XXL Nutrition

[ANONYMASS] Test 300, Mast 200, Tren 200, T3 50mcg, Roa 10mg

Bezoekers in dit topic

Is wel erg snel allemaal idd, zit het niet gewoon tussen de oren?

En je blijft gedurende deze kuur ook weer alcohol drinken in de weekenden als ik het goed begrijp?

Veroordeel niks btw. Beloofd wel weer een interessant log te worden.
 
Laatst bewerkt:
Zo wel heftig die acne man! Had het niet zo erg verwacht. Dan mag ik nog in m'n handjes klappen met 10 plekjes. Hopelijk dat het helemaal weg trekt.

En idd wat joppie222 zegt qua alcohol, lijkt me toch niet erg bevorderend gedurende je kuur. 1 of 2 drankjes in het weekend kan ik me voorstellen, maar flessen leegzuipen vind ik niet passend tijdens een kuur. Maarja ieder zijn eigen keus natuurlijk.

EDIT: no offence maar op je foto's zie ik geen 10%bf hoor, dat ligt toch wel een stukje hoger..
 
Zo wel heftig die acne man! Had het niet zo erg verwacht. Dan mag ik nog in m'n handjes klappen met 10 plekjes. Hopelijk dat het helemaal weg trekt.

En idd wat joppie222 zegt qua alcohol, lijkt me toch niet erg bevorderend gedurende je kuur. 1 of 2 drankjes in het weekend kan ik me voorstellen, maar flessen leegzuipen vind ik niet passend tijdens een kuur. Maarja ieder zijn eigen keus natuurlijk.

EDIT: no offence maar op je foto's zie ik geen 10%bf hoor, dat ligt toch wel een stukje hoger.
.

Meer richting de 15-20% lijkt het.
 
In, succes :).

Hoe zien je training en voeding er in detail uit?
 
Inn, ook interessant dat je blijft drinken, doe je alleen drank of ben je helemaal van god los en pak je ook elk feestje?(drugs)
 
Zo wel heftig die acne man! Had het niet zo erg verwacht. Dan mag ik nog in m'n handjes klappen met 10 plekjes. Hopelijk dat het helemaal weg trekt.

En idd wat joppie222 zegt qua alcohol, lijkt me toch niet erg bevorderend gedurende je kuur. 1 of 2 drankjes in het weekend kan ik me voorstellen, maar flessen leegzuipen vind ik niet passend tijdens een kuur. Maarja ieder zijn eigen keus natuurlijk.

EDIT: no offence maar op je foto's zie ik geen 10%bf hoor, dat ligt toch wel een stukje hoger..


Meer richting de 15-20% lijkt het.

Komt omdat ik al mijn vet vooral op mijn onderrug vasthoudt ipv op mijn buik zoals de meeste mannen. Ik ben overigens totaal waardeloos met fotografie en vind niet echt een plek met goeie belichting. Ik zal enkele posten die er het meest op lijken:
image1.JPG image2.JPG IMG_0463.JPG

image1.JPG


image2.JPG


IMG_0463.JPG
 
Inn, ook interessant dat je blijft drinken, doe je alleen drank of ben je helemaal van god los en pak je ook elk feestje?(drugs)
Zo nu en dan drink ik, en af en toe een keertje wat wiet roken en een tripje cake, maar dat is meer een uitzondering dan een gewoonte.


Is wel erg snel allemaal idd, zit het niet gewoon tussen de oren?

En je blijft gedurende deze kuur ook weer alcohol drinken in de weekenden als ik het goed begrijp?

Veroordeel niks btw. Beloofd wel weer een interessant log te worden.

Moeilijk zelf te bepalen uiteraard. Ik blijf drinken inderdaad, maar niet per sé elk weekend.
 
AnonyMass je vp is zeker hoger dan 10% maar voorkant is idd droger dan je rug :)

Ga je cardio doen tijdens je cut?
 
AnonyMass je vp is zeker hoger dan 10% maar voorkant is idd droger dan je rug :)

Ga je cardio doen tijdens je cut?
Ja ik schat zo'n 12. Ik ga waarschijnlijk wel Cardio doen, maar de helft van de tijd stormt het hier en cardio binnen vind ik echt shit. Ik denk dat ik gewoon 10 minuten ga fietsen elke training.
 
Je front maakt een hoop goed, rug ziet er karig uit. Maar daar valt aan te werken natuurlijk .Ben benieuwd wat deze lage doseringen doen
 
Komt omdat ik al mijn vet vooral op mijn onderrug vasthoudt ipv op mijn buik zoals de meeste mannen. Ik ben overigens totaal waardeloos met fotografie en vind niet echt een plek met goeie belichting. Ik zal enkele posten die er het meest op lijken:
Ben je dat zelf op die foto van de voorkant of is dat iemand anders? Omdat je zo zegt van: ik zal een posten die er op lijkt.
 
"Ettelijke flessen later besluiten de 2 best beschonken vrienden dat het een goed idee is om te gaan worstelen in de garage. Verbazingwekkend genoeg was dat ook zo. Het was erg entertainend, en heel gezellig. Tot op dit punt was ik nog niet aan de beurt geweest, en de kerel die alles had gewonnen besloot dat we maar eens 6 tegen een moesten proberen. Net zoals ik mezelf had onderschat, had hij mij ook erg onderschat. Steun van mijn 5 vrienden had ik niet nodig, en al snel was de match uitgeteld. Daarna wou hij nog een keertje. Deze vriend in kwestie is 15kg zwaarder dan ik, maar toch had ik geen enkele moeite om hem op de grond te krijgen en hem 10 seconden te choken!”

Dit klinkt echt als een intro voor gay pon
 
"Ettelijke flessen later besluiten de 2 best beschonken vrienden dat het een goed idee is om te gaan worstelen in de garage. Verbazingwekkend genoeg was dat ook zo. Het was erg entertainend, en heel gezellig. Tot op dit punt was ik nog niet aan de beurt geweest, en de kerel die alles had gewonnen besloot dat we maar eens 6 tegen een moesten proberen. Net zoals ik mezelf had onderschat, had hij mij ook erg onderschat. Steun van mijn 5 vrienden had ik niet nodig, en al snel was de match uitgeteld. Daarna wou hij nog een keertje. Deze vriend in kwestie is 15kg zwaarder dan ik, maar toch had ik geen enkele moeite om hem op de grond te krijgen en hem 10 seconden te choken!”

Dit klinkt echt als een intro voor gay pon
Nu je het zegt... HAHAHAHAHHA
 
Ja ik schat zo'n 12. Ik ga waarschijnlijk wel Cardio doen, maar de helft van de tijd stormt het hier en cardio binnen vind ik echt shit. Ik denk dat ik gewoon 10 minuten ga fietsen elke training.

Dat is nog steeds te laag geschat. Jouw voorkant ziet er droger uit en allezins is jouw VP op basis van die foto's 15%.

Een andere vraag, je wilt de eerste zes weken cutten op 2000 cals en dan vervolgens bulken op 4500 cals. Hoe ga je van 2000 cals naar 4500 cals? Ga je dat opbouwen of ga je dat in één keer doen?
 
In, Succes!
Vorige log ook met veel plezier gelezen :D!
Ga over een paar weken ook beginnen met deze gear, ben benieuwd!
 
Injectie/PIP: Nog steeds niet helemaal verdwenen, maar niet meer hinderlijk.

Training/ Vandaag Push gedaan, dit was mijn training:

Incline DB Press (each side):
12x 24kg
10x 26kg
10x 28kg
8x 30kg


Nog steeds niet helemaal de oude gewichten, maar komt stilletjes aan in de buurt.

Iron T-Cross (each side):
12x 11,5kg
10x 13kg
8x 16kg

Kon duidelijk meer uit de oefening gehaald hebben, maar had wat last van mijn bankart schouder dus wou het niet overdoen.
De gym was erg crowded, bijna niks dat binnen de paar uur beschikbaar was. Omdat mijn vriendin graag wil kunnen pompen heb ik dat maar met haar gedaan, en was niet teleurgesteld in hoe zwaar het was voor mij vanwege chestpump.

Push-ups:
4x 20

Hammer Press (each side):
15x 10kg
12x 15kg
10x 20kg
8x 25kg

Side Raises:
4| 20x 8kg

Overhead Tricep extensions:
4x| 12x 10kg

Omdat mijn vriendin oneven armen heeft laat ik haar deze oefening doen, en doe ik hem dus zelf ook.

Tricep Pushdowns:
12x 36kg
10x 41kg
10x 45kg
8x 50kg

Fysiek: Nog steeds geen grote fysieke veranderingen. Erg vreemd voor mij aangezien ik bij mijn Test E kuur direct opblies (water). Wat nu wel anders is, is dat mijn huid droger lijkt. Daarnaast is mijn gezicht ook wat rood dus ik vermoed dat dat door de roa komt. De kleine acné gaat langzamerhand helemaal weg, maar net op dit moment krijg ik een gigantische zweer net naast mijn ruggengraat. Echt een vervelende plaats want het trekt best tegen.

Erg opvallend wel is dat ik elke nacht vaak wakker wordt, zonder aanleiding, wat anders echt NOOIT gebeurd. Toch voel ik me erg uitgeslapen, ook als ik in het midden van de nacht wakker wordt, dan zou ik echt gewoon om 3u 's nachts kunnen gaan trainen

Mentaal: Voel me weer helemaal normaal. Behalve het slapen heb ik echt niet het gevoel dat ik nu 'on' ben, maar nu weet ik hoe de meeste mensen met lange-esterkuren zich voelen.

Excuses voor de vertraging maar ik heb het erg druk de laatste tijd.
 
Laatst bewerkt:
Dat is nog steeds te laag geschat. Jouw voorkant ziet er droger uit en allezins is jouw VP op basis van die foto's 15%.

Een andere vraag, je wilt de eerste zes weken cutten op 2000 cals en dan vervolgens bulken op 4500 cals. Hoe ga je van 2000 cals naar 4500 cals? Ga je dat opbouwen of ga je dat in één keer doen?
In 1 keer, maar ik zal wel mijn cardio geleidelijk aan gaan afbouwen.
 
Back
Naar boven