- Waardering
- 396
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik begin overigens wel al mn favo lift te missen; de default deadlift![]()
Of anders 1x DL in de week in plaats van de RDL opnemen en kijken hoe het gaat?

Glute ham raise "BW"+5 x10
commentaar van een instructor; wil je dat aub niet doen, daar hebben we een leg curl voor en is zo gevaarlijk voor spierscheuren. Tja....
Some people..Hoe zit je te kloten met je straps bij FS? Heb het vorige keer ook met straps geprobeerd, ging aardig. Alleen ik merkte zelf dat de controle toch vrij laag is voor m'n gevoel.
Kun je bij FSQ niet beter meerdere setjes doen om zo volume te creëren? Ik vind het zelf altijd lastig om de halter op zijn plek te houden bij 'high' rep setjes.
Kun je bij FSQ niet beter meerdere setjes doen om zo volume te creëren? Ik vind het zelf altijd lastig om de halter op zijn plek te houden bij 'high' rep setjes.

Dacht dat kelei zelf eens aangehaald dat hij FS tot 7-8 reps ofzo doet, bar weer goed op zijn plek zet en daarna direct weer de restende reps doet.

Lijkt mij normaal ook prettiger, zo creëer ik meestal ook volume met de back squat.
Maar ik kan t niet uitstaan dat ik dit niet gewoon netjes fix vooralsnog, dus dat is nu een doel op zich geworden![]()

Something to keep in mind though – studies have shown that after the sixth rep of a typical set of front squats or front loaded work, the rhomboids begin fatiguing and can no longer hold a constant isometric. For this reason, try to keep sets of front squats towards the lower end of the repetition continuum.
Vooral werken aan je schouder mobiliteit en een sterke bovenrug ontwikkelen. Dan moet het goed komen, dan heb je die straps niet meer nodig
![]()
Dit nog laatst gelezen op T-nation:
Link naar volledig artikel:
http://www.t-nation.com/free_online_article/most_recent/fix_your_front_squat
+ filmpje dat kelei eens gepost heeft:
http://www.youtube.com/watch?v=CVTkbggmxR0
Heb hartelijk moeten lachen om die instructeur over de ham glute raise.
Zou je in mijn sportschool geen last van hebben, ik heb er gewoon één staan.
Nooit gedaan eigenlijk, wellicht eens testen.Over je grip: train je weleens met fat gripz of thick bars?
succes verder met je training. Ziet er indrukwekkend uit.

Zojuist getraind, ging erg matig her en der. Begin nu toch de aanslag van het programma te merken.
Maar even doorheen bijten nog anderhalve week voor de deload.
High bar squat 155x10
Ging verassend goed, waar dames in de gym al niet goed voor zijn
Daarna liep ik wel mank however.....
Maar ik geef toe, dat motiveert. Maar goddamn, 155kg x 10. Da's erg lekker. Denk dat ik de high-bar squat ook ga pakken ipv front squat, maar ik probeer eerst de fronts nog een tijdje door.
? Hartslag through the roof aan het eind?Soms kan 1 rustdagje tussendoor al wonderen doen. Kun je de ''cycle'' van 3 weken trainen en 1 week deloaden ook gewoon afmaken.Ja dat is ook onvermijdelijk denk ik! Nog anderhalve week bikkelen. Als je teveel vermoeidheid voelt kun je de deload ook naar voren halen natuurlijk.