Fitness Seller

angelus log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Nouja als je mijn fysiek zegt dan wel.

Zie er gewoon uit als een ongetrainde papz*k maar goed.

• Topic Starter Topic Starter
Nouja als je mijn fysiek zegt dan wel.

Zie er gewoon uit als een ongetrainde papz*k maar goed.

juli vorig jaar na 2 jaar trainen..
14uj9g4.jpg
/discussie:roflol:

Vergeet niet nog een foto te maken voor je begint maandag tenzij je nog één hebt die recent is.

juli vorig jaar na 2 jaar trainen..
/discussie:roflol:

Kijk niet teveel naar het verleden.
Iedereen maakt in het begin fouten.

Zo heb ik ook de fout gemaakt dat ik veelste veel eiwitten binnen kreeg en te weinig vette. En veelste veel kcal, waardoor ik ook veelste hoog % stond. Je moet van je fouten leren ;)
Ook ben ik van mening dat heel die krachtschema's gewoon zuigen... Met een goed voedingschema kun je op massa sets ook gewoon goed in kracht gainen in mijn ogen.

Pics heb ik niet.

Train al 10 + jaar

1rm max
bench 100
squat 140
Deadlift 200

Moet zeggen dat ik vooral kracht training bij andere sport doe. Dus niet fulltime liften

Oja BW
104 kg
Vet % ?? 20 ofzo ?

Niet lullig bedoeld alhoewel het waarschijnlijk toch een beetje lullig klinkt, maar heb je nooit ergens in je training gedacht: "Waarom worden anderen zo veel sneller sterk dan ik?". Waarna je dan je voeding/training/rust ging bekijken om te checken wat er mis mee is.

Snap ook nog steeds niet dat deze realisatie bij Angelus uitblijft. Hij lijkt mij ruim slim genoeg om te beseffen dat als je progress zonder gear k*t is, gear hoogstens een band aid fix gaat zijn en je in de long run nog steeds 10x meer zou hebben aan het probleem vinden in je approach to training.

Wel benieuwd wat voor progress onze angelletje gaat maken tho.

ik vind dat jullie te simpel denken, niet iedereen reageert hetzelfde op trainingen en dergelijke.

Niet lullig bedoeld alhoewel het waarschijnlijk toch een beetje lullig klinkt, maar heb je nooit ergens in je training gedacht: "Waarom worden anderen zo veel sneller sterk dan ik?". Waarna je dan je voeding/training/rust ging bekijken om te checken wat er mis mee is.

Snap ook nog steeds niet dat deze realisatie bij Angelus uitblijft. Hij lijkt mij ruim slim genoeg om te beseffen dat als je progress zonder gear k*t is, gear hoogstens een band aid fix gaat zijn en je in de long run nog steeds 10x meer zou hebben aan het probleem vinden in je approach to training.

Al was het wel lullig bedoeld.
Tuurlijk heb ik dat gedacht, en heb ook vrijwel alles geprobeerd in mijn ogen. Maar goed misschien doe ik toch iets fout of misschien ben ik er niet voor gemaakt.

Ik hijack zijn log nu een beetje, hij is dus niet de enige met dit "probleem"

Als ik niet zoveel shame zou hebben, zou ik ook een pic kunnen plaatsen zoals Angelus, na meerdere jaren trainen :o

Toevallig dat iedereen die klaagt dat ze na x jaar er nog niet gespierd uitzien, allemaal niet sterk zijn.

Maarja, kracht staat niet gelijk aan massa toch?

+1.

ik vind dat jullie te simpel denken, niet iedereen reageert hetzelfde op trainingen en dergelijke.

Eerlijk gezegd vind ik dit echt een onzinnig argument. Op DBB wordt altijd maar gedaan of ieder persoon een eigen set regeltjes aangemeten krijgt welke bepalen of deze wel of niet kan gainen. De meeste standaard schema's werken voor bijna iedereen. Hetzelfde geldt voor voedingsschema's, je standaard standaard havermout/whey/melk/kip/pasta/rijst/gehakt/vis etc is gewoon voor iedereen goed voer (enkele uitzonderingen daargelaten). Angelus werd toch ook sterker op dat krachtgeoriënteerde schema wat hij heeft gevolgd? Als hij dat nu gewoon door zou blijven zetten, gaat hij op den duur echt wel buffer worden.

Al was het wel lullig bedoeld.
Tuurlijk heb ik dat gedacht, en heb ook vrijwel alles geprobeerd in mijn ogen. Maar goed misschien doe ik toch iets fout of misschien ben ik er niet voor gemaakt.

Ik hijack zijn log nu een beetje, hij is dus niet de enige met dit "probleem"

'Er niet voor gemaakt' - daar geloof ik dus echt niet in. Er zit gewoon iets fout in die trainingsaanpak, kan te maken hebben met motivatie, doorzetting, voeding, rust, whatever. Misschien de omgeving waarin je traind, dat zelfs dat nog invloed heeft. Als je mensen met dezelfde motivatie, kennis van zaken en de wil om te helpen om je heen hebt, kun je misschien ook nog wel wat meer bereiken.

Toevallig dat iedereen die klaagt dat ze na x jaar er nog niet gespierd uitzien, allemaal niet sterk zijn.

Maarja, kracht staat niet gelijk aan massa toch?
Ohja want als je geen genetics hebt voor spieraanleg dan is het erg logisch om dat wel te hebben voor kracht? :rolleyes:

+1.

Eerlijk gezegd vind ik dit echt een onzinnig argument. Op DBB wordt altijd maar gedaan of ieder persoon een eigen set regeltjes aangemeten krijgt welke bepalen of deze wel of niet kan gainen. De meeste standaard schema's werken voor bijna iedereen. Hetzelfde geldt voor voedingsschema's, je standaard standaard havermout/whey/melk/kip/pasta/rijst/gehakt/vis etc is gewoon voor iedereen goed voer (enkele uitzonderingen daargelaten). Angelus werd toch ook sterker op dat krachtgeoriënteerde schema wat hij heeft gevolgd? Als hij dat nu gewoon door zou blijven zetten, gaat hij op den duur echt wel buffer worden.
Je kan niet altijd blijven bulken he. Het ging bij hem fout tijdens de cut.

Ohja want als je geen genetics hebt voor spieraanleg dan is het erg logisch om dat wel te hebben voor kracht? :rolleyes:

Je kan niet altijd blijven bulken he. Het ging bij hem fout tijdens de cut.

Bosshogg doelt er denk ik meer op dat het vaak slappe figuren zijn die zeggen dat je sterk worden geen zin heeft, als je toch alleen maar groot wilt worden.

Verder zeg ik ook niet dat hij moet blijven bulken. Hij kan toch best een korte periode wat onder onderhoud eten, dan raakt ie weer zo een paar kilo kwijt en kan hij daarna weer rustig verder bouwen.

Bosshogg doelt er denk ik meer op dat het vaak slappe figuren zijn die zeggen dat je sterk worden geen zin heeft, als je toch alleen maar groot wilt worden.
Wat heeft dat dan te maken met de discussie waar we nu mee bezig zijn? :o

BVerder zeg ik ook niet dat hij moet blijven bulken. Hij kan toch best een korte periode wat onder onderhoud eten, dan raakt ie weer zo een paar kilo kwijt en kan hij daarna weer rustig verder bouwen.
In een korte periode haal je er geen 8% af he, hij stond op 20% o.i.d. en voor zover ik weet zat hij niet ver onder onderhoud.

Wat heeft dat dan te maken met de discussie waar we nu mee bezig zijn? :o

In een korte periode haal je er geen 8% af he, hij stond op 20% o.i.d. en voor zover ik weet zat hij niet ver onder onderhoud.

Moet je niet aan mij vragen :p.

In een korte periode haal je er inderdaad geen 8% af. De vraag is of je dat ook wel zou moeten willen op dit gewicht :roflol:.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven