AndroidHealthClinic

Animal way of life

280 carbs, tsja, zo super veel vind ik het niet. Gewoon proberen, als je merkt dat het niet werkt gewoon langzaam wat droppen?

• Topic Starter Topic Starter
280 carbs, tsja, zo super veel vind ik het niet. Gewoon proberen, als je merkt dat het niet werkt gewoon langzaam wat droppen?

Ja zit nu op de 130/150 kh per dag..geloof dat me lichaam er een beetje aan gewend is op de een of andere manier.

---------- Post toegevoegd Tue 9 Aug 2011 om 19:30 ----------

heb het verlaagd...er veranderd in principe niet zo heel veel. Ga nu op trainingsdagen op 250 kh en rustdag 90/100:)
zal me lichaam wel leuk vinden..wat hoger in carbs:p

Laatst bewerkt:
Zou je carbs dan vooral rond je training(KT) houden, zo heb je er het meeste profijt van.

Lekkere training gister bro.

Wat betreft schema - ik moet zeggen dat ik erg veel goede dingen over leangains hoor. Daar ben je destijds ook goed op gegaan toch? Als je het allemaal trekt met het eten in de beperkte tijd zou ik daarvoor gaan.

Lekkere training gister bro.

Wat betreft schema - ik moet zeggen dat ik erg veel goede dingen over leangains hoor. Daar ben je destijds ook goed op gegaan toch? Als je het allemaal trekt met het eten in de beperkte tijd zou ik daarvoor gaan.

fasted training is leuk als je een ritme hebt..nu zou ik dat niet vol houden. Dat maakt ook niet uit ik begin er wel weer mee als ik naar school ga over een maand. Nu als ik wakker word denk ik maar aan 1 ding en doe de rest van de dag niet veel bijzonders en als ik dan thuis ben is het..eten:D

Sterke training gister maat, dikke DL!
Rustig aan doen sucks eigenlijk he?;)

niet zeuren gewoon 12x:D:D Jullie zijn toch mannen:D

True that true that.:)
Die 12 t-m weetikhoeveel repsshit is helemaal niks voor mij iig.:)

echte mannen zijn low reppers met heavy weights!:mad::D

niet zeuren gewoon 12x:D:D Jullie zijn toch mannen:D

Ja mama heb ik 1 training gedaan..wel weer genoeg;):D

---------- Post toegevoegd Tue 9 Aug 2011 om 23:26 ----------

trainingen zullen na deze week wel omhoog schieten..100 carbs meer :D en ik zal wel weer depri worden van de 80 kh op rustdagen xD

Laatst bewerkt:
Jullie zijn echt erg. Doet het pijn, haken ze af:-))

Dank je. Maarrre wat is het??

Daar ben ik ook wel benieuwd naar..

Ik blijf je log volgen brah, ik zal voorlopig niet meer loggen aangezien al die bullshit geweest in mijn post.. Meerderdeel waren het leugens die mijn ex zat te verkopen en zat bij het bodybuilding vlak waarheid in, stuur mij even een privebericht dan kan ik jou uitleggen.. Knal maar door bro, zag uw nieuwe foto.. Lekker droog aan het worden!

Ik blijf je log volgen brah, ik zal voorlopig niet meer loggen aangezien al die bullshit geweest in mijn post.. Meerderdeel waren het leugens die mijn ex zat te verkopen en zat bij het bodybuilding vlak waarheid in, stuur mij even een privebericht dan kan ik jou uitleggen.. Knal maar door bro, zag uw nieuwe foto.. Lekker droog aan het worden!

Jah al dat gezeik..kan je beter concentreren op de trainingen dan wat anders. Als mensen het er niet mee eens zijn..lekker laten gaan. Doen wat je zelf leuk vind is altijd nog wel het belangrijkste..

Vandaag 200 gr havermout naar binnen gewerkt...30 min trappen opgelopen.. morgen bij een vriend in een andere gym trainen. Kan jullie 1 ding verklappen..het word geen been training :o
Donder me carbs weer wat omhoog..wat zo moe van zo weinig energie te hebben.

Mijn krachtdoelen zijn op dit moment, dit red ik wel in een half jaar..ik ga niet meer bulken. Misschien een clean bulk maar boven de 12% wil ik nooit meer komen

170bp
250dl
180 sq

Schouders-triceps-biceps:D

Terug
Naar boven