Angelus
Gargantuan Beast
- Waardering
- 3.499
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 8%
Niet lullig bedoeld alhoewel het waarschijnlijk toch een beetje lullig klinkt, maar heb je nooit ergens in je training gedacht: "Waarom worden anderen zo veel sneller sterk dan ik?". Waarna je dan je voeding/training/rust ging bekijken om te checken wat er mis mee is.
Snap ook nog steeds niet dat deze realisatie bij Angelus uitblijft. Hij lijkt mij ruim slim genoeg om te beseffen dat als je progress zonder gear k*t is, gear hoogstens een band aid fix gaat zijn en je in de long run nog steeds 10x meer zou hebben aan het probleem vinden in je approach to training.
Wel benieuwd wat voor progress onze angelletje gaat maken tho.
broscience onzin, jij doet net alsof aanleg totaal geen factor is, terwijl het in sommige gevallen net een beslissende factor is

edit: zo'n argument kan je aanhalen bij iemand die na 6 maanden training nog steeds maar 60kg bencht en 75kg squat en nog geen kg lichaamsgewicht is aangekomen, niet iemand die van een bench van 5x50kg naar 5x85kg, een squat van 5x60kg naar 5x117,5kg en lichaamsgewicht van 67,5kg naar 94kg is gegaan en uiteindelijk na zn cut er uit ziet zoals ik en deze stats heeft

Laatst bewerkt:

(zeker gezien ze steeds powerliftschemas blijven aanprijzen terwijl ik 2 jaar al aan de powerlift schemas heb gezeten en het mij bijna niets heeft opgeleverd en hen dit al 100x heb gezegd
(en denk eerder dat ik op 13% sta, dus dan wordt het 8kg 8kg)