MuscleMeat

Animal way of life

Een ripped brede middel kan ook juist 'power' uitstralen. Het hoeft niet vanzelfsprekend lelijk te zijn;).

Lul je er niet uit:o

Sorry zoon, dit is acociaal gedrag van moeders:o

Zie je niet dat er ripped staat oma:trollface: Waterpolo zijn middel is (nog) niet ripped, dus daar kan je nog niet over oordelen.:)

Over het algemeen is smalle taille mooier dan brede, maar er zijn natuurlijk uitzonderingen.

• Topic Starter Topic Starter
nou nou geen ruzie hier:(

Over paar weken zullen jullie zien!:mad: shredded beast mode:D

:D.

Wat weeg je nu nog? En waar wil je naartoe?

95 vorige week gewogen, ga door tot ik op 8-10% sta. Word denk ik dus 90kilo:)
Ga wel zwaarder trainen, hopen dat ik nog wat massa kan pakken, op trainingsdagen zit ik net op onderhoud.

Dat zou zeker nice zijn 8-10%. Massa pakken moet lukken, die fabeltjes dat cutten en massa gainen niet samen gaan vind ik al lang achterhaalt.

net ff 3 km hardgelopen. Benen voelen alsof alle energie er uit gezogen is haha. Lichaam schreeuwt om carbs maarja...low carb day buddy:p

Goed gedaan:):)

Toevallig, ikke biefstuk met tuinbonen:D

Leuke avond gehad gisteren!:D

voel me alleen zo leeg en zwak daarna, maarja morgen weer de zooi op pompen:D

Mooizo, genieten hoort er ook bij!

Net ook ff zitten tannen in de zon, ****ing warm haha.

Code:
Net ook ff zitten tannen in de zon, ****ing warm haha.

hehe lekker, ik vind er niks aan zo moet ik zeggen.

Man de training, de gewichten voelde 2x zo zwaar aan. Geen zin om te posten, enige positieve was 1x180 dl. Kom weer een beetje terug op niveau:)

180 deadlift is nice bro! en idd, veel te warm om te trainen of te zonnen, ik kwam ook niet op gang vanmorgen...

180 deadlift is nice bro! en idd, veel te warm om te trainen of te zonnen, ik kwam ook niet op gang vanmorgen...

Ja vind het echt niks.

Rare is dat ik bijna geen pomp meer krijg, heb ik nadat ik die pre workout pillen neem:mad: ik weet niet wat daar inzit maar ik ga het niet meer gebruiken voorlopig.

huid voelt ook heel koud aan, ik zweet me ook de pleures. Drink ook 10x zoveel..

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven