- Waardering
- 1.077
- Lengte
- 1m78
Alleen muziek luisteren whats appe en beetje surfe. Maar dan nog vind ik 12 uur veelste kort
online pr0n vids kijken

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alleen muziek luisteren whats appe en beetje surfe. Maar dan nog vind ik 12 uur veelste kort

Heb ook een Sg2. Zit ook na te denken om er een om rom op te zetten.
Batterij gaat nooit langer als 13 uur mee ofzo. Erger mij zelf ook bij applicaties dat alle pagina's gaten bevatten en dus niet alles net achter elkaar staat.
Maar batterij duur is nog wel het meeste klote. Vraag mij zelf af of de telefoon wel goed is. Soms lees je dat mensen 2 dagen met hun baterij doen
ik zou;
- display brightness verminderen
- fast dormancy uitzetten met *#9900#
- vaker gebruik maken van task manager om alle apps te killen die je niet gebruikt
en anders raad ik je CM7 aan, of Exynos. zijn wel een stuk beter als stock rom.
met veel gewhatsapp/dbb haal ik rond de 24uur gemiddeld

wat bedoel je met dat laatste z1000 ?
als je twlauncher bedoelt kan je dat gewoon schuiven naar ander schermen.
of gebruik een gemodificeerde launcher;
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1275768
Mijn GS2 gaat vaak niet eens een dag mee. Hij gaat sochtends rond 08:00 uit de oplader en in de bus gebruik ik bluetooth headset (+/- 50 min) en surf ik wat/ FB. Op school gebruik ik m af en toe even voor Whatsapp of mail/ roostercheck en dan met de bus naar huis weer bluetooth. Dan is het ding om 20:00 bijna leeg.. best k*t
(wifi staat heel de dag aan, bluetooth uit als ik op school ben)
vraag me af of dat echt nodig is. een dual core is genoeg voor 99% van alle apps en games. hoop dat ze de chipset en cpu wel zo produceren dat er zuinig word omgegaan met batterij. die grotere schermen en extra cores zullen batterijduur niet echt verder helpen..
wat bedoel je met dat laatste z1000 ?
als je twlauncher bedoelt kan je dat gewoon schuiven naar ander schermen.
of gebruik een gemodificeerde launcher;
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1275768
Die link die je stuurt. Kan je dat gewoon installeren op een originele 2.3.5.
Display staat al helemaal laag.
Je 2e punt heb ik nog nooit van gehoord, maar zal er na kijken
Een task killer staat er al op.
Thnx by the way.
Heeft er iemand een app, om die applicaties net achter elkaar te zetten. Heb nu 10 pagina's met op elke pagina 5 apps ofzo.
Wil fifa 12 downloaden voor op m'n android, kan ik dat ook gratis doen via de computer om hem vervolgens op m'n phone te zetten?