Fitness Seller

angelus log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Niet lullig bedoeld alhoewel het waarschijnlijk toch een beetje lullig klinkt, maar heb je nooit ergens in je training gedacht: "Waarom worden anderen zo veel sneller sterk dan ik?". Waarna je dan je voeding/training/rust ging bekijken om te checken wat er mis mee is.

Snap ook nog steeds niet dat deze realisatie bij Angelus uitblijft. Hij lijkt mij ruim slim genoeg om te beseffen dat als je progress zonder gear k*t is, gear hoogstens een band aid fix gaat zijn en je in de long run nog steeds 10x meer zou hebben aan het probleem vinden in je approach to training.

Wel benieuwd wat voor progress onze angelletje gaat maken tho.

broscience onzin, jij doet net alsof aanleg totaal geen factor is, terwijl het in sommige gevallen net een beslissende factor is:eyes:

edit: zo'n argument kan je aanhalen bij iemand die na 6 maanden training nog steeds maar 60kg bencht en 75kg squat en nog geen kg lichaamsgewicht is aangekomen, niet iemand die van een bench van 5x50kg naar 5x85kg, een squat van 5x60kg naar 5x117,5kg en lichaamsgewicht van 67,5kg naar 94kg is gegaan en uiteindelijk na zn cut er uit ziet zoals ik en deze stats heeft:eyes:

Laatst bewerkt:
Tip 1

Don't listen to the weightlifters, they will make you ****ed up..

---------- Toegevoegd om 15:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:14 ----------

Met hun vage krachtschema's

broscience onzin, jij doet net alsof aanleg totaal geen factor is, terwijl het in sommige gevallen net een beslissende factor is:eyes:

edit: zo'n argument kan je aanhalen bij iemand die na 6 maanden training nog steeds maar 60kg bencht en 75kg squat en nog geen kg lichaamsgewicht is aangekomen, niet iemand die van een bench van 5x50kg naar 5x85kg, een squat van 5x60kg naar 5x117,5kg en lichaamsgewicht van 67,5kg naar 94kg is gegaan en uiteindelijk na zn cut er uit ziet zoals ik en deze stats heeft:eyes:

en je in de long run nog steeds 10x meer zou hebben aan het probleem vinden in je approach to training.

Leer bulken. Leer cutten. Zelfs de grootste ecto op aarde met de pauperste genetics (een paar zeldzame aandoeningen terzijde) kan, mits hij weet waar hij mee bezig is, cutten zonder al z'n gains te verliezen. Hoe verwacht je trouwens je gains van je cycle te behouden als je niet eens kan cutten zonder al je gains te verliezen.

Leer bulken. Leer cutten. Zelfs de grootste ecto op aarde met de pauperste genetics (een paar zeldzame aandoeningen terzijde) kan, mits hij weet waar hij mee bezig is, cutten zonder al z'n gains te verliezen.

mag je me eens zeggen wat ik verkeerd deed.

voedingsschema in de spoiler van deze post, heb ik nooit aangepast, heb alleen elke maand meer en meer cardio toegevoegd (hartslag altijd onder 125 gehouden, en duratie van cardiosessie nooit boven 45 minuten). (ook vanaf maand 3 elke 2 weken een refeed, en vanaf maand 5 elke anderhalve week een refeed)
trainingsschema was eerste maanden volume recovery intensity achtig, latere maanden push pull benen (elke spiergroep 2x per week).
Elke week verloor ik iets minder dan 0,5kg, (uitgezonderd de eerste 2 weken, toen ben ik veel vocht verloren, maar nog geen kracht)

Leer bulken. Leer cutten. Zelfs de grootste ecto op aarde met de pauperste genetics (een paar zeldzame aandoeningen terzijde) kan, mits hij weet waar hij mee bezig is, cutten zonder al z'n gains te verliezen. Hoe verwacht je trouwens je gains van je cycle te behouden als je niet eens kan cutten zonder al je gains te verliezen.
Hoe vaak gaat er nog gezegd worden dat het aan de schema's van Angelus ligt en niet aan zijn genetics, zonder goede onderbouwing, terwijl Angelus dat wel heeft?

Hoe vaak gaat er nog gezegd worden dat het aan de schema's van Angelus ligt en niet aan zijn genetics, zonder goede onderbouwing, terwijl Angelus dat wel heeft?

Omdat het extreem onwaarschijnlijk is dat iemand's genetics zo slecht zijn. Het is niet zo dat we hier staan te haten op angelus omdat hij geen 110kg 6% is of omdat hij geen 200kg squat en 150kg bencht voor reps. Ik betwijfel of er überhaupt mensen bestaan met dusdanig slechte genetics dat ze zo weinig van hun kracht kunnen behouden in een fatsoenlijke cut, gaan er in ieder geval niet veel zijn.

Je bent toch ook behoorlijk wat vet kwijtgeraakt, dus dat zal je dan wel goed hebben gedaan. Je hebt/had echter nog niet genoeg massa om het er naar jou wens uit te laten zien. Wat ook niet zo heel gek is btw, want ondanks dat je redelijk wat krachtgains hebt gemaakt, is een 5x85 bench en 5x117,5 squat nou ook niet echt iets waarvoor je enorm veel massa nodig gaat hebben natuurlijk.

Je hoeft niet perse sterk te zijn om veel spiermassa te hebben..

zijn powerlifters... hebben doorgaans weinig verstand:o (zeker gezien ze steeds powerliftschemas blijven aanprijzen terwijl ik 2 jaar al aan de powerlift schemas heb gezeten en het mij bijna niets heeft opgeleverd en hen dit al 100x heb gezegd:roflol:)

TIL dat ik een powerlifter ben. In ieder geval sterke het oneens zijn met Angelus en persoonlijke aanvallen ontvangen van Angelus verhouding hier. Blijf het jammer vinden man. Je kwam altijd toch redelijk intelligent over dacht ik, maar misschien kan je gewoon heel goed googlen ofzo.

Je bent toch ook behoorlijk wat vet kwijtgeraakt, dus dat zal je dan wel goed hebben gedaan. Je hebt/had echter nog niet genoeg massa om het er naar jou wens uit te laten zien. Wat ook niet zo heel gek is btw, want ondanks dat je redelijk wat krachtgains hebt gemaakt, is een 5x85 bench en 5x117,5 squat nou ook niet echt iets waarvoor je enorm veel massa nodig gaat hebben natuurlijk.

kerel, als je het procentueel uitrekent (ik sta nu nog op minstens 12%) ben ik amper vet kwijt geraakt in vergelijking met spiermassa:roflol:

94kg @20% naar 78kg bij 12%, vvm-verlies van 7kg, vet verlies van 9kg:rolleyes: (en denk eerder dat ik op 13% sta, dus dan wordt het 8kg 8kg)

kerel, als je het procentueel uitrekent (ik sta nu nog op minstens 12%) ben ik amper vet kwijt geraakt in vergelijking met spiermassa:roflol:

94kg @20% naar 78kg bij 12%, vvm-verlies van 7kg, vet verlies van 9kg:rolleyes: (en denk eerder dat ik op 13% sta, dus dan wordt het 8kg 8kg)

Heb je uberhaupt wel eens fatsoenlijke metingen uit laten voeren? Zou kunnen dat ik dit gemist heb ofcourse. Hoe accuraat die schattingen van je zijn kan ik eerlijk gezegd niet beoordelen. Maar hou er ook rekening mee dat er behoorlijk wat vocht/darminhoud verloren gaat de eerste weken van je cut. Maar goed, zolang je dat niet allemaal precies weet, kun je moelijk beoordelen of je veel spiermassa bent kwijtgeraakt.

Wel grappig dat er weer gehaat wordt op PL'ers (wat is eigenlijk een PL'er? Krachtgericht trainen betekent niet gelijk dat je een PL'er bent, zoals op hypertrophie gericht trainen niet direct betekent dat je een BB'er bent), terwijl deze over het algemeen een behoorlijk pak meer spiermassa hebben dan de gemiddelde DBB'er.

Je kan niet perfect zijn Angelus, voor zover ik weet is Big Cat de enige op 't forum die zowel hoogbegaafd én een ziek fysiek heeft. Dan heb je 't hele pakket, lichamelijk én geestelijk superieur.
Helaas zal jij net als mij alleen op 1 vlak superieur blijven, wat natuurlijk helemaal niet erg is.

Heb je uberhaupt wel eens fatsoenlijke metingen uit laten voeren? Zou kunnen dat ik dit gemist heb ofcourse. Hoe accuraat die schattingen van je zijn kan ik eerlijk gezegd niet beoordelen. Maar hou er ook rekening mee dat er behoorlijk wat vocht/darminhoud verloren gaat de eerste weken van je cut. Maar goed, zolang je dat niet allemaal precies weet, kun je moelijk beoordelen of je veel spiermassa bent kwijtgeraakt.

Wel grappig dat er weer gehaat wordt op PL'ers (wat is eigenlijk een PL'er? Krachtgericht trainen betekent niet gelijk dat je een PL'er bent, zoals op hypertrophie gericht trainen niet direct betekent dat je een BB'er bent), terwijl deze over het algemeen een behoorlijk pak meer vetmassa hebben dan de gemiddelde DBB'er.
fixed

---------- Post added at 15:50 ---------- Previous post was at 15:48 ----------

Tremendes, waarom heb je Angelus gebanned?

Wel grappig dat er weer gehaat wordt op PL'ers (wat is eigenlijk een PL'er? Krachtgericht trainen betekent niet gelijk dat je een PL'er bent, zoals op hypertrophie gericht trainen niet direct betekent dat je een BB'er bent), terwijl deze over het algemeen een behoorlijk pak meer spiermassa hebben dan de gemiddelde DBB'er.

Bodybuilding draait ook meer om verhoudingen he.

En inderdaad je hebt hier wel gelijk, zijn de metingen wel goed gedaan ?

Ik kwam eerst ook uit via metingen op 16/17% en toen tijdje later stond ik wat minder vet en toen was het 21%. Haha en toen gelijkkkk gaan cutten.

mag je me eens zeggen wat ik verkeerd deed.

voedingsschema in de spoiler van deze post, heb ik nooit aangepast, heb alleen elke maand meer en meer cardio toegevoegd (hartslag altijd onder 125 gehouden, en duratie van cardiosessie nooit boven 45 minuten). (ook vanaf maand 3 elke 2 weken een refeed, en vanaf maand 5 elke anderhalve week een refeed)
trainingsschema was eerste maanden volume recovery intensity achtig, latere maanden push pull benen (elke spiergroep 2x per week).
Elke week verloor ik iets minder dan 0,5kg, (uitgezonderd de eerste 2 weken, toen ben ik veel vocht verloren, maar nog geen kracht)

Doorgaan waar je mee bezig was terwijl je kracht met sprongen achteruit ging is alvast fout 1. En dat 8 maanden lang ook echt, dat is gewoon retarded.

zijn powerlifters... hebben doorgaans weinig verstand:o (zeker gezien ze steeds powerliftschemas blijven aanprijzen terwijl ik 2 jaar al aan de powerlift schemas heb gezeten en het mij bijna niets heeft opgeleverd en hen dit al 100x heb gezegd:roflol:)

Toch heb jij je beste resultaten behaald met een PL schema.

Man wat ben je toch een r*tard als t op training aan komt.

Dat k*t genen excuus de hele tijd, jezus gristus van nazareth

• Like
Waarderingen: mat
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven