michieln
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 283
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 92kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
YeahKlinkt inderdaad alsof je wel deload kan gebruiken.

Misschien ben je wel té gevorderd voor de routine, of kan je de setup wat aanpassen zodat de deload voor jou op tijd komt.
Lijkt me wel een zure training als je maar op de helft komt met de eerste oefening..
Waarschijnlijk is het ook gewoon even wennen (lichaam tijdje laten aanpassen) aan de combinatie van hoge frequentie, hoog volume en de intense rp-techniek.

Vraagje, gezien je trainingservaring, welk schema heb je persoonlijk het meeste progressie op gemaakt en/of vond je het fijnst?

Ik had nog een onbeantwoorde vraag over hoe jij jouw inverse rows doet. Raak jij met je borst de stang aan? En als jouw armen gestrekt zijn aan het einde van de ROM, hang je dan horizontal, of lichtelijk decline?

Duidelijk, ga je wel door met loggen. Hier is wel interesse voor.
Ik ben ook erg benieuwd naar je UB/LB schema. Sta namelijk ook op het punt om te stoppen met Kelei ivm tijdgebrek.
Naast een stukje gewenning wat betreft spierherstel heb je ook nog het cns etc. dat moet herstellen, wat vaak langer duurt. De belasting, en dus impact op het herstel, is dan wellicht groter wanneer je hogere gewichten gebruikt.Ik vond ook dat je retarded hoge gewichten gebruikten voor de trainingen. Dan kan ik mij heel goed voorstellen dat je voor de rest weinig verplichten en veel tijd moet hebben om dat vol te houden.
Ik ben ook wel nieuwsgierig naar je UB - LB opzet, ook al ken ik de basis waarschijnlijk wel![]()

Alright, besloten om door te gaan met de routine. Na wat mooie praatjes heb ik er wat extra tijd voor kunnen bijeensprokkelen.
Eerder vandaag ook de eerste sessie weer gehad. Ging prima, energie zat en alle oefeningen soepel op dezelfde gewichten als voorheen. Weliswaar nergens echt beduidende improvements, wat logisch is eigenlijk. Zal zo even de sessie zelf posten.
Wel heb ik weer een leuk aanvaring met een fitness instructor gehad. Was een vriend aan het helpen met de deadlift, kwa techniek. Ging prima, maar ik was geen 2 tellen weg of een instructor kwam aanzeilen die al stiekem de hele tijd stond te koekeloeren. Kennelijk is het zeer gevaarlijk om je lowerback een beetje te archen en je bovenrug een beetje te "rounden". De curve die je zo creëert is namelijk erg gevaarlijk, aldus de instructor met zn bierpens.
Toevallig kwamen zijn tips overeen met een leuk artikel over deadlift fouten van Dave Tate, die kon ik op mn mobiel meteen onder zn neus wrijven samen met de vraag; deadlift je zelf en hoeveel? Altijd lachen.
Heh jammer, ik had me nou net zo verheugd op je UB - LB routine! Haha![]()
Mooie anekdote van de eeuwige fitness instructeur. Ze moeten zich houden bij de doelgroep waar zij voor opgeleid worden: mensen van gemiddelde leeftijd met motivatie en gewichtsproblemen.