AndroidHealthClinic

Animal way of life

Kben echt benieuwd hoe het nog gaat verder lopen bij jou. Kdenk dat je op dbb de kerel bent met de beste genen, profiteer ervan :D!

Ben je eigenlijk van dag 1 dat je begonnen bent met trainen begonnen met een goed trainingsschema en voedingsschema?

• Topic Starter Topic Starter
Kben echt benieuwd hoe het nog gaat verder lopen bij jou. Kdenk dat je op dbb de kerel bent met de beste genen, profiteer ervan :D!

Ben je eigenlijk van dag 1 dat je begonnen bent met trainen begonnen met een goed trainingsschema en voedingsschema?

Ja ben benieuwd:p

Nee, trainingsschema had ik al wel redelijk snel was begonnen met een split maar voedingsschema eigenlijk sinds een half jaar pas. At gewoon veel en groeide, liters melk per dag haha. Op een gegeven moment had me ma een schap van de koelkast vol gelegd met melk. Stuk of 18 pakken haha:p

vannochtend 20 min cardio gedaan + wat abs, vanavond na het eten even hardlopen 30 min;)

net 50 min in het bos hardgelopen! nog nooit zo lang gelopen maar was echt heerlijk:) paar sprintjes, een 50 meter hoge stijle trap op, dat was pas zwaar haha:p

Goed gedaan:D

was mooi weer om te lopen vandaag kerel! 50 min is baas btw

50 minuten... **** off :P
Straks ga je nog marathon's gaan lopen als je 110kg @ 10% staat :roflol:

50 minuten... **** off :P
Straks ga je nog marathon's gaan lopen als je 110kg @ 10% staat :roflol:

voel me 10x beter met lager bw moet ik zeggen:)

@thnx bartje was idd heel lekker weer!:D

dit weekend trouwens geen fuk gedaan, heerlijk. Volledig hersteld en morgen knallen!!! I feel the energy rush through my veins!

Laatst bewerkt:
awyeah!

nice man, had dat laatste filmpje in de kleedkamer gekeken voordat ik begon vandaag. wist niet hoe snel ik de zaal in moest komen daarna :D goeie motivatie

Lightweight baby!

nice man, had dat laatste filmpje in de kleedkamer gekeken voordat ik begon vandaag. wist niet hoe snel ik de zaal in moest komen daarna :D goeie motivatie

Haha ja ik ben altijd zo dom om ze savonds te kijken, moet dat voor de training doen!:p

Training ging echt lekker!

DL

• 10x60
  • 8x100
  • 8x140
  • 6x160
  • 3x180
  • 8x140
  • 7x140

Pullups

• 10kgxbwx7
  • 5kgxbwx8
  • bwx12
  • bwx10

Bor

• 10x90
  • 10x90
  • 8x90
  • 10x80

Low row

• 10x115
  • 10x100
  • 10x100
  • 10x85

Deze keer meer geconcentreerd op de rug en de oefening zelf, heel sloom uitgevoerd, heerlijk!

nog verschillende soortne pulldowns, weet de naam ff niet meer. Verder ook een oefening die greg plitt in zijn video deed, met een cable bij de latt pull met 1 hand naar ondere trekken, damn heb me vleugeltjes nog nooit zo gevoeld:p

Shrugs

• 10x140
  • 10x180
  • 8x200
  • 20x140

triceps

CGBP (zuigt altijd eind van de training:p)

• 8x100
  • 7x100
  • 15x70
  • 10x80

Rope pulldown

• 10x75
  • 10x65
  • 10x60
  • 8x60

en nog wat pomp chest oefeningen;)

Trekt op niets, ga lopen :)

Nuja, als het in jouw gym zo warm was als in de mijne.. chapeau met je DL dan :D

sick sterk weer kerel!

machtig hoor 3x180 DL alweer, im jelly :(

en hoe ging het lopen? Is het niet te warm?

Terug
Naar boven