AndroidHealthClinic

Animal way of life

Ja vind het echt niks.

Rare is dat ik bijna geen pomp meer krijg, heb ik nadat ik die pre workout pillen neem:mad: ik weet niet wat daar inzit maar ik ga het niet meer gebruiken voorlopig.

huid voelt ook heel koud aan, ik zweet me ook de pleures. Drink ook 10x zoveel..

Klinkt bekend! Had ik gister ook last van! Zou het komen door het warme weer?

morgen is het weer lekker weer om te trainen,

ik ben vandaag ook niet geweest maar had meer met de alcohol van gisteren te maken:)

justbart, 4 kilo aankomen, alcohol, het gaat weer de verkeerde kant op hé!

:trollface:

Laatst bewerkt:
Straks af en toe een keer een pilletje op een feestje en dan ,hoppa drugs verslaafde zwerver.

• Topic Starter Topic Starter
net ff zwembad geweest:) beetje wezen posen..haha

zo ff cardio+buik in de gym en wat rek en strek oefeningen voor morgen bench.

Die pre workout pillen is echt troep, ik nam ze af en toe wel eens sochtends als ik toets heb. maar verloop van tijd raakt je lichaam er uitgeput van. net zoals bij noxipro, je lichaam haalt de energie ergens vandaan maar raakt daarna compleet uitgeput doordat je tijdens je training alle energie er door heen jaagt volgens mij.

Vannochtend was wel het toppunt, voelde me net half dood toen ik opstond :P

Laatst bewerkt:
Lekker hoor een beetje showen.
Ik geloof meer dat je je lichaam moet aanvoelen wat hij wel of niet kan. Niet van die rotzooi erbij:(:)

Training ging weer slecht, maar weet de oorzaak. Krijg te weinig KH binnen, train harder en doe meer cardio dan de vorige keer.

Toch nog 1 pr, Dips, 3xbwx50kg:) en 1x140 bench met heel erg veel moeite. Maar gelukkig is de kracht nog wel aanwezig alleen wil het er niet ff uitkomen:rolleyes:

Toch netjes man, ga je je KH weer wat uppe?

Ja met jouw trainingen moet je wel goed vreten makker!

Toch netjes man, ga je je KH weer wat uppe?

Nee, eet op trainingsdagen eigenlijk 200 gr brinta, laatste tijd heb ik in de laatste 100 gram nooit zoveel zin en neem het dan ook niet..tja. Nu weer bikkelen..;)

Zo eten we nasi met kipfilet, ga zoveel eten totdat ik ontplof, vandaag ook zwaar aan het loaden. Morgen weer low carb, rustdag he:p

Ja met jouw trainingen moet je wel goed vreten makker!

Ja merk het haha:p

Edit: net nasi op, shake met 500 ml melk. Damn wat een energie oppeens haha

Laatst bewerkt:
Ah, je half dood voelen als je opstaat :) Komt me zo bekend voor.. :D

Ah, je half dood voelen als je opstaat :) Komt me zo bekend voor.. :D

haha ja man, balen is dat he:p
Best wel grappig, nootjes waren op vandaag op de rustdag die neem ik normaal voor vetten o.a. Nu heb ik een broodje genomen om toch de kcal op te vullen met pindakaas, voelt dat je lichaam het bijna meteen opneemt en krijg je veel energie.:p

Ik eet daily pindakaas <3 good food :D

Nou dat gevoel heb ik nooit.....

Terug
Naar boven