2 al in het 1e kwartaal 2012.
Zie :http://www.samsunggalaxys2.nl/nieuw...-0-update-aan-voor-de-galaxy-reeks/#more-2379
Wordt ook een beetje moe van die iphone mensen. Die beweren constant dat iphone blabla beter is. Haha die 4s heeft zelfs slechter hardware en is nieuwer als de gs2.
Ik ken al zoveel mensen waarbij de iphone verrot is gegaan, met namen het glas. Stumpers hahaha.
Op de samsung market wordt trouwens een hoop gratis aangeboden zoals tapatalk en diverse spellen.
Waar dan?Kan je me uitleggen wat dat is?
Laatst had ik via internet gratis tapatalk gedownload en toen op m'n pc gezet. Ik had die link van iemand gekregen en zou me god niet weten waar ik moet zoeken, iemand een site waarbij ik wat nieuwe spellen kan downloaden waar je normaal voor betaald?
Mijn SG2 gaat trouwens echt ongelofelijk snel leeg, bluetooth en gps staan sowieso uit en wifi ook als ik het niet gebruik. Werkt het om onnodige apps te verwijderen? Zijn er verder nog dingen die ik kan doen?