MuscleMeat

Android topic

Met snapzzmarket of blackmart alpha kan je alles gratis downloaden gelijk met je tel. Zijn een soort van alternatieve markets

Verstuurd van mijn GT-P1000 met Tapatalk

Laatst had ik via internet gratis tapatalk gedownload en toen op m'n pc gezet. Ik had die link van iemand gekregen en zou me god niet weten waar ik moet zoeken, iemand een site waarbij ik wat nieuwe spellen kan downloaden waar je normaal voor betaald?

Mijn SG2 gaat trouwens echt ongelofelijk snel leeg, bluetooth en gps staan sowieso uit en wifi ook als ik het niet gebruik. Werkt het om onnodige apps te verwijderen? Zijn er verder nog dingen die ik kan doen?

bump

Probeer torrentsites als www.thepiratebay.org eens.

Of het echt helpt om alle apps telkens uit te zetten weet ik niet, maar het is het proberen waard. Verwijderen helpt ook, maar zo weinig dat je er niks van merkt.

Ik heb sinds een tijdje een nieuwe ROM (besturingssysteem) erop en ik moet zeggen dat ie nu wel langer mee gaat.

En op de een of andere manier heb ik het idee dat hij sneller leegloopt met Wifi dan met 3G. Of het ook zo is? Geen idee.

3g verbruikt meer stroom dan wifi,algemeen bekend. heb em thuis altijd op wifi staan.

Probeer torrentsites als www.thepiratebay.org eens.

Of het echt helpt om alle apps telkens uit te zetten weet ik niet, maar het is het proberen waard. Verwijderen helpt ook, maar zo weinig dat je er niks van merkt.

Ik heb sinds een tijdje een nieuwe ROM (besturingssysteem) erop en ik moet zeggen dat ie nu wel langer mee gaat.

En op de een of andere manier heb ik het idee dat hij sneller leegloopt met Wifi dan met 3G. Of het ook zo is? Geen idee.

Hm oke, thanks. Ben ook nog steeds op zoek om apps te kunnen kopen via online bankieren, lukt me echt niet met SG2.

Heb sinds een paar dagen een Acer Iconia A100 tab maar deze heeft geen 3G. Nu zoek ik een goede navigatie app die ik ook offline kan gebruiken.

Dus als iemand iets weet hoor ik het graag. :D. Karma volgt dan uiteraard. :p

Vraagje is een anti-virus (avast) voor op je smartphone aan te raden?

heb nu gta3 op mijn hannspad gezet en op mijn htc sensation xe. Speelt erg lekker moet ik zeggen. Had het niet verwacht icm met een touchscreen. Ook de frame rate is zeer goed.

Denk alleen wel dat het alleen te spelen is op pads en telefoons met dualcore's. Iemand met een single core al geprobeerd GTA3 te spelen?

Laatst bewerkt:
Heb sinds een paar dagen een Acer Iconia A100 tab maar deze heeft geen 3G. Nu zoek ik een goede navigatie app die ik ook offline kan gebruiken.

Dus als iemand iets weet hoor ik het graag. :D. Karma volgt dan uiteraard. :p

sygic ,werkt heerlijk.

Heb nu GTA3 op mijn Sg2 gezet. Werkt echt super simpel games en apps illegaal er opzetten.

Heb GTA 3 gedownload via newsgroepe, zal ook wel te downloaden zijn via torrents.
Download voor android dan.
Dan download je een .apk bestand. Dit bestand zet je gewoon op je telefoon. Het bestand open je met de telefoon en voila je bent klaar.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.056
Iemand die asphalt 6 speelt? Heb het spel nu uit gespeeld ... :D leuk!

dragracing free is ook een verslavend spel

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.059
Speel je met die sensor of met touchscreen? Dat laatste is beter!
sorry voor de vage uitleg :p

---------- Post toegevoegd Thu 26 Jan 2012 om 13:18 ----------

Ja klopt heb het even gespeeld, maar is niet veel aan eigenlijk ... :p

Men sensor. Zal touch eens gaan proberen.

Terug
Naar boven