Fitness Seller

Ano_1993_4 log: Quitters never quit

• Topic Starter Topic Starter
Ja bedankt heren, ik zal inderdaad dan maar de oefeningen gaan doen ook ben ik niet zo fan van het idee om fysio oefeningen te doen. Maar het zal waarschijnlijk wel helpen.

En Robke ik neem geen visolie want dat hebben we niet in huis en was zelf te lui omdat een keer te kopen, dat ga ik ook maar eens nemen want ik zie ook dat iedereen op het forum neemt, er waren nog een paar dingen die iedereen naam naast visolie. Ben alleen vergeten wat nog meer vaak wordt ingenomen.

En het idee erachter, ik heb net 2 nieuwe schijven van 5 kg die van die handvaten hebben. Ging dus kijken of je daar mee presses kon doen en dat kan inderdaad, ook is wel beetje gevaarlijk want de schijven draaien heen en weer. Maar leek me wel leuk om het zo een keer te doen. En is echt zwaar als je zo doet, geldt zelfde voor de curls als je ze zo close grip pakt. En je traint zeker weten wel weer andere spieren in je arm daarmee ( binnekant bijv.)

Trouwens wel ontzettend lame dat ik al op me 18e jaar door me onderrug ben gegaan..

Same shit here, lichte spierscheuring in mn rechter erector, linker erector + rechter glute meteen overbelast geraakt :roflol: gewoon tekort aan ondersteunende oefeningen en rekken, anders had het grotendeels voorkomen kunnen worden...

tis maar 5 minutjes werk en het voorkomt en geneest een hele hoop aan shitzooi. gewoon doen dus

Same shit here, lichte spierscheuring in mn rechter erector, linker erector + rechter glute meteen overbelast geraakt :roflol: gewoon tekort aan ondersteunende oefeningen en rekken, anders had het grotendeels voorkomen kunnen worden...

tis maar 5 minutjes werk en het voorkomt en geneest een hele hoop aan shitzooi. gewoon doen dus

denk eerlijk gezegd dat ik al weet hoe het is gekomen, ging een keer proberen om 1x32lg dumbbell press te doen. Me linkerarm lukte het en me rechterarm niet, ik zette toen door maar lukte niet. Ging nog een keer proberen en toen lukte het met me rechter arm met moeite. Precies daarna was ik helemaal dizzy en bezweet, en toen dacht ik nu ga ik maar naar huis. Wat een k*t showoff, terwijl ik wel 5x30kg kan.

Dit is zon 2-3 maanden geleden gebeurd.

Het ging na die dag eigenlijk wel bergafwaarts.

Heb al sinds een hele tijd zwakke onderrug, gelukkig nog niet doorheen gegaan. Schiet er soms in dat ie helemaal vast zit zeg maar moet dan echt gaan liggen. Sinds ik weer deadlift lijkt het juist wel beter te worden.

gaat lekker hier, mooie trainingen ook

Waarom maak je dan nu een log ?

denk eerlijk gezegd dat ik al weet hoe het is gekomen, ging een keer proberen om 1x32lg dumbbell press te doen. Me linkerarm lukte het en me rechterarm niet, ik zette toen door maar lukte niet. Ging nog een keer proberen en toen lukte het met me rechter arm met moeite. Precies daarna was ik helemaal dizzy en bezweet, en toen dacht ik nu ga ik maar naar huis. Wat een k*t showoff, terwijl ik wel 5x30kg kan.

Dit is zon 2-3 maanden geleden gebeurd.

Het ging na die dag eigenlijk wel bergafwaarts.

Het gaat hier alleen maar bergafw..nvm lekker bezig jordy!:D

Om bergafwaarts te kunnen gaan moet je eerst wel ergens zijn hé :)

http://www.youtube.com/watch?v=Z4c95kosHes

Voor je schouders

Voor je onderrug kan ik m even niet vinden op youtube, maar je doet m zo:

Gaat rechtop op de grond zitten
doe de onderkant van je voeten tegen elkaar
druk je knieen naar buiten
pak met je handen ONDERLANGS je enkels vast
druk nu je hoofd+ bovenlichaam naar je voeten

dan voel je m rekken in je onderrug.

:)

Doe deze nu al zon 3 avonden, het is echt lastig.
En heb trouwens nu ook me rechterschouder spier geblesseerd. Hij wordt soort stijf en doet echt pijn. Het zit in me schouderkop.
Pff iedereen kan trainen maar ik niet :(

heb je nog vid van die onderrug?

Jordy, no offense maar misschien is dit gewoon niet jouw sport.

En jouw forum

gaat goed hier zo te zien

Hop hop hop zet 'm op!

hij kan beter zen lognaam veranderen in Quitters never begin

beter ga je nooit meer trainen

Terug
Naar boven