- Waardering
- 15.917
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tijdens een kuur gain je echt wel. Wat je daarna overhoudt is de vraag.
uiteindelijk helemaal niks maar dan moet hij maar full-time juicer worden.
Dit is iets wat ik al maanden aan hem probeer uit te leggen.
Of hij snapt het niet, of hij wilt het niet snappen.
nahJa maar denk je niet dat je eigenlijk nooit tevreden gaat zijn ?
natuurlijk niet allemaal, maar zeker een kg of 6Denk je nou serieus dat jij al je gains gaat behouden, met een natuurlijk lage test?![]()

verwacht ook verre van een wondermiddel, mijn doelen zijn gewoon niet ZO hoog, vandaar mijn grote bek en vertrouwen in mn cycleKijk Angelus, enkel jij kan beslissen of het nu genoeg is geweest en wat dan ook. Los van het feit dat ik geen kennis heb van je voeding en ook niet weet of je echt ALLES hebt gegeven om maximale gainz uit je training te halen, weet ik wel dat je hier al lang genoeg over bezig bent om gewoon te gaan kuren.
Enkel, verwacht je er niet wat veel van? Het gaat helpen natuurlijk, maar wat als je blij bent met wat je tijdens je kuur had, maar daar te veel van kwijt speelt. Ga je dan blijven kuren om te behouden waar je tevreden mee bent?

80kg, 13ish%wat zijn je stats nu angie? een bulkkuurtje en een cutkuurtje gaat volgens mij niet het gewenste effect geven maar oke jouw keuze.

Gaat het nu over kuren ??
wat is het beste ?
Heeft de OP ook een foto van zichzelf ?
zal wel weer is niet, net zo slap als die tett...
kijk ff in mn andere log ray als je wil gaan fappenGaat het nu over kuren ??
wat is het beste ?

Gaat het nu over kuren ??
wat is het beste ?
Je praat veel onzin maar dit is toch wel een toppunt. Angelus is juist super open over alles.

Er lijkt inderdaad iets van een treshold aanwezig te zijn. Dit zal o.a. komen door:Hoorde toevallig laatst ook in filmpje van (volgens mij) nick wright en bostin lloyd, waarin ze zeggen dat je pas wat van hogere hoeveelheid test merkt als je huidige waardes 200% toenemen
Angelus mijn genen zijn nog meer k*t dan die van jou..