AndroidHealthClinic

[ANONYMASS] Test 300, Mast 200, Tren 200, T3 50mcg, Roa 10mg

Bezoekers in dit topic

Waarschijnlijk low test high primo. Nieuwe compound en iets veiliger :p

Zorg gewoon eerst dat je je leven op de rails hebt, zowel fysiek als mentaal voordat je weer over een kuur begint
 
Maar je kan altijd nog een boek gaan schrijven.

Geloof het of niet dat is me al eens gevraagd [emoji39].

Misschien later, alsk ik ooit een verhaallijn bedenk.
 
Open wond, geïnfecteerd maar je wil het niet je leven laten beïnvloeden dus als de chirurg niks nuttigs weet ben je daar weg?

44504292b907be382c008e7835ca01c0.jpg
 
Lees eerst een keer de log voor je reageert. Danku.

Wat knap van je dat jij kan weten of ik je log gelezen heb of niet, misschien moet je daar wat mee gaan doen dan.

Laat dat boek maar zitten en word een waarzegger met een glazen bol:D
 
Open wond, geïnfecteerd maar je wil het niet je leven laten beïnvloeden dus als de chirurg niks nuttigs weet ben je daar weg?

44504292b907be382c008e7835ca01c0.jpg

Wat moet ik anders doen? Nog 20 jaar in bed liggen omdat elke operatie niet goed uitdraait?
 
Wat knap van je dat jij kan weten of ik je log gelezen heb of niet, misschien moet je daar wat mee gaan doen dan.

Laat dat boek maar zitten en word een waarzegger met een glazen bol:D

Ik heb niet jou geciteerd.
 
In het vervolg doe ik de moeite niet meer om te loggen.
 
Wat moet ik anders doen? Nog 20 jaar in bed liggen omdat elke operatie niet goed uitdraait?

Wellicht gewoon verstandig met je lichaam omgaan en er iets mee doen.
Misschien ligt het aan de manier waarop je het schrijft, maar het lijkt er niet op dat je het serieus neemt.
Met een beetje pech zit jij straks met een dik wondinfect, sepsis en alle gevolgen van dien te kijken. Kan je wel lekker #yolo je leven leven.
 
Wellicht gewoon verstandig met je lichaam omgaan en er iets mee doen.
Misschien ligt het aan de manier waarop je het schrijft, maar het lijkt er niet op dat je het serieus neemt.
Met een beetje pech zit jij straks met een dik wondinfect, sepsis en alle gevolgen van dien te kijken. Kan je wel lekker #yolo je leven leven.

Ik heb zowat de helft van de laatste 3 jaar in bed gelegen op mijn buik. Na mijn herstel mag ik nog steeds bijna niks doen wt je kan doen in je sociaal leven. Kun je je dat voorstellen rond je 20? Ik wel.

Weet jij hoe het voelt als een open wonde gedraineerd wordt met -125mmHg? Hoe het voelt als ze met een pincet erover schuren? Ik wel, en dat wil ik nooit meer meemaken.
Allemaal makkelijk praten als het jouw leven niet is.

Er is niks dat ik aan dergelijke wonde kan doen.
 
Juist omdat je zoveel tegenslagen hebt gehad moet je voorzichtig zijn met je lichaam. Een gezond lichaam en geest is de basis. Beter dat je gezond bent en niet buff en ripped, dan allerlei kwalen. Althans zo denk ik er over. Ik heb zelf 3 hernia's gehad in 4 jaar tijd. Ook domme pech en helemaal buiten mijn schuld. Dus ik heb mijn portie ook wel gehad en weet er alles van. Ik heb mijn lesje wel geleerd en die geen gekke dingen meer die mijn gezondheid / rug in de problemen brengen
 
Ik heb zowat de helft van de laatste 3 jaar in bed gelegen op mijn buik. Na mijn herstel mag ik nog steeds bijna niks doen wt je kan doen in je sociaal leven. Kun je je dat voorstellen rond je 20? Ik wel.

Weet jij hoe het voelt als een open wonde gedraineerd wordt met -125mmHg? Hoe het voelt als ze met een pincet erover schuren? Ik wel, en dat wil ik nooit meer meemaken.
Allemaal makkelijk praten als het jouw leven niet is.

Er is niks dat ik aan dergelijke wonde kan doen.

Dus liever dood dan een VAC-spons erin? Ik mag hopen dat dat grootspraak is. Ik ben geen ervaringsdeskundige maar heb wel ervaring met de verzorging van allerlei wonden op het hele lichaam met VAC-therapie, inclusief open sternums. Dus nee, het is geen pretje, maar jij riskeert liever een sepsis met alle mogelijke gevolgen?
 
Het is allemaal een voornemen tot je chirurg weer hebt gezien toch, dat is afwachten wat hij zegt. Hopelijk iets goeds. Zo niet, kun je zo'n operatie uitstellen tot na de zomer?

En de kans op herhaling ook minderen door geen lb compounds meer te doen? Klinkt alsof zoiets je steeds weer terug bij af bracht?
 
Dus liever dood dan een VAC-spons erin? Ik mag hopen dat dat grootspraak is. Ik ben geen ervaringsdeskundige maar heb wel ervaring met de verzorging van allerlei wonden op het hele lichaam met VAC-therapie, inclusief open sternums. Dus nee, het is geen pretje, maar jij riskeert liever een sepsis met alle mogelijke gevolgen?

Met veel plezier.
 
Het is allemaal een voornemen tot je chirurg weer hebt gezien toch, dat is afwachten wat hij zegt. Hopelijk iets goeds. Zo niet, kun je zo'n operatie uitstellen tot na de zomer?

En de kans op herhaling ook minderen door geen lb compounds meer te doen? Klinkt alsof zoiets je steeds weer terug bij af bracht?

Ja klopt, maar alles. Lopen, fietsen, zitten, compounds. Een zootje.
 
Back
Naar boven