XXL Nutrition

Animal way of life

she wants your kawk

• Topic Starter Topic Starter

Ya who knows, ze heeft me toen wel hard genaaid was toen echt een week gewoon naar de klote, trainingen gingen wel heel goed omdat ik toen zo kwaad was:D ze wil een keer afspreken, maarja of dat zo verstandig is..

trouwens net 25 hiit gedaan..20 min fiets 1 min sprint- 1 min rust
en 5 min met je handen fietsen 30 sec sprint-30 sec rust...zware pomp in de armen hehe:D

Ze mirrt je abs

lol zo'n handen fiets trainer, echt ****ing alpha zijn die dingen

waarom wilt ze je weer zien dan? :P had ze je fotos gezien ofzo

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ga voor een revenge-**** ouwe. Schakel je gevoelens uit en neuk haar gewoon alsof er geen morgen meer is. Als ze wilt blijven nken = win. Als ze na verloop van tijd vraagt om een relatie lach je haar uit in haar gezicht en herinner je haar aan de vorige break up.

she mirin, yeah she mirin

maar speel hard to get, weet nog goed dat je er helemaal stuk door was,
dus laat zien wie er de baas is nu

nee ik ga geen spelletjes spelen, zo ben ik ook helemaal niet. Recht door zee geen gezeik. Laat jullie wel weten als we afgesproken hebben;)

dat is wel beta hoor, als je gelijk weer afspreekt

Gestopt met creatine/hij was op:D geen nieuwe ook merkte er namelijk niks van. Even een stop permanent of tijdelijk, ff kijken wat het vocht nu doet. ;)

WP's epic player skillz!;)
Good luck son, make us proud.:kiss:

WP's epic player skillz!;)
Good luck son, make us proud.:kiss:

hehe woensdag is het zover, als je zorgt dat je dan ook in de stad bent word het een gezellig feestje.

Training van vandaag. Had er om eerlijk te zijn meer van verwacht, gisteren maar 50 carbs binnen dus vind het niet zo heel gek.
Vandaag high carbs

BP

• 1x140
  • 3x120
  • 7x100
  • 6x100

Db press

• 8x36
  • 7x36
  • 5x36
  • 10x30

Decline flies

• 10x20
  • 10x22
  • 10x22
  • 10x20

Dips

• 8xbwx20
  • 5xbwx30 (ging niet zo best)
  • 10xbwx10
  • 9xbwx10

verder calf lekker zwaar gepakt maar niet bijgehouden helaas

Ziet er goed uit! Maar jij noteert je warming-up niet of wel? Aangezien je met 1x140 bp begint en daarna af bouwt..

nee paar setjes met 60/80/100/120 er voor stelt niet veel voor.

Ik ga een pre workout bestellen, wil ff me knal trainingen terug. carbs gaan ook omhoog, word ziek van die k*t trainingen

140, boom baby! Netjes!

nee paar setjes met 60/80/100/120 er voor stelt niet veel voor.

Ik ga een pre workout bestellen, wil ff me knal trainingen terug. carbs gaan ook omhoog, word ziek van die k*t trainingen

Hmm ok, maar het geeft wel een beter beeld van je training!

Daarnaast, zou je niet eerst je carbs omhoog gooien en kijken wat dat je brengt. En daarna misschien nog pwo bestellen, dan heb je twee keer een verbetering!

Hmm ok, maar het geeft wel een beter beeld van je training!

Daarnaast, zou je niet eerst je carbs omhoog gooien en kijken wat dat je brengt. En daarna misschien nog pwo bestellen, dan heb je twee keer een verbetering!

Maar weet je ik ben aan het cutten, carbs gaan op trainingsdagen omhoog. Wil nog maar 3x gaan trainen om echt alles er uit te kunnen knallen en voldoende rust te hebben. Nu zit ik bijwijze van 4 dagen op de 250+kh en 3 dagen low, heb dat liever andersom

Waarom max je eignelijk zo vaak? Tenminste 1 reppers.

Terug
Naar boven