XXL Nutrition

Animal way of life

• Topic Starter Topic Starter
Denk dat het zeker wel uitmaakt of je in fasted state zit, dan heeft je lichaam geen voeding om te verbranden dus moet het wel vetreserves etc aanspreken.

Ja klopt, maar ben toch altijd bang voor spierverlies:p:o ben maar op een whey shake gegaan;)

Doe je geen Intermittent fasting meer dan? Zitten idd veel haters en trolls op dit forum maar die moet je gewoon negeren ;) zijn ook genoeg serieuze mensen die t wel leuk vinden om je log te volgen en/of commentaar te geven :)

thnx bro, ja ik doe nog zeker wel vasten, alleen vandaag ff niet ;) zit ook midden in de toetsweek vandaar

Jah lekker, 20 min gedaan had niet veel tijd helaas moest door naar school. Kwam wat tussen. Maargoed wel lekker 10 min crosstrainer, 5 min hardgelopen/sprint en 5 min met de handen fietsen:p toch weer 200/250 kcal verbrand

zo moet je het zien, beter iets dan niet:)

Ik had vanmorgen ook niet veel tijd maar toch nog een uurtje kunnen los gaan.

Morgen schouders en mss supersets. Bekijk ik morgen ff, zaterdag strongmen training dus wil niet te veel belasten...

zo moet je het zien, beter iets dan niet:)

Ik had vanmorgen ook niet veel tijd maar toch nog een uurtje kunnen los gaan.

Morgen schouders en mss supersets. Bekijk ik morgen ff, zaterdag strongmen training dus wil niet te veel belasten...

Vette shit kerel, strongmen training! waar ga je dat doen?:D

Oh nee, bart wordt ook al de SM kant op gedwongen.(weet dat je naar de meet gaat:P)

Toch wat gedaan Polo, inderdaad beter iets dan niets.

is in Baarn, meet 2011:) Trainen en bbq als een malle:)

Ik heb me een partij vlees en shit ingeslagen. hoppa

Lache man, veel plezier daar alvast. :D als strongman op tv is, kijk ik het echt altijd. Echt vet om te zien:) en misschien ook wel om te doen haha. :p

Mijn plan voor morgen, 1/2 reppers op de squat maken. Totaal knallen en helemaal naar de klote gaan op de squat. Ik vind het alleen zo klote dat mijn benen al voor de training zo moe aanvoelen:S alsof ik er niet alles uit kan halen :S
Voelt alsof ik op een plateau zit, moet naar the next level:) dus de low reppers heavy ass shit komt er aan:D

Hele weekend leren, heb helaas 2 herkansingen. Had ik ook wel verwacht. Gelukkig de rest (6) toetsen wel voldoende:)
Saai weekend, dus lekker cardioon. Sneller resultaat :)
tja moet toch positief blijven haha;)

Laatst bewerkt:
wat bedoel je met 1/2 squaten, ik hoop het halve gewicht van je normale gewicht en meet op je techniek letten:O

Oohhhhh niet doen, luister nou is een keer:windup:

Rust en stabiliteit, is helend:)

ik snap het niet meer. je hebt toch last gekregen door de squat te zwaar te pakken. Dan kan je het morgen toch weer verknallen als je te hoog gewicht pakt???
Dat heeft dan niks met het weekend te maken.

ik snap het niet meer. je hebt toch last gekregen door de squat te zwaar te pakken. Dan kan je het morgen toch weer verknallen als je te hoog gewicht pakt???
Dat heeft dan niks met het weekend te maken.

haha maaaaaaaa, squaten heb ik totaal nergens last van :D uberhaupt in me rug niet meer:)

Ga je gang jongen, je hebt twee dagen om bij te trekken. doe er ook een paar lunges erbij:D:D

Het zat helemaal fout in mijn hoofd:o

Ik ben benieuwd :D

Training 24-06-2011

Ging lekker!

Seated MP

• 10x40 (opwarmen)
  • 8x60
  • 4x70
  • 5x80
  • 3x90 (laatste met spot)
  • 7x70
  • 10x60

Squat

• 10x60
  • 6x80
  • 4x100
  • 3x120
  • 5x140
  • 2x150
Volgende keer setjes draaien met 140, ging gelukkig erg makkelijk;)

Legg press

• 8x230
  • 10x150

Legg extensions

• 10x95
  • 12x95
  • 12x95
  • 12x95
  • 12x95

Legg curls

• 10x45
  • 10x55
  • 10x65
  • 8x75
Calf raises

• 12x95
  • 12x95
  • 12x95
  • 12x95
  • 10x95

Hyperextensions met lege bar (5 of 10 kilo week niet gewone curl stang)

• 10x
  • 10x
  • 15x

Superset armen

Ez bar curl - Triceps rope van achter je hoofd naar boven je hoofd halen

8x40 10x50
8x40
10x50
8x40 10x50
8x40 10x50

Shrugs (2 schijven van 20kg (40kg) aan 1 hand)

• 10x80
  • 12x80
  • 10x80
  • 10x80
  • 10x80
  • 20x80 (zal morgen wel weer voelen :p)

En nog wat pomp werk voor de borst :) gelukkig nu wel pomp, woensdag helemaal niks:)

Laatst bewerkt:
mooie om het weekend in te luiden!

Fijn weekend:D:D
Alleen teleurstellend die lunges:o:D

Terug
Naar boven