MuscleMeat

Antibiotica en AAS ???

XXLtje

Brick by Brick!
Elite Member
15 jaar lid
Waardering
431
Lengte
1m84
Massa
107kg
Vetpercentage
12%
Ola,

Ik zit met een behoorlijk probleempje ( lekker tegenstrijdig :D ),
Volgende is het geval ;
Vandaag begonnen met m'n kuur ( 750mg test - 600mg deca - 40mg dianabol )
en wat denk je nog geen 2 uur nadat ik de zooi naar binnen had gewerkt begint mijn kaak op te zwellen en ja hoor een kaakontsteking !!!:eek: , nu heb ik dit 1 keer eerder gehad en heb toen antibiotica gekregen om de ontsteking te laten slinken .....

Waar ik nu bang voor ben ( en eigenlijk wel zeker weet ) is dat ik morgen dus wéér aan de antibiotica moet voor mijn kaak :(

Nu is mijn vraag ; Heeft iemand hier ervaring mee , kan het / kan het niet - samen met AAS ?? ?? ??

Ben zelf nl bang dat dit niet goed samen gaat :(

Ik heb hier geen ervaring mee moet ik zeggen, maar Antibiotica is al zwaar voor je lever en dan neem je er ook nog AAS bij..

Sterkte iig.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb hier geen ervaring mee moet ik zeggen, maar Antibiotica is al zwaar voor je lever en dan neem je er ook nog AAS bij..

Sterkte iig.

Daar ben ik ook al bang voor idd , vooral die dianabol tabs zijn zwaar voor de lever :(

en thx !!

Hoe lang was je de vorige keer bezig met de antibiotica?

Als dat een paar dagen is, zou je kunnen overwegen om orals deze week te vermijden. Dus de dianabol deze week niet te nemen. Neem btw aan dat je de test EW zet? Het is iig geen optie om geen antibiotica te nemen lijkt mij, een kaakonsteking is ook niet iets simpels.

Heb verder geen ervaring met Anti-B samen met AAS, vast wel iemand anders.

vorige keer was het een kuurtje van 1 week voor zover ik herinner,
Mocht het zo zijn dan hou ik idd de orals ff voor gezien :(

Iemand anders nog ideëen / ervaringen ???

Laatst bewerkt: