AndroidHealthClinic

Ano_1993_4 log: Quitters never quit

Als je last van je schouder hebt kan je toch wel bijvoorbeeld je benen trainen?
Gogogo man laat eens een mega monster workout zien.

lijkt me toch echt dat je iets fout doet, of het is inderdaad je sport niet, telkens heb je wel weer ergens last van...

no offense, maar zo wordt het echt nooit wat en zul je hier enkel indruk maken met je mega troll posts ipv met BB-doeleinden.

Ach ja, troll koningen moeten we ook hebben natuurlijk :)

• Topic Starter Topic Starter
Ik schaam me wel een beetje

misschien is het toch fout gegaan vorige week woensdag bij het 5x5x60kg bankdrukken, toen stootte ik vol met het gewicht tegen die standaard aan midden in zon set, heb beetje last van binnekant rechterschouder.

Maar kijk ik moet sowiso rustig aan doen vanwege me onderrug ( ben door me rug gegaan).

Ik vind ook niet leuk, als ik niet train eet ik ook niet goed wat nu dus gebeurt.
En iedereen gaint terwijl ik alleen maar fattyboy wordt

No pain no gain Jordy... TRAINEN NU !!!

jij drukt 5x5x60kg? wtf man
je bent 19!
eet wat meer met je 73 kilo.

PS: hoe maak ik nu me eigen anabolenspuit :P?

Binnenkant schouder? Bijzonder ben je Jordi. Ik heb wel eens last van mijn onderste schouder, damn damn damn heel vervelend.

Voorzichtig met schouders hoor! Zijn k*t dingen ;)

Jordies dumbbelltent kan jij niet aan tippen

:trollface:

Heb je geen knutseldag deze week?
Wil nog wel zo'n coole reportage als vorige keer !

Ik moet nog een nieuwe bureaustoel Jordy. Doe is How To Stoel Maken tutorial

Jordy heeft een schouderblessure, hij kan niet eens meer fappen

Is het al wel vloeibaar dan?
Of komt ie nog in poedervorm? :D

ps; had gehoord dat er helemaal niks uitkwam :eek:

OT:

Motivatie weer:

54am2q.gif

• Topic Starter Topic Starter
Officieel nu al meer dan een week niet getraind, maar voel me nog steeds niet genezen.
Naast de pijn dat ik door me onderrug ben gegaan ook last gekregen van me schouder. Had al maanden last van knakkende schouder (rechter) die is heel erg knakkend geworden dus dat hij altijd kraakt als ik een beging maak.

Nu is er nog eens bijgekomen dat me rechterschouder ook pijn doet als ik arm omhoog strek/aanspan en hard aanspan en mee beweeg voel ik pijn.

Nu heb ik vandaag voor het een pil Glucosamine met MSM van de kruidvat genomen, en later opdag neem ik nog ée'n.
Moet ook nog naar kruidvat om omega 3 pillen te kopen.
En nu rotator oefeningen doen thuis.

Maar conclusie; ik ga niet doortrainen totdat ik geen pijn meer voel in me rechterschouder. Erg jammer want als je rust neemt voel je steeds zwakker worden en ja gewoon k*t.

Laatst bewerkt:
Daar gaan al je gains..

Terug
Naar boven