- Waardering
- 82
- Lengte
- 1m98
- Massa
- 104kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo wel heftig die acne man! Had het niet zo erg verwacht. Dan mag ik nog in m'n handjes klappen met 10 plekjes. Hopelijk dat het helemaal weg trekt.
En idd wat @joppie222 zegt qua alcohol, lijkt me toch niet erg bevorderend gedurende je kuur. 1 of 2 drankjes in het weekend kan ik me voorstellen, maar flessen leegzuipen vind ik niet passend tijdens een kuur. Maarja ieder zijn eigen keus natuurlijk.
EDIT: no offence maar op je foto's zie ik geen 10%bf hoor, dat ligt toch wel een stukje hoger..
Zijn geen super duidelijke foto's, misschien post hij nog foto van voorkant waar we het duidelijker op zien

Zo wel heftig die acne man! Had het niet zo erg verwacht. Dan mag ik nog in m'n handjes klappen met 10 plekjes. Hopelijk dat het helemaal weg trekt.
En idd wat @joppie222 zegt qua alcohol, lijkt me toch niet erg bevorderend gedurende je kuur. 1 of 2 drankjes in het weekend kan ik me voorstellen, maar flessen leegzuipen vind ik niet passend tijdens een kuur. Maarja ieder zijn eigen keus natuurlijk.
EDIT: no offence maar op je foto's zie ik geen 10%bf hoor, dat ligt toch wel een stukje hoger..
Zo nu en dan drink ik, en af en toe een keertje wat wiet roken en een tripje cake, maar dat is meer een uitzondering dan een gewoonte.Inn, ook interessant dat je blijft drinken, doe je alleen drank of ben je helemaal van god los en pak je ook elk feestje?(drugs)
Is wel erg snel allemaal idd, zit het niet gewoon tussen de oren?
En je blijft gedurende deze kuur ook weer alcohol drinken in de weekenden als ik het goed begrijp?
Veroordeel niks btw. Beloofd wel weer een interessant log te worden.

Ja ik schat zo'n 12. Ik ga waarschijnlijk wel Cardio doen, maar de helft van de tijd stormt het hier en cardio binnen vind ik echt shit. Ik denk dat ik gewoon 10 minuten ga fietsen elke training.@AnonyMass je vp is zeker hoger dan 10% maar voorkant is idd droger dan je rug
Ga je cardio doen tijdens je cut?
Ben je dat zelf op die foto van de voorkant of is dat iemand anders? Omdat je zo zegt van: ik zal een posten die er op lijkt.Komt omdat ik al mijn vet vooral op mijn onderrug vasthoudt ipv op mijn buik zoals de meeste mannen. Ik ben overigens totaal waardeloos met fotografie en vind niet echt een plek met goeie belichting. Ik zal enkele posten die er het meest op lijken:
Ben ikzelf.Ben je dat zelf op die foto van de voorkant of is dat iemand anders? Omdat je zo zegt van: ik zal een posten die er op lijkt.
Nu je het zegt... HAHAHAHAHHA"Ettelijke flessen later besluiten de 2 best beschonken vrienden dat het een goed idee is om te gaan worstelen in de garage. Verbazingwekkend genoeg was dat ook zo. Het was erg entertainend, en heel gezellig. Tot op dit punt was ik nog niet aan de beurt geweest, en de kerel die alles had gewonnen besloot dat we maar eens 6 tegen een moesten proberen. Net zoals ik mezelf had onderschat, had hij mij ook erg onderschat. Steun van mijn 5 vrienden had ik niet nodig, en al snel was de match uitgeteld. Daarna wou hij nog een keertje. Deze vriend in kwestie is 15kg zwaarder dan ik, maar toch had ik geen enkele moeite om hem op de grond te krijgen en hem 10 seconden te choken!”
Dit klinkt echt als een intro voor gay pon
Ja ik schat zo'n 12. Ik ga waarschijnlijk wel Cardio doen, maar de helft van de tijd stormt het hier en cardio binnen vind ik echt shit. Ik denk dat ik gewoon 10 minuten ga fietsen elke training.
In 1 keer, maar ik zal wel mijn cardio geleidelijk aan gaan afbouwen.Dat is nog steeds te laag geschat. Jouw voorkant ziet er droger uit en allezins is jouw VP op basis van die foto's 15%.
Een andere vraag, je wilt de eerste zes weken cutten op 2000 cals en dan vervolgens bulken op 4500 cals. Hoe ga je van 2000 cals naar 4500 cals? Ga je dat opbouwen of ga je dat in één keer doen?