XXL Nutrition

Animal way of life

Volgens mij was bart heul ironisch :D

Progressie 1 jaar

oiw309.jpg
zwxhjd.jpg
[afbeelding niet meer beschikbaar]

NU:

suucnr.jpg
2wda439.jpg

Heb jij trechterborst?

hey, wist nie dat je nieuw log had :p wat is nu je pr op je bnech 200kg ofzo ? hehe. op die foto zie je wel heel erg je aanleg voor je borst bij de begin pics

• Topic Starter Topic Starter
hey, wist nie dat je nieuw log had :p wat is nu je pr op je bnech 200kg ofzo ? hehe. op die foto zie je wel heel erg je aanleg voor je borst bij de begin pics

Haha nee gaat de laatste tijd niet zo lekker! kom door de alcohol in het weekend:p en zat te laag in kh:p
Maargoed

Some oldskool hardcore shit:D:D

Seated mp

• 10x40
  • 6x60
  • 2x70
  • 2x80
  • 2x90
  • 1x100:D:D (lichte hulp van spotter)
  • 8x70
  • 10x60

Dumbbell press (kg per hand)

• 8x36
  • 7x36
  • 6x36
  • 10x30

Side raises

• 10x20
  • 10x20
  • 8x20
Seated side raises?

• 8x20
  • 8x18
  • 10x18

Db laterial raise

• 12x14
  • 12x14

Face pulls

• 8x55
  • 8x55

Squat

• 10x100
  • 8x120
  • 8x100

Extensions

• 10x75
  • 10x85
  • 10x100
  • 10x120
  • 8x120
  • 8x120
  • 6x120

Legg curls

• 8x55
  • 8x65
  • 10x85 (au)
  • 8x70
Hyperextensions

10x10kg
10x10kg
15x15kg

Dips/db curl superset

8xbwx20 8x16kg
8xbwx20 8x16kg

en nog wat triceps/biceps oefeningen;)

Laatst bewerkt:
damn die zieke mp man, kan dat mss net 5x benchen drink je veel alcohol dan? hoe doe jij het met eten als je uitgaat ik doe gewoon altijd grote maaltijd ervoor met veel kh en met eiwitten/vetten die ik zoiezo die maaltijd zou nemen

als je gaat zwemmen hoe lang doe je dat? gewoon baantjes?

Laatst bewerkt:
Oeh yeah, Oeh yeah, nu kan je 3/4de van de mensen in je buurt MP'n :D

Stark :)

---------- Post added vr 1 jul 2011 at 21:55 ----------

Haha, was even aan het kijken hoeveel ik daarmee doe.. 3x70 apparently..

Zo raar hoe mijn kracht verdeeld is over de spiergroepen :(
Benen: 0
Rug: niet al te veel.. :P
Borst: ook niet al te veel.. :P
Schouders/armen: veel

---------- Post added vr 1 jul 2011 at 21:56 ----------

damn die zieke mp man, kan dat mss net 5x benchen drink je veel alcohol dan? hoe doe jij het met eten als je uitgaat ik doe gewoon altijd grote maaltijd ervoor met veel kh en met eiwitten/vetten die ik zoiezo die maaltijd zou nemen

Eerst maakt ie een "milkshake" met 2 liter melk, 5 bananen, 12341234 scheppen whey..
Dan gaat ie 3 liter bier zuipen
Tegen 6 uur smorgens eet ie 2 potten kwark en gaat ie slapen tot 18 uur
19 uur: @ gym

zozo die doet zn ding hoor

Achja, waarom ook niet :) Moet kunnen!

uiteraard

Thnx voor de reacties.;) 100kg ging niet zonder slag of stoot:p

Voor ik uitga meestal een bak kwark heb daarvoor vaak avondeten op dusja, en ook een bak kwark als ik terugkom. ;) vry simpel.

zwemmen doe ik idd baantjes, meestal rond de 20/30 minuten non stop:)

Beestachtige training bro, nice MP!

haha ik was vandaag ook is wezen zwemmen, die meisjes daar jelly as ****
30 min baantjes is best ****ing zwaar en krijg best pomp overal maar ik kende iemand die er werkt ff praatje mee gemaakt toen kwam er iemand anders aan die er ook werkt zo'n gozer van 40 of 50 ofzo zegt ie zo je spieren zijn gescheurd he kijk maar op je schouders... zijn gewoon straie haha ik zeg nee dat komt omdat het te snel gegroeid is loopt ie gewoon weg haahah

Awyeah!Wat een training man, die MP very nice!:)

MP is gewoon sick man wtf..

haha ik was vandaag ook is wezen zwemmen, die meisjes daar jelly as ****
30 min baantjes is best ****ing zwaar en krijg best pomp overal maar ik kende iemand die er werkt ff praatje mee gemaakt toen kwam er iemand anders aan die er ook werkt zo'n gozer van 40 of 50 ofzo zegt ie zo je spieren zijn gescheurd he kijk maar op je schouders... zijn gewoon straie haha ik zeg nee dat komt omdat het te snel gegroeid is loopt ie gewoon weg haahah

Ja ik was laatst ook zwemmen, je word wel veel aan en na gestaart:p en die pomp ja idd heerlijk, ook overal, en anders zorg ik er wel voor haha.

Awyeah!Wat een training man, die MP very nice!:)

Thnx, was echt heavy:p volgende week maar meer reps proberen met 90/95.

Thnx bro! Hoe is het nu nog steeds zo druk?

Laatst bewerkt:
Ik ben de kluts kwijt. had ik al gezegt dat je een goede verbetering zag met je foto's.
Rond je core zie je het heel goed:D
Mooi hoor de MP:D

Ik ben de kluts kwijt. had ik al gezegt dat je een goede verbetering zag met je foto's.
Rond je core zie je het heel goed:D
Mooi hoor de MP:D

Thnx voor je reactie, motiveert weer!!:D

Net ff in de spiegel abs aangespannen, die foto een paar paginas terug begint er op te lijken, allen moet ik dan ff onder de zonnebank.
Nee maar zonder dolle me abs komen er aan, duurt niet lang:). Er komt ook een ader aan op me biceps, je ziet hem heel raar in de spiegel met licht er op best goed, en als ik gewichten pak waardoor je biceps aanspant zie je hem ook goed:)

Heb idd een brede middel, maar ik vind het er niet verkeerd uitzien, het past ook mijn mijn bouw. Door een brede middel komen de lijnen langs de abs er beter uit vind ik.

Heb veel gezeik gehad afgelopen weken daarom niet veel gepost. Gisteren weer goede motivatie van een kerel die al vanaf ze 19e traint (is nu 30 ofzo). 1,80 (schat hem op 90 kilo, hij is ook natural) Eerste instantie dacht hij dat ik kuurde, maar had hem wel overtuigt dat ik sowieso nooit wil gebruiken. En zij dat ik een zwaar beest zou worden op me 20e/21e door me genen. Ben benieuwd!:D nu alleen nog maar meer zin om te knallen:)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven