XXL Nutrition

angelus log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Tijdens een kuur gain je echt wel. Wat je daarna overhoudt is de vraag.

Dit is iets wat ik al maanden aan hem probeer uit te leggen.
Of hij snapt het niet, of hij wilt het niet snappen.

laat hem het zelf ondervinden hij is oud genoeg om zelf beslissingen te nemen, ik zie niet waarom iedereen hier zo een groot probleem van maakt uiteindelijk is alles wat je doet toch experimenteren.

• Topic Starter Topic Starter
Ja maar denk je niet dat je eigenlijk nooit tevreden gaat zijn ?
nah
Denk je nou serieus dat jij al je gains gaat behouden, met een natuurlijk lage test?:roflol:
natuurlijk niet allemaal, maar zeker een kg of 6;)

Kijk Angelus, enkel jij kan beslissen of het nu genoeg is geweest en wat dan ook. Los van het feit dat ik geen kennis heb van je voeding en ook niet weet of je echt ALLES hebt gegeven om maximale gainz uit je training te halen, weet ik wel dat je hier al lang genoeg over bezig bent om gewoon te gaan kuren.

Enkel, verwacht je er niet wat veel van? Het gaat helpen natuurlijk, maar wat als je blij bent met wat je tijdens je kuur had, maar daar te veel van kwijt speelt. Ga je dan blijven kuren om te behouden waar je tevreden mee bent?
verwacht ook verre van een wondermiddel, mijn doelen zijn gewoon niet ZO hoog, vandaar mijn grote bek en vertrouwen in mn cycle :)

wat zijn je stats nu angie? een bulkkuurtje en een cutkuurtje gaat volgens mij niet het gewenste effect geven maar oke jouw keuze.
80kg, 13ish%
uiteindelijk helemaal niks maar dan moet hij maar full-time juicer worden.

onzin natuurlijk, ben nog nooit afgevallen als ik op onderhoud at :eyes:

Laatst bewerkt door een moderator:
Gaat het nu over kuren ??
wat is het beste ?

Heeft de OP ook een foto van zichzelf ?
zal wel weer is niet, net zo slap als die tett...

Gaat het nu over kuren ??
wat is het beste ?

Heeft de OP ook een foto van zichzelf ?
zal wel weer is niet, net zo slap als die tett...

Je praat veel onzin maar dit is toch wel een toppunt. Angelus is juist super open over alles.

Sq: 3x5x90kg
MP: 5|3|3x50kg
BBrow: 3x5x65kg
PU: 2x6xbw
Preacher curl: 10|8|7|6x20kg|22,5kg|25kg|25kg

Hoorde toevallig laatst ook in filmpje van (volgens mij) nick wright en bostin lloyd, waarin ze zeggen dat je pas wat van hogere hoeveelheid test merkt als je huidige waardes 200% toenemen
Er lijkt inderdaad iets van een treshold aanwezig te zijn. Dit zal o.a. komen door:
1. Binding met SHBG; binnen de fysiologische range wordt er gewoon teveel gebufferd door SHBG (ieder molecuul SHBG beschikt over de capaciteit om 1 androgeen te binden)
2. Vorming van heterodimeren met glucocorticoid receptoren waardoor er remming van GR activiteit optreedt; dit zal pas significant uitmaken vanaf een bepaalde grens
3. Beetje voortbordurend op het effect van het vorige punt; concurrentie met de GR wat betreft cofactoren voor transcriptie door de AR
4. Werking via de GH/IGF-I as, waarvan we weten dat er een treshold lijkt te zijn
En ongetwijfeld nog andere mechanismen. Allezins komt het erop neer dat binnen de fysiologische range er weinig (niet per definitie niets) gebeurt. Dingen als '200% boven je huidige waarde' zijn natuurlijk wel volledig uit iemands anus getrokken.

wanneer ga je nu beginnen met je kuur?

Angelus mijn genen zijn nog meer k*t dan die van jou..

heb jij die dingen van een member gekocht?

Pics heb ik niet.

Train al 10 + jaar

1rm max
bench 100
squat 140
Deadlift 200

Moet zeggen dat ik vooral kracht training bij andere sport doe. Dus niet fulltime liften

Oja BW
104 kg
Vet % ?? 20 ofzo ?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven