- Waardering
- 2.502
- Lengte
- 1m85
- Vetpercentage
Ik had gisteren ook al gekeken, maar er staat nergens specifiek ''samsung market'' wel Samsung Apps en Samsung MMM, is het 1 van deze twee?
Ja Samsang Apps
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik had gisteren ook al gekeken, maar er staat nergens specifiek ''samsung market'' wel Samsung Apps en Samsung MMM, is het 1 van deze twee?
Laatst had ik via internet gratis tapatalk gedownload en toen op m'n pc gezet. Ik had die link van iemand gekregen en zou me god niet weten waar ik moet zoeken, iemand een site waarbij ik wat nieuwe spellen kan downloaden waar je normaal voor betaald?
Mijn SG2 gaat trouwens echt ongelofelijk snel leeg, bluetooth en gps staan sowieso uit en wifi ook als ik het niet gebruik. Werkt het om onnodige apps te verwijderen? Zijn er verder nog dingen die ik kan doen?
Probeer torrentsites als www.thepiratebay.org eens.

Probeer torrentsites als www.thepiratebay.org eens.
Of het echt helpt om alle apps telkens uit te zetten weet ik niet, maar het is het proberen waard. Verwijderen helpt ook, maar zo weinig dat je er niks van merkt.
Ik heb sinds een tijdje een nieuwe ROM (besturingssysteem) erop en ik moet zeggen dat ie nu wel langer mee gaat.
En op de een of andere manier heb ik het idee dat hij sneller leegloopt met Wifi dan met 3G. Of het ook zo is? Geen idee.
Heb sinds een paar dagen een Acer Iconia A100 tab maar deze heeft geen 3G. Nu zoek ik een goede navigatie app die ik ook offline kan gebruiken.
Dus als iemand iets weet hoor ik het graag.. Karma volgt dan uiteraard.
![]()
Heb nu GTA3 op mijn Sg2 gezet. Werkt echt super simpel games en apps illegaal er opzetten.
Iemand die asphalt 6 speelt? Heb het spel nu uit gespeeld ...leuk!

Heb een beetje moeite met die besturing van die race spelletjes![]()

Speel je met die sensor of met touchscreen? Dat laatste is beter!
sorry voor de vage uitleg
---------- Post toegevoegd Thu 26 Jan 2012 om 13:18 ----------
Ja klopt heb het even gespeeld, maar is niet veel aan eigenlijk ...![]()