AndroidHealthClinic

Android topic

een installer op je tel instaleren? nergens voor nodig man, als je apk op telefoon zet en die apk opent instaleert ie al meteen

is het nog waard om een samsung galaxy s plus te kopen?

Ligt eraan wat je met je smartphone wilt doen.

4.0 komt voor sg2 al in het 1e kwartaal 2012.

Zie :http://www.samsunggalaxys2.nl/nieuw...-0-update-aan-voor-de-galaxy-reeks/#more-2379

Wordt ook een beetje moe van die iphone mensen. Die beweren constant dat iphone blabla beter is. Haha die 4s heeft zelfs slechter hardware en is nieuwer als de gs2.
Ik ken al zoveel mensen waarbij de iphone verrot is gegaan, met namen het glas:D. Stumpers hahaha.

Op de samsung market wordt trouwens een hoop gratis aangeboden zoals tapatalk en diverse spellen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.027
Bij smartphones draait het niet zo zeer meer om de hardware. Of je nu een dualcore van 1 of 1,5 Ghz hebt, CARE. Iphone draait vlotter. 4.0 komt idd uit in het eerste kwartaal, vind het enkel jammer dat er zo weinig droids zijn bevestigd. HTC desire bijvoorbeeld had ik er graag bij gezien. Maar als leidraad kan je gebruiken dat alle dualcores de update krijgen.

@z1000; installeer je Tapatalk via de applicatie "samsung apps"? Wanneer ik namelijk die samsung apps opstart moet ik een update installeren en hiervoor mijn een beveiliging op de telefoon uitzetten. Als ik dit heb gedaan en ik de update installeren dan geeft de telefoon aan dat je samsung toestemming geeft om vanalles en nog wat in te zien... zit ik niet op te wachten :(

4.0 komt voor sg2 al in het 1e kwartaal 2012.

Zie :http://www.samsunggalaxys2.nl/nieuw...-0-update-aan-voor-de-galaxy-reeks/#more-2379

Wordt ook een beetje moe van die iphone mensen. Die beweren constant dat iphone blabla beter is. Haha die 4s heeft zelfs slechter hardware en is nieuwer als de gs2.
Ik ken al zoveel mensen waarbij de iphone verrot is gegaan, met namen het glas:D. Stumpers hahaha.

Op de samsung market wordt trouwens een hoop gratis aangeboden zoals tapatalk en diverse spellen.
Gratis tapatalk? ??? Waar dan?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.031
read only?

Download de apk via google, ook gratis.

Kan je me uitleggen wat dat is?

Laatst had ik via internet gratis tapatalk gedownload en toen op m'n pc gezet. Ik had die link van iemand gekregen en zou me god niet weten waar ik moet zoeken, iemand een site waarbij ik wat nieuwe spellen kan downloaden waar je normaal voor betaald?

Mijn SG2 gaat trouwens echt ongelofelijk snel leeg, bluetooth en gps staan sowieso uit en wifi ook als ik het niet gebruik. Werkt het om onnodige apps te verwijderen? Zijn er verder nog dingen die ik kan doen?

Kan je me uitleggen wat dat is?

Laatst had ik via internet gratis tapatalk gedownload en toen op m'n pc gezet. Ik had die link van iemand gekregen en zou me god niet weten waar ik moet zoeken, iemand een site waarbij ik wat nieuwe spellen kan downloaden waar je normaal voor betaald?

Mijn SG2 gaat trouwens echt ongelofelijk snel leeg, bluetooth en gps staan sowieso uit en wifi ook als ik het niet gebruik. Werkt het om onnodige apps te verwijderen? Zijn er verder nog dingen die ik kan doen?

Wat dat is? Je hebt gewoon een samsung market op je sg2 staan. Kijk bij je applicaties.

Niet verkrijgbaar bij sg plus?

Lijkt me wel, check de samsung market staan gewoon goeie apps en gratis games op.

Ik had gisteren ook al gekeken, maar er staat nergens specifiek ''samsung market'' wel Samsung Apps en Samsung MMM, is het 1 van deze twee?

Terug
Naar boven