- Waardering
- 2.522
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
cutten en weggaan lukt mij amper als ik drink. Beter niet drinken want je houdt het toch nooit bij 1 pintje
Of gewoon elke avond liggen stampen op hardcore feestjes op de pillen en water. Extra cardio en dag erna geen honger, win-win
Verrassend veel, zelf ook ontdekt. Donderdag altijd op cafe, paar pintjes, vrijdag weggaan, zaterdag weggaan. Soms overdag wat terrasjes in de zomer. Zijn veel calorieen hoorJa ik ben het met jullie eens. Ik ben het zo gewend van te bulken dat ik er niet had bij stilgestaan hoeveel impact het drinken heeft op mijn cutten.

210kcal? welk bier is dat? In een jupiler zaten iets van 110-120kcal voor een 33er...Bier zuipen 210calorieen per biertje allemaal laat in de avond slaat zich op in je slaap maakt je vet
Hetzelfde als nu, alleen geen drank, geen pizza of mcdo gaan halen tussendoor in het weekend. In plaats van drie borden avondeten maar 1, middag maar een halve schotel ipv een hele (eten op het werk is echt goed, immens veel en maar €2). Ook bijna geen sauzen meer gebruikt. Voor de rest eigenlijk niet veel meer. Vroeger schrapte ik gewoon mijn koolhydraten, maar nu eet ik gewoon minder. Is net iets gemakkelijker, ook geleidelijk aan afgebouwd.@polotraxx Hoe zag jou dieet eruit in de cut? Of heb je dat meer van dag tot dag bekeken.
Wil je nou cutten of niet? Je valt niet af omdat je gewoon te veel eet, beetje zonde van je kuur imo.
Recomp vind ik zonde.Naja zonde,, hij zal ze doel dan niet behalen maar het spul zal zijn werk wel blijven doen en zal meer een recomp zijn.
Gym is een jaartje geleden gecontroleerd. De controles in onze regio zijn meestal op uren waarop ik nooit train, dus laten we gewoon zeggen dat ik de kans dat ik getest wordt erg laag vind.ben je niet bang voor controles, aangezien je in Belgie woont/traint?
and what if, wat doe je dan?Gym is een jaartje geleden gecontroleerd. De controles in onze regio zijn meestal op uren waarop ik nooit train, dus laten we gewoon zeggen dat ik de kans dat ik getest wordt erg laag vind.

Injectie/PIP: Geen stress deze keer, maar dat is niet bepaald in mijn voordeel uitgelopen. Omdat de druk in de spuit te groot was is het tijdens het eind van de injectie gebackfired, waardoor een beetje gear op de grond is terechtgekomen. Ik heb geen idee hoeveel het precies is. Ik denk ongeveer zo'n 0,5ml maar ik maak mezelf wijs dat het heel weinig was om me er niet slecht over te moeten voelen.
Training: Zie dag 5.
Fysiek: Lichtjes aan wat voller aan het worden, wat totaal niet de bedoeling is eigenlijk, maar niks aan te doen.
Mentaal: Niks speciaals te melden.
Dag na mijn verjaardag. Chille rustdag genomen met mijn vriendin en leuke dingen gedaan. Niks te melden met betrekking tot de log.
Injectie/PIP: Nergens last van. Vermoedelijk omdat de meest viskeuze gear is achtergebleven in de spuit.
Training:
Incline DB Press:
4x| 12x 30kg
Ging erg lekker vandaag. Had echt het gevoel dat 30 vandaag het gewicht was dat ik moest hebben. Ik wist dat als ik hoger zou gaan
Flat DB Flies:
4x| 12x 10kg
Machine Shoulderpress:
12x 32kg
10x 39kg
10x 45kg
8x 60kg
Laatste set was eigenlijk failure. Had zin om iets hoger te proberen. Die machine gebruik ik echt nooit omdat hij best ongemakkelijk is, maar aangezien alles altijd bezet is op "chestdays" is er soms niet veel keus.
Side Raises:
4x| 15x 8kg
Tricep pushdowns:
12x 36kg
10x 41kg
10x 45kg
8x 50kg
Cable side Raise:
4x| 10x 13kg
Fysiek: Het is duidelijk dat, wat er ook achtergebleven is in de spuit, het zeker geen test was. Ik ben sinds het begin van mijn kuur 3.5kg aangekomen op 2000Kcal, water dus. Op dit moment weeg ik dus 78.5kg, en ik denk eraan mijn naam te veranderen naar ballonymass, want zo zie ik er ook uit. Ik zie er best groot uit weer, vooral mijn armen lijken echt gigantisch in vergelijking met voor de kuur, maar elke mogelijke definitie die ik had is verdwenen. Cutten is dus visueel niet zo veel aan het opleveren op dit moment.
Mentaal: De veranderingen zoals vorige kuur beginnen stilletjes aan weer op te komen. Veel meer aandacht voor het vrouwelijk geslacht, en ik lijk ze vooral veel dieper te analiseren. De huid in hun nek, de geur, de vorm van hun neus. My mind is telling me cardio, but my body, my body!!! Het grote verschil deze keer is dat ik ook veel meer aandacht heb voor mijn vriendin, het tegenovergestelde van vorige keer.
Verder... HONGER. +-2000Kcal op een dag en ik voel me hongeriger dan ooit. Ik zweer dat ik dit moment zou moorder voor 10 pizza peperoni's. Minstens 10.
Omdat het dieet me ook niet veel lijkt op te leveren zit ik eraan te denken iets nieuws te proberen, dus sta open voor suggesties. Door het feesten zijn er tot nu toe weinig dagen geweest dat ik inderdaad 2000Kcal binnenhad, maar dat was vooral toevallig.
De komende weken zal ik minder uitgaan, me meer concentreren op mijn dieet om echt goed te cutten.
Ook wat vroeg om te oordelen nu uiteraard. Ik vermoeddat als de mast en tren inkickt ik er al helemaal anders zal uitzien, wanneer dat ook us.
Huilen.