MuscleMeat

Antibiotica en AAS ???

XXLtje

Brick by Brick!
Elite Member
15 jaar lid
Waardering
431
Lengte
1m84
Massa
107kg
Vetpercentage
12%
Ola,

Ik zit met een behoorlijk probleempje ( lekker tegenstrijdig :D ),
Volgende is het geval ;
Vandaag begonnen met m'n kuur ( 750mg test - 600mg deca - 40mg dianabol )
en wat denk je nog geen 2 uur nadat ik de zooi naar binnen had gewerkt begint mijn kaak op te zwellen en ja hoor een kaakontsteking !!!:eek: , nu heb ik dit 1 keer eerder gehad en heb toen antibiotica gekregen om de ontsteking te laten slinken .....

Waar ik nu bang voor ben ( en eigenlijk wel zeker weet ) is dat ik morgen dus wéér aan de antibiotica moet voor mijn kaak :(

Nu is mijn vraag ; Heeft iemand hier ervaring mee , kan het / kan het niet - samen met AAS ?? ?? ??

Ben zelf nl bang dat dit niet goed samen gaat :(

Ik heb hier geen ervaring mee moet ik zeggen, maar Antibiotica is al zwaar voor je lever en dan neem je er ook nog AAS bij..

Sterkte iig.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb hier geen ervaring mee moet ik zeggen, maar Antibiotica is al zwaar voor je lever en dan neem je er ook nog AAS bij..

Sterkte iig.

Daar ben ik ook al bang voor idd , vooral die dianabol tabs zijn zwaar voor de lever :(

en thx !!

Hoe lang was je de vorige keer bezig met de antibiotica?

Als dat een paar dagen is, zou je kunnen overwegen om orals deze week te vermijden. Dus de dianabol deze week niet te nemen. Neem btw aan dat je de test EW zet? Het is iig geen optie om geen antibiotica te nemen lijkt mij, een kaakonsteking is ook niet iets simpels.

Heb verder geen ervaring met Anti-B samen met AAS, vast wel iemand anders.

vorige keer was het een kuurtje van 1 week voor zover ik herinner,
Mocht het zo zijn dan hou ik idd de orals ff voor gezien :(

Iemand anders nog ideëen / ervaringen ???

Laatst bewerkt:
Hallo…., neem aan dat een arts deze pillen heeft voorgeschreven? Overleg met dit persoon! Hij heeft een beroepsgeheim. Zelf heb ik alles in overleg gedaan met mijn internist, hij was zeker geen voorstander, maar het was hem duidelijk dat ik het anders toch zou doen. Nu test hij voor en na mijn kuur mijn bloed op alle waarde die belangrijk zijn. Ik begrijp echt niet dat je dit soort vragen hier plaats, als je net bij een arts vandaan komt.

Hallo…., neem aan dat een arts deze pillen heeft voorgeschreven? Overleg met dit persoon! Hij heeft een beroepsgeheim. Zelf heb ik alles in overleg gedaan met mijn internist, hij was zeker geen voorstander, maar het was hem duidelijk dat ik het anders toch zou doen. Nu test hij voor en na mijn kuur mijn bloed op alle waarde die belangrijk zijn. Ik begrijp echt niet dat je dit soort vragen hier plaats, als je net bij een arts vandaan komt.

??? wie zegt dat ik bij een arts vandaan kom ? , ik ben op mijn werk en in inmiddels 5 uur tijd is mijn wang gruwlijk dik geworden , en omdat ik vanmiddag met mijn kuur was begonnen zat ik in over de combi van beide , mocht ik antibiotica erbij krijgen .

Niet zo raar/erg om evt ervaringen of meningen te vragen als je iets niet weet toch ???

Anti-B zal je kuur zeker geen goed doen! De werking van Anti-B is dat het eiwitstucturen afbreekt dus...! En het is ook echt heel erg slecht voor je lever dus let op icm orals...!!! Ligt er ook aan in welke dosering je de Anti-B krijgt en voor hoeveel dagen...!!!

Oké, je komt dan niet van een geneeskundige vandaan!!! Maar je gaat er wel naar toe”sorry”, neem ik dan maar aan. Vraag het deze en op elke slak zout leggen heeft ook veel zin…. Het gaat om de vorm en deze bestond toch echt uit een mening en ervaring. En hier vroeg je om dat schrijf je net zelf nog op! Nou dit is mijn stellingname en de door ondervinding verkregen kennis; vraag het de betreffend geneeskundige! Heb je een idee hoeveel soorten antibiotica er in wezen zijn, met ettelijke wisselwerkingen. En ja…. Ik vindt het wel een beetje vreemd dat je deze vraag hier stelt, zeker als je nog naar een geneeskundige moet en ook nog zonder te weten wat deze je voorgaat schrijven. Of is er een oorzaak! Dat je het niet aan de betreffende geneeskundige durft te vragen… ???

Laatst bewerkt:
Dit is al vaker aan de orde geweest. Laat die dboll ff achterwege en het zal je geen kwaad doen, echter ben ik je huisarts niet......

waarom zouden een paar dagen antibiotica niet samen kunnen gaan met AS?
en antibiotica neem je toch uitsluitend op voorschrift van de dokter en aan die dokter kan je toch gerust zeggen dat je AS neemt als je niet zeker bent. dat gezever over de lever ga je toch niet au serieus nemen. een antibioticakuur duurt nooit lang.

Als je antibiotica krijgt krijg je dat natuurlijk niet voor niets. Je lichaam moet zich herstellen... En je moet je lichaam ook de kans geven zich goed te herstellen. Als ik jou was zou ik gewoon even je kuurje stoppen tot je klaar bent met antibiotica.

He bro better save then sorry.
Een gemiddelde antibiotica kuur duurt een week tot 10 dagen.
Je geeft aan dat je net je eerste spuit hebt gehad.
Zet ff je kuur aan de kant, maak je antibiotica kuur ff af, herstel goed. Het kan je gains negatief beinvloeden. Geloof me maar dat je weining zin in eten hebt als je een kaakontsteking hebt, laat staan dat je wilt trainen.
Dan kan je goed aan je kuur beginnen.

Iig succes ermee.

Je kan die dianabol verplaatsen op het einde als bridge voor je nakuur...

Zou het echt niet weten of het kwaad kan maar idd; better save than sorry.

Nog niet veel ervaring met AAS, maar het lijkt me idd niet verstandig om te kuren terwijl je Antibiotica voor geschreven krijgt...

Ik denk dat hier gewoon een basis voorschrift geld .. ZIEK is ZIEK en dus eerst uitzieken...

Iedereen zegt hier dat een AB kuur niet lang duurt maar (effe offtopic)der zijnAB kuren die gerust 5 tot 6 maanden duren myocicline bevoorbeeld tegen acne en ik kan me wel voorstellen dat der hier een paar zijn die dit al eens gebruikt hebben tijdens een kuurtje lekker zal je lever dit alleszins niet vinden .:eek:

Thx allemaal voor de reacties , ik ben bij de tandarts geweest en deze heeft me nu weer doorverwezen naar de kaakchirurg :(

Stop nu idd mijn kuur maar totdat alles weer goed ( genoeg ) is om verder te kuren

t*ring, is dat even balen!!

Sterkte ouwe!

sterkte bro

Terug
Naar boven