MuscleMeat

Ano_1993_4 log: Quitters never quit

Ik kom hier vaker kijken groetjes MC Biggah

abbo!

Hier wordt flink wat ijzer verplaatst = abbo.

Sick c*nt!

IBTL

xxx

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben dus 3 weken geleden door me rug gegaan omdat ik na vakantie me rug ging trainen ( me onderrug was zwak geworden door 2weken bus reis amerika en dus weinig beweging) heb ik nu ook uitstraling naar me benen als ik bed lig:
ff Googlen: ''Wanneer je last hebt van pijn in jouw been of benen door de uitstraling van pijn vanuit de rug komt dit zeer waarschijnlijk omdat jouw spieren te zwak zijn om het gewicht of kracht op te vangen die op de spieren vrijkomen bij inspanningen. Je kunt de spieren dus als oorzaak aanwijzen. Een makkelijke oplossing hiervoor is het trainen van de spieren.''

Sheet dan moet ik toch me benen trainen :P eigenlijk al te laat :(

Laatst bewerkt:
Benen trainen is overrated, als je maar genoeg crunches doet zit je wel goed

Gewoon trainen en minder in bed liggen, dan heb je ook geen last.

in for the hell of it :)

He jordy, laat je spirit ontwaken he.
Ik heb gemerkt dat het in je zit maar je moet het los laten komen.

Kom wel goed met jou (no sarcasm)

je traint thuis en in de gym?

Waarom doe je dan de biceps en weet ik t wat ook niet gewoon in de gym?

je traint thuis en in de gym?

Waarom doe je dan de biceps en weet ik t wat ook niet gewoon in de gym?

Ik train inderdaad thuis en in de gym, ik train ook thuis omdat ik hier lekker muziek kan draainen in me kamer en rustig in me eentje ben. Ik heb dumbbells van 15kg die ik nu kan verhogen naar 22kg, vandaag nieuw gewicht binnen. Dus daar kan ik zeker veel meer voorruit, naar de 22kg curls ook kan ik mijn schoulder dumbbell press trainen, die is erg laag momenteel rond 14kg. Ook kan ik met dumbbell front en side raises doen. Genoeg in me kamer om dikke schouders en dikke biceps/armkoppen te krijgen,

Moet alleen nog een Ez bar kopen dan kan ik nog meer oefeningen zoals Max 50kg Millitair press, upright row, en 50kg bicep curls.

Ik doe dus nu biceps en schouders thuis en borst en rug en triceps in de gym.

Ik bedoel waarom zou ik naar de gym toe gaan als ik trainingen ook thuis kan doen..

Nog een reden is dat ik thuis vele malen beter me biceps trainen met mijn dumbbells dan in de gym, ik vind niet fijn om naar biceps te trainen. Ben nu lekker op 15kg gewichtje met beide armen ( paar maanden geleden waren arm krachten ongelijk, rechts sterker dan linker)

Ook is het handig om thuis te kunnen trainen als je 1 dag niet veel tijd hebt om naar de gym te gaan en toch nog in kracht wilt gainen, kan je thuis trainen.

Mooie k*t training neergezet, last van me stijve rug , en me rechterschouder voelt ook al paar weken naar de t*ring. Me rechterschouders doet pijn aan de vooraknt schouderkop. Ook knakt mijn rechtershouder ALTIJD, bij alles, alles ja echt alles. Als ik arm omhoog doe, knakt hij altijd ontzettend vervelend/
Ik weet ja het niet erg, maar het is super duper irritant en misschien voorzaakt ook wel irritatie in de schouder

wat moet ik doen glucomine kopen> weet niet eens of dat t wel waard is..

ik heb wel nieuwe oefening gedaan. 1 dumbbell close grip millitair pressen. Ik pak hem vast bij de 5kg handvaten, echt lache, heb er ook curls meegedaan.
Dus met 2 armen gebruik je 1 dumbbell

1x12x12kg close grip curl met 2 armen
1x12x12kg
1x12x12kg

1x8x12 close grip mil press
1x8x12
1x8x12

10x18kg close grip curl met 2 armen
8x18

6x18kg close grip mil press

8 x 5kg front raise ,
en fuarrrkkk voelde gewoon pijn in me schouders ( voral rechts, krakend en pijn)

6x18 close grip mil press

8x12kg normale curl

5x16kg normale curl
5x16kg
5x16kg

wat een klotezooi, al dat gezeik

Ben je al begonnen met rekken zoals ik je had verteld? Lost gegarandeerd 90% van je problemen op zolang het niet in je gewricht zit.

Ben je al begonnen met rekken zoals ik je had verteld? Lost gegarandeerd 90% van je problemen op zolang het niet in je gewricht zit.

Nee maar was wel uitteraard wel met lage gewichten begonnen te trainen, ook 3kg shoulder presses om warm te worden.

Maar het klote is dus dat ik me rechterschouder een soort steek voel en ik voel ook nog eens dat hele gewricht en gewoon alles van die schouders.

Iedergeval komende 4 dagen ga ik rust nemen, welke oefeningen moet ik dan precies doen?

http://www.youtube.com/watch?v=Z4c95kosHes

Voor je schouders

Voor je onderrug kan ik m even niet vinden op youtube, maar je doet m zo:

Gaat rechtop op de grond zitten
doe de onderkant van je voeten tegen elkaar
druk je knieen naar buiten
pak met je handen ONDERLANGS je enkels vast
druk nu je hoofd+ bovenlichaam naar je voeten

dan voel je m rekken in je onderrug.

:)

Doe je ook wat visolie? Helpt de gewrichten ook wat

Wat is trouwens de gedachte achter dat close grippen bij je MP?

ga squatten met bw, ga je je ook beter voelen, beetje door de pijn heen bijten, en je doet ook veels te veel werk op je voorste schouderkop...

Heb je eigenlijk de stickies wel gelezen man? :roflol:

Terug
Naar boven